Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het schijnt dat er wat tests gereden moeten wordne om het geluidsniveau te bepalen. Dus Burp, Sleur, Ferry en Gladoor gaan allemaal een Dominator monteren om op het ergste voorbereid te zijn. 8O :lol:

Dat zou nog eens een technische stunt zijn,een dominator op een savage monteren :proost:

Over monteren gesproken,heb hedenmiddag mijn diff vernieuwd :D
en tevens voorzien van een alu diff.huis.
Is nog best een aardig klusje,ik dacht dit eventjes in 2 uurtjes te regelen maar dit werden er in totaal 4 :rolling:
Maar ach,even lekker en tevens nuttig bezig geweest op de vrijdagmiddag.
Phil kwam ook nog even langs om een ruitje op te halen voor zijn baja en
stond naar mijn geknutsel te kijken :o
Ging zeer geroutineerd he phil die tandwielen in dat huis proppen :rolleyes:
Maarja,het zit er allemaal weer op dus we kunnen weer knallen.
Hoop wel dat het weer nog iets bij gaat trekken want om nu in de stromende regen te gaan rijden is toch ff minder ;)

open.jpg

garage.jpg

garage2.jpg

Dat zou nog eens een technische stunt zijn,een dominator op een savage monteren :proost:

Is nog best een aardig klusje,ik dacht dit eventjes in 2 uurtjes te regelen maar dit werden er in totaal 4 :rolling:
Maarja,het zit er allemaal weer op dus we kunnen weer knallen.
Hoop wel dat het weer nog iets bij gaat trekken want om nu in de stromende regen te gaan rijden is toch ff minder ;)

open.jpg

garage.jpg

garage2.jpg

Huis is te klein denk??:D Bij mij ook al. Ik moet de modelauto's netjes weggeruimd hebben voor als het bezoek komt. Waarom dat dan? Is toch het leukste wat je qua hobby kan hebben?:lol:

Kennelijk zijn er mensen die zich storen aan de schaars geklede dames die af hen toe voorbij komen op het forum. Sommig mensen zijn wat conservatiever dan de anderen. Waar het allemaal op neer komt is dat we met z'n allen (ook niet leden) kunnen kijken en lezen zonder te veel ergenis. Jammer dat de storing er nu toch is. :(

Huis is te klein denk??:D Bij mij ook al. Ik moet de modelauto's netjes weggeruimd hebben voor als het bezoek komt. Waarom dat dan? Is toch het leukste wat je qua hobby kan hebben?:lol:

Nee hoor ons huis is groot genoeg,ongeveer 90 vierkante meter woonoppervlakte :D ( Je bent bij mij thuis geweest dus je weet dat ik vrij ruim leef )
En alles was weer netjes opgeruimd en schoongepoetst voordat het vrouwtje thuis kwam :hammer:

Ja dat zag er heel goed uit :rolleyes: en het zat zo in elkaar :nooo: :rolling:

hebben jullie geen schuur dan? :lol:

Nee hoor ons huis is groot genoeg,ongeveer 90 vierkante meter woonoppervlakte :D ( Je bent bij mij thuis geweest dus je weet dat ik vrij ruim leef )
En alles was weer netjes opgeruimd en schoongepoetst voordat het vrouwtje thuis kwam :hammer:

Ik heb het gezien idd. Als het maar weer schoon is. Dan kan er een hoop.:D

Komkommertijd bij sommige mensen zeker? 8O No offense, maar een dergelijke opmerking na 1600 pagina's/32000 posts met weinig-zinnigs-te-melden is wel wat aan de late kant denk ik. :?

Even mijn mening:

Dit draadje is meer een weblog van het clubje. Dat is het al sinds augustus 2006 en heeft ook altijd die status mogen genieten. Maar indien moraalridders vinden dat ook dit draadje gecensureerd moet worden, dan is dat zeer betreurenswaardig. Het is kennelijk nog erger dan in China of Amerika. Schokkende zaken worden achter linkjes geplaatst (vroeger kon je een "verborgen veld achter een button" maken), zaken die kwetsend kunnen zijn voor bepaalde groepen bezoekers worden niet in dit draadje geplaatst.

Onze club zorgt ervoor dat veel nieuwe mensen via of het forum of via de diverse winkels waar de mensen komen kennis maken met een gezellige groep mensen die altijd klaar staan voor elkaar en er een leuke hobby aan over houden. Wie niet bekend is met die groep, zou hier ook niet over moeten oordelen. Helaas leven we in een maatschappij waar velen al een oordeel vellen voordat de exacte feiten bekend zijn (beste wereldwijde 1 april grap ooit is nu in de maak door een zekere politicus maar de hele wereld gaat op tilt zonder bewijzen). Die mensen denken veelal niet meer logisch na maar gedragen zich als kuddedieren en hobbelen maar braaf achter elkaar aan zonder te weten wat ze precies willen of geloven wat een uitkraamt terwijl dat niet onderbouwd is. Een probleem van de huidige maatschappij dus...

Een dergelijk reaguursel na 32000 postst is dus ongegrond danwel niet goed onderbouwd. Hou of dagelijks dit draadje bij en weet waar het over gaat of vertrouw of zelfregulering. We zijn allemaal volwassen en wensen ons ook zo te gedragen met alle respect voor alles en iederen.

Dank u wel. :bye: ;)

-edit-
Post voortaan alleen nog plaatjes van Plop en Bumba

Even mijn mening:
Komkommertijd? Nee. Genoeg werk te doen.

Er is een klacht binnengekomen dat dit draadje langzaam maar zeker qua niveau zakt. Voordat het uit de hand loopt even een paar mensen wakker schudden.

Verder zie ik hier de bekende retoriek weer terugkomen:
moraalridder, censuur, "nog erger dan China of Amerika" en kuddedieren.
Ik ga niet verdedigen hoe het modteam werkt. Dat hoeft niet; het heeft zichzelf in 5 jaar allang bewezen.
Je roept iets over vertrouwen op zelfregulering. Welaan: leef je uit.
Vandaar ook mijn oproep om liefst de eigen posts eens kritisch te bezien.

Roel
Mod

Even mijn mening:
Komkommertijd? Nee. Genoeg werk te doen.

Er is een klacht binnengekomen dat dit draadje langzaam maar zeker qua niveau zakt. Voordat het uit de hand loopt even een paar mensen wakker schudden.

Verder zie ik hier de bekende retoriek weer terugkomen:
moraalridder, censuur, "nog erger dan China of Amerika" en kuddedieren.
Ik ga niet verdedigen hoe het modteam werkt. Dat hoeft niet; het heeft zichzelf in 5 jaar allang bewezen.
Je roept iets over vertrouwen op zelfregulering. Welaan: leef je uit.
Vandaar ook mijn oproep om liefst de eigen posts eens kritisch te bezien.

Roel
Mod

Misschien is het een idee om aan te geven waarom het gaat voordat er misverstanden ontstaan

Roel
Mod

Tja je moet wat he :D

Misschien moeten we maar eens op zoek naar een ander forum....

Helemaal mee eens phil :proost:

Wat een ophef om niets.

Mijn vrouw zou het trouwens prima vinden als het draadje gesloten word :rolleyes:
heb ik ook weer tijd voor het gezin :rolling:

Heren, heren.... relax.... Het is maar goed dat ik toevallig even op het forum zit op mijn het-is-vrijdag-en-ik-ben-moe-en-lig-op-de-bank-tv-te-kijken avond :wink:

Het kwam inderdaad even voorbij op het moderator-only forum, Uiteraard heb ik wel even de laatste pagina's van dit topic doorgeneust maar kom niks tegen wat ik niet goed zou vinden.. Denk dat ook hier de mensen volwassen genoeg zijn om zich te realiseren dat er mensen meelezen uit alle gelederen van de bevolking en van alle leeftijden. Zo lang als deze draad gewoon netjes en modelbouwgerelateerd blijft mag dit, zoals ik inderdaad eerder heb gezegd, gewoon blijven doorgaan...

Ps. ik ga wel de oude delen verwijderen, deze draad mag mooi blijven lopen, maar oudere delen ga ik niet laten staan.

Ps 2, is het niet wat om evt. gebruik te maken van de "blog" mogelijkheid van het forum om daar eventueel dit voort te zetten? Dat is organisatorisch the place to be eigenlijk. Deze blog mogelijkheid is er sinds deze versie van het forum er is.

Robert

Helemaal mee eens phil :proost:

Wat een ophef om niets.

Mijn vrouw zou het trouwens prima vinden als het draadje gesloten word :rolleyes:
heb ik ook weer tijd voor het gezin :rolling:

Hahaha, mijn vrouw vervloekt soms het hele forum ;) Mijn kinderen vroegen vanavond of ik met de pasen ook vrij nam van het forum ... slik...

Robert

Sjaak was hier en nu niet meer. :p

Maar laat a.u.b. de oude draadjes staan want regelmatig zoeken wij hier nog één en ander in op. Het gaat dan om foto's en filmpjes, maar als ze teveel ruimte in beslag nemen, wie ben ik om te zeggen dat ze moeten blijven staan.

En over die blog, tsja dat vinden wij nogal onprettig werken :(;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back