Gorbatjov
Forum veteraan
Poep! helegaar vergetengorby waar was je???
iets met vergaardering ofzo:lol:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Poep! helegaar vergetengorby waar was je???
gorby waar was je???
Niet voor het vretementen comitéBeste leden,
Volgende maand is het weer zo ver,
De Algemene Vergadering is gepland op donderdag 21 oktober 2010.
Volgens mij ben je een maandje te vroeg vinni, of mis ik iets :rolling:
Zo die gooit ook snel de pijp in de ring,en werp de handdoek naar maarten.
opheffingsuitverkoop-mevos-rc
Ga ik nu doen, moest eerst nog even wat voor mijn werk afmaken.
Zal het zo even laten weten.
Gr. Jasper
knallen ???? , je bedoeld praten![]()
Joehoe
![]()
Vrijdagmiddag de maiden Phil, hebben we niet zo'n last van die 4-takt herriebakken![]()
Door de bus geduwd? 8O Of heb je de buurman gewoon uit zijn nest gebeld? :? :sleepy:Joehoe![]()
Nee, als je goed leest dan zie je dat ze wel door gaan met de webwinkel. Maar de toko zelf gaat gewoon dicht. (denk ikEn als toetje het bericht dat Mevos naar de klote is![]()
Beter kan een avond niet zijn toch !!!
![]()
![]()
Nee, maar twee keer geprobeerd te uploaden en twee keer op 99% gecrasht door dat klutterige JijPijpt en die verrekte time-outs. Nu eerst geüpt naar een andere server via FTP en daar staat-ie nu in de upload en gaat-ie met 40Mbps upstream naar de interwebs. 8)nu kan ik het filmpje wel vergeten zeker Sleur?
Tsja,ik ben nu eenmaal een zeer sociaal persoon, kunnen we helaas niet van iedereen zeggen he
Vrijdagmiddag de maiden Phil, hebben we niet zo'n last van die 4-takt herriebakken![]()
Pfff, kleine dingetjes. Ik heb 6S 5000mAh's liggen.(wat een blokken trouwens, 4000mAh :shock![]()