Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaha ik dacht al
hij komt me bekend voor
maar dacht altijd dat het je voor kant was:lol:;)

Oh, da's een tattoo, dacht dat het je gezicht was. Heb ik altijd tegen de verkeerde kant staan praten. :alien: :rolling: ;)

zo , ben ik WEER a/d beurt ? , ach , ik ben eraan gewend :(
kan mijn tere kinderzieltje allemaal niet hebben :lol:

zo , het gezin ging net de deur uit , junkie ruikt freedom , maar is te moe om er voordeel uit te halen :)
ik zie de bomen bijna omwaaien in mijn straat , dus ik kruip nog lekker ff onder de wol :sleepy:

toi toi :bye:

ps ;burp ; mooi gefixed die piper snoet , vakmannetje dat is ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Burp: Ik wacht even af of ik van elivaart een reaktie krijg op de P51 ;). Als dat niets wordt, kom ik bij je terug, goed?

leeg kon ik hem kopen voor 60 E , is dat wat voor je ?
met alle sevo's erin 150 , dat vond ik te duur .
ik ben natuurlijk wel verwent betreft complete kisten kopen voor weinig ;)

Thanks, was best even wat werk maar het resultaat is er. Een stevige kap ipv dat dunne plastic.

Spijker, ik hoor het wel. Hij ligt niet in de weg.

Ik zou voor de complete bak gaan. Hij ziet er goed uit. Een P51 is er een die bij mij ook ooit nog wel eens in de vloot komt.

Eerst de spit af ;)

zo , ben ik WEER a/d beurt ? , ach , ik ben eraan gewend :(
kan mijn tere kinderzieltje allemaal niet hebben :lol:

zo , het gezin ging net de deur uit , junkie ruikt freedom , maar is te moe om er voordeel uit te halen :)
ik zie de bomen bijna omwaaien in mijn straat , dus ik kruip nog lekker ff onder de wol :sleepy:

toi toi :bye:

ps ;burp ; mooi gefixed die piper snoet , vakmannetje dat is ;)

hahahahah
t was een inkoppertje
maar ehh vindt je een aardige kerel en zal je niet in de zeik nemen

hahahahah
t was een inkoppertje
maar ehh vindt je een aardige kerel en zal je niet in de zeik nemen

weet ik toch ;)

Ik zou voor de complete bak gaan. Hij ziet er goed uit. Een P51 is er een die bij mij ook ooit nog wel eens in de vloot komt.

Eerst de spit af ;)

de mustang waar we het over hebben is 1400mm span , dus best een kleintje , maar zeker leuk voor erbij .

zou idd leuk zijn als jij er ook een mustang bij neemt , maar samen met de corsair en de mustang vliegen is ook supergaaf !

@Junk: Was dat met of zonder motor?

zonder motor uiteraard , anders had ik hem allang gekocht !!! ;)

*posted vanuit mijn nest *

Tsja,

Hmmmmm, dus P51's gaan het helemala worden in 2011? Schrap ik de SBach en ga ik voor de Voodoo Chile (nog webshop weet waar-ie 195 eypo kost 8)). Precies mijn kleur. :mrgreen: Met remkleppen en retracts dus helemaal goed. :yes:

Leuk vliegertje, maar wat heb je aan het intrekbaar landingsgestel, als het niet helemaal intrekt? :confused: :rolleyes: :lol:

6277_3.jpg

6277_4.jpg

Ook wel eens lekker hoor, een dagje luieren ;)

heerlijk ! , maar moet wel wat offertes/ rekeningen knutselen , en wat boekhouding verrichten , de nexus een nieuwe neus geven , boodschappen , kappertje , oei , word toch weer een drukke dag :( ;)

morgen maar even kijken wat het weertje doet .
er komt wel veel regen te vallen vanavond en vannacht , dus het veld zal wel een meertje worden , hydrofoamen dat is ;)

Tsja,

Hmmmmm, dus P51's gaan het helemala worden in 2011? Schrap ik de SBach en ga ik voor de Voodoo Chile (nog webshop weet waar-ie 195 eypo kost 8)). Precies mijn kleur. :mrgreen: Met remkleppen en retracts dus helemaal goed. :yes:

GAAF !! , alleen wel ff groen spuiten :lol:

Leuk vliegertje, maar wat heb je aan het intrekbaar landingsgestel, als het niet helemaal intrekt? :confused: :rolleyes: :lol:

6277_3.jpg

6277_4.jpg

gniffel , ja sleur , wat moet je daar nu mee ?

wat ik wel zie , is dat daar een lekker 4tact blok inzit (uitsteekt ) :p , zoals het hoort natuurlijk voor een schaalkist ;)

Hahahaha, had ik ook gezien (en verwachte wel zo'n opmerking). Maar dat heb je alleen bij een Graupner IFS systeem. :rolling:

Maar uh.... Houden jullie je dan even vast.... :yes: :teacher:

Alleen als ik voor een redelijke prijs een Saito 125, OS Max FS 120 of soortgelijk iets kan vinden. 8O :hammer: Want eerlijk is eerlijk, zo'n kist moet ook een echt geluid hebben en niet in stealth-mode voorbij gaan. :pim:
Gezien dit filmpje moet het ook bij ons op het veld krap aan zijn met landen maar wel kunnen. 4,7kg op 46dm² vleugeloppervlak is ruim 100gr/dm² dus snoeihard landen. :?

En geen betaalbare brommer dan voor hetzelfde geld een hele dikke brushless en een enorme lading accu's. Da's goedkoper in aanschaf en ook uiteindelijk gebruik. Hangt ook af van de mogelijkheden met ATV-vliegen op vrijdag. Dus de komende maanden gaan doorslaggevend worden voor de motorisering.

GAAF !! , alleen wel ff groen spuiten :lol:
Nee, dit zijn de originele Reno Racer kleuren. :D
reno6.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen bijna middag allemaal,

Wat een wind. Nou ja ik moet straks toch naar een vergaardag. Net even de Raptor 50 vol getapt en laten draaien. 1 tikkie en lopen dat is :D. Zit echt power in die OS Hyper 50. Nu de kap even opnieuw spuiten en dinsdag de Carbon bladen er op en dan kan ie.

Gr :rolling:

ps. Sleur heb jij toevalling die aan/uit schakelaar nog liggen die bij je nieuwe DX zat?
Heb ik wel interesse in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back