Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik houdt meestal aan het eind van mijn geld een stuk maand over :rolling:
Ik normaal ook, maar de laatste maand heb ik door alle drukte met het nieuwe kantoor en de daarop volgende verhuizing nauwlijks tijd (en zin) gehad om te rijden. Zodoende is er nu gewoon nog geld over. :? ;) (niet tegen vrouwlief zeggen hoor :mrgreen:)

Hahahaha, leuk is dat he, geld over aan het eind van de maand.

Even een foto van mijn nieuwe 1:1, vanmiddag opgehaald. (schijnt voor de vrouw te zijn maar daar moet ik even over denken :D)

Foto-GHDK4NIT.jpg

Foto-HFCIAQFA.jpg

Foto-NUROQO3W.jpg

Foto-UHCV3XES.jpg

Gave auto Burp , mijn zuster heeft hem in het wit en mijn tante in het zwart.
Zeer leuke en redelijk ruime auto voor een leuke prijs!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit weekend word weer niks met rijden, vanmiddag heeft melvin wedstrijd en morgen moest ik eigenlijk werken op de A15 van vanacht 01:30 tot morgen een uur of 15:00 , maar toen ik te horen kreeg dat dat niet doorging vanwege de weersverwachting en dat tegen elles zei , heeft die meteen een afsraak met vrienden van ons gemaakt voor morgenmiddag , hij heeft een boekhoud kantoor dus doet ie ook meteen even de belasting papieren (eens kijken of er een ss vanaf kan) ;) :D

niederlande1.gif

KNMI:Zondag overdag trekt een lagedrukgebied van west naar oost over ons land. Het is bewolkt en het regent langdurig.
:onweer:

Begint behoorlijk irritant te worden....:mad:

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Maarrrr, volgende week gaan we in de herkansing met vier dagen weekend , er zal dan toch wel één mooie dag tussen zitten :rolleyes:

KNMI:Zondag overdag trekt een lagedrukgebied van west naar oost over ons land. Het is bewolkt en het regent langdurig.
:onweer:

Begint behoorlijk irritant te worden....:mad:

:rolleyes:
Yep, die lui van het KNMI en MeteoSat zijn inderdaad behoorlijk irritant. Die gasten kunnen slecht wel positief brengen maar mooi weer voorspellen kunnen ze duidelijk niet. Aan de andere kant ben ik heel slecht in kansspelen dus als de kans 90% is dat het raak is, zit ik vast bij die 10% en valt het best wel mee.

Vandaag een echte knutseldag: Cups van de Baja doen (incl. nieuwe lagers op de achterwielen) en de RS4 in elkaar schroeven. :thumbsup: Mocht het mooi weer worden (lees droog zijn) dan kan ik eindelijk weer eens rijden.

Voor diegene die morgen gaan "veel sterkte gewenst" 20 tot 30 liter per m2 :shock: :help: ,dus ik ga straks ,een uur of 14;30 ff naar HT, en morgen een binnen dagie. ; wie komt er nog meer :confused: ,fritsie,en siggy wel geloof ik

Voor diegene die morgen gaan "veel sterkte gewenst" 20 tot 30 liter per m2 :shock: :help: ,dus ik ga straks ,een uur of 14;30 ff naar HT, en morgen een binnen dagie. ; wie komt er nog meer :confused: ,fritsie,en siggy wel geloof ik

Ik kies ook het zekere voor het onzekere, ik ga vandaag naar Hoogtij.
Ik ben rond 13.00 uur met Fritsie op een droog Hoogtij :thumbsup:

@ Burp: gave bak man :thumbsup: laat die vrouw van jou maar in die duffe stationwagon rondrijden en neem jij maar dat hippe snelle bakkie :yes:
Mooi kleurtje ook, lijkt wel dezelfde kleur als die Tamtech van jou toen die nog nieuw was ;)

@ Wolfmaned: heb jij je nieuwe 1:1 al?

Laatst bewerkt:
ooi kleurtje ook, lijkt wel dezelfde kleur als die Tamtech van jou toen die nog nieuw was ;)
Ik mag hopen dat met de nieuwe auto zuiniger/voorzichtiger gereden wordt dan met de TamTech. Het schijnt dat de F-parts iets prijziger zijn en een nieuwe body ook wat meer dan € 8,50 kost.

Ik kies ook het zekere voor het onzekere, ik ga vandaag naar Hoogtij.
Ik ben rond 13.00 uur met Fritsie op een droog Hoogtij :thumbsup:

@ Burp: gave bak man :thumbsup: laat die vrouw van jou maar in die duffe stationwagon rondrijden en neem jij maar dat hippe snelle bakkie :yes:
Mooi kleurtje ook, lijkt wel dezelfde kleur als die Tamtech van jou toen die nog nieuw was ;)

@ Wolfmaned: heb jij je nieuwe 1:1 al?
. .Ik heb het ook kunnen omgooien ,straks naar ht ( neem de offroaders mok mee ;))
Morgen naar zaangolf ,das pas echt nat :rolleyes: dus. siggery /sleurhut /burp/bart/bym/en de rest ,hup naar hoogtij:pim:

siggery /sleurhut /burp/bart/bym/en de rest ,hup naar hoogtij:pim:
Ik zou wel willen maar ik heb net de vier boutjes van de gearbox losgehaald en ben nog wel even bezig. Ondertussen de kids een beetje bezig houden (lees van me af houden). Vanmiddag boodschappen doen en de RS4 knutselen anders komt daar ook geen moer van. Ik wil mijn auto's weer in orde hebben als ik mijn vliegtuig heb, dus vandaag maar niet naar Bussum.

iemand anders die koffie wil meenemen?

ik heb alleen een senseo dus gaat niet lukken :(

De bekertjes zijn hierbij geregeld ;)
Gaat het vandaag toch nog gezellig druk worden op hoogtij :D

@ Sleur,

ik hoop niet dat het geldschip van jou rap kleiner gaat worden zodra je gaat vliegen :evil: ;)

@ burp,

Hippe car hoor,ik heb er ook voor gestaan om hem aan te schaffen
maar vond 22000 euro voor de GTI uitvoering toch wel ietsje te duur :(

Siem en ik zijn rond 12.30 - 13.00 uur op High Tea :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back