Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ philliams.
Weet je al wanneer? en waar?
De stalen nemen wordt een duur grapje, die slijt je carburateur helemaal in :nooo:
Ja, erg duur grapje
:rolling:
![]()
Leg ze maar apart voor me,kom ze morgen wel even ophalen.Heren ik heb er nog 2 liggen voor 4,95 euro per stuk intresse ?
Ben morgen open omdat er de laatste wintercup bij ons is.
Groetjes,
Gladoor.
Ach nee toch, je gaat toch niet naar de stoomtreintjes dag he? :? Ik wel maar wanneer weet ik niet precies (stond in het Corus-krantje dat je je weer kon inschrijven).Eerst het het treintje en dan naar de walserij ofzo, ergens waar het heel heet is heb ik vernomen![]()
Da's mooi, heb je nog LRP 25%? Kan ik morgen onroad gaan rijden (sta nu stiekem toch de RS4 in elkaar te knutselen 8O).Heren ik heb er nog 2 liggen voor 4,95 euro per stuk intresse ?
Hebbert.Leg ze maar apart voor me,kom ze morgen wel even ophalen.![]()
Eerst het het treintje en dan naar de walserij ofzo, ergens waar het heel heet is heb ik vernomen![]()
Leg ze maar apart voor me,kom ze morgen wel even ophalen.![]()
Hoe laat begint dat spektakel? :morning:
Da's mooi, heb je nog LRP 25%? Kan ik morgen onroad gaan rijden (sta nu stiekem toch de RS4 in elkaar te knutselen 8O).
Geen idee...Stiekemerd![]()
, Hoe laat ga je ongeveer heen ?
Definitief niet rijden met de RS4. De motorsteun past niet op het standaard chassis en vereist wat meer huisvlijt. De oorspronkelijke boutjes heb ik weggeboord zodat het blokje eraf kon om het schoon te maken, maar de stompjes zitten nog vastgerot in het aluminium. Dus ik heb extra steuntjes die wat breder zijn maar de schroefgaatjes komen niet overeen met de sleufjes in het chassis. :evil: Jammer want de RS4 zit verder helemaal in elkaar. :cry:@sleurhutje, ik lees het welen misschien rij ik er om een uur of twaalf gewoon wel even heen om te kijken of er iemand rijdt !