Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg: Junkie even een mooie brief opsturen naar het bestuur met de argumenten om vrijdag te mogen vliegen![]()
Juist wel voltallig bestuur is aanwezig ideaal om zoiets aan te kaarten maar of er iets mee gedaan wordt is een tweede.Meen mij te herinneren dat er ooit al vragen gesteld zijn omtrent de brandstof vliegtijden en deze zijn in grote omvang gehonoreerd (verruiming van maar liefst 2 uur ja je leest het goed 2 uur per week)oke
maar op de vergadering kan daar dus verder niet over gesproken worden ?
het bestuur is daar niet bij ?
Ha! Weekend!
Dat dan weer wel.Wel zo netjes om het eerst aan te melden bij het bestuur![]()
Agendapunt aanbrengen heet zoiets volgens mij ...
Dat nemen we mee naar de volgende vergadering.
Iemand nog wat voor de rondvraag?
Juist wel voltallig bestuur is aanwezig ideaal om zoiets aan te kaarten maar of er iets mee gedaan wordt is een tweede.Meen mij te herinneren dat er ooit al vragen gesteld zijn omtrent de brandstof vliegtijden en deze zijn in grote omvang gehonoreerd (verruiming van maar liefst 2 uur ja je leest het goed 2 uur per week)
Even heel lullig gezegd, maar wij mogen blij zijn dat we een plekkie hebben om te vliegen.
Omwonenden kunnen nogal last hebben van het geluid. Als wij hen niet tot last zijn, of op zijn minst, zo weinig mogelijk, zullen zij ons ook niet tot last worden. Als we vaker gaan vliegen, omdat WIJ dat nu eenmaal graag willen, dan ga je dus vaker geluid produceren en heb je grote kans dat omwonenden gaan klagen en dan is het gedaan met de hobby
Goed, tot zover het standaard antwoord dat je altijd te horen krijgt bij deze vraag...
Wat ik mij dan afvraag.. zijn die omwonenden dan wel eens geinformeerd hierover. Hebben zij eens een vragenlijst in moeten vullen (even heel banaal gezegd) en hebben wij als vereninging (bestuur) ons dan wel eens gericht tot deze omwonenden om hier achter te komen?
Affijn, zou een mooie vraag zijn voor de vergadering zou ik zo zeggen. Vaak zie je (ook bij commerciele instanties) dat het bedrijf (de club) de regels bepaald en het verwachtings patroon heeft dat de klant (omwonenden) dit misschien wel zouden willen..
Terwijl er zelden bij de klant (omwonenden) gevraagd wordt of dit ook echt zo is..
Tot zover het commerciele "klant staat op nr1" praatje.
Ik vind ook dat de vliegtijden verruimd moeten worden hoor Junk.. Ben het met je eens![]()
Omwonende waar?We staan in the midle of fucking nowhere!Even heel lullig gezegd, maar wij mogen blij zijn dat we een plekkie hebben om te vliegen.
Omwonenden kunnen nogal last hebben van het geluid.
Uh ja, alleen zijn die drie boeren al behoorlijk pissed op de gemeente Beverwijk, het Hoogheemraadschap Noorderkwartier en die club van het Uitgeestermeer en Provinciale Staten omdat alle argumenten tegen een wat op een recreatiegebied moet gaan lijken park gewoon door hun strot geduwd is. Ondanks 200 pagina's met bezwaren.Omwonende waar?We staan in the midle of fucking nowhere!
Klopt, maar ze niet pissed op onze geweldige club van wild enthousiaste vliegende hobbyisten.Dat komt omdat we vriendelijk meegaand zijn en niets door hun strot duwen en als ze bezwaar maken tegen het door ons geproduceerde geluid wij daar wel degelijk rekening mee houden.Uh ja, alleen zijn die drie boeren al behoorlijk pissed op de gemeente Beverwijk, het Hoogheemraadschap Noorderkwartier en die club van het Uitgeestermeer en Provinciale Staten omdat alle argumenten tegen een wat op een recreatiegebied moet gaan lijken park gewoon door hun strot geduwd is. Ondanks 200 pagina's met bezwaren.