Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
...Kom net uit de houtzagerij van Tuinpartners

4x watervast multiplex 200x400x18 mm voor de autostandaards zijn gereed en gaan straks mee naar Hoogtij...

Ik zet ook ook nog wel even een kannetje koffie.;)
Stuifkoe en sugarlyhoopercubes komen ook mee die kant op en een 3,5cc Savage om het inloopproces af te ronden...

Mijn BAHA ligt ook al achterin...

Ja,ook alle accu sets zijn geladen.
@ Junkie RC: ik neem je gloeiplugstekker ook mee
@Snoeksel: de backplate komt ook retour
@Snowman: een spiksplinternieuwe SAVAGEtank ligt ook gereed
@Fritsie: als je er een wil overnemen: ik heb nog een standaard koppeling revisie setje liggen...

tot later!;)

@ Bart, super dat je op je vrije dag toch nog even naar de zagerij bent geweest ;) :D

@ Burp, Dito , en ook super van jou dat je een stukje rubber meeneemt :cool:

@ Frits, ik heb denk ik nog wel een paar lagers voor je cbh :rolleyes: als je bart zijn aanbod aanneemt , zet je hem toch op hoogtij inelkaar :p

Dat doet mij trouwens meteen weer denken aan het tel. gesprek wat wij een tijdje terug hadden Bart :-? :D ;) komt helemaal goed straks :cool:

@Fritsie: als je er een wil overnemen: ik heb nog een standaard koppeling revisie setje liggen...

tot later!;)

Bart bedankt maar om de krukas lagers te sparen, wacht ik even op de elcon koppeling en rechte koppelingsklok.

@ kobus de lagers voor de cbh had ik al geregeld via philliams, maar zag later pas de koppeling, in ieder geval bedankt.
maar het vlaggestokkie mag je natuurlijk mee nemen ;)

@ Frits, komt goed , als ik straks mijn gebakken eitje met spek op heb , ga ik alles in de car doen en op naar hoogtij :D :zon:

Zie je wel, dat buikje komt heus niet van stoppen met roken. :nooo: :? ;)

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ie vandaan komt , ik drink eigenlijk nooit :rolleyes: ik heb zeer regelmatige werktijden :rolleyes: ik slaap voldoende :rolleyes: en ik ben zeer sportief (loop regelmatig een stukje door het zand , met name op zondag) :rolling:

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ie vandaan komt , ik drink eigenlijk nooit :rolleyes: ik heb zeer regelmatige werktijden :rolleyes: ik slaap voldoende :rolleyes: en ik ben zeer sportief (loop regelmatig een stukje door het zand , met name op zondag) :rolling:
Ja, bedoel ik nou. Ik surf ook nog eens bijna de hele dag (op de internets, dat dan weer wel). Desondanks... 8O ;)

@Burp (en andere belanghebbenden): Onze vriend Ed levert nu ook LiPo's voor heli's... :D

Zo, leuk voor de EZ sleur, alleen jammer dan van de 3S. Met een andere regelaar en (in de toekomst) een brushless motortje ziet de accu er prima uit. En snel te laden ook. Er staat overigens wel een foutje, charge up to 4C en dan zegt hij laden met 4,2A. 4C voor een 2200mAh accu is bij mijn weten nog steeds 8,8A !! Lijkt mij een beetje overdreven :D

Ik heb ff bekeken wat nou het probleem met het diff is. De binnenkant is nog uitstekend, van het tandwiel zelf en het rondsel missen bijna een paar tandjes....:rolleyes: Moet maar een paar nieuwe hebben denk ik.:D Valt mij mee na zoveel keer hoogtij.

peej beej terug
en nog een :rolling:

Bart's Hoogtij Koffie/BBQ/Hang-tafel en banken : HT-approved!
Pitstands : HT-approved!

BYM's Baja-maiden @ HoogTij: HT-approved!

Ik vond het een leuk dagje zo vandaag, net na thuiskomst de Baja even ontdaan van zijn zandvoeten, staat weer helemaal schoon te blinken klaar voor de volgende rit.

Ik ben alleen wel rozig als de bloemist zeg, mán wat zal ik lekker slapen :rolleyes:
Even een pannetje Kippensoep gemaakt net, zo even eten en chillen op de bank en dan bedje toe. Wat een weertje, TOPPIE bedankt meneer de weermaker :rolling:

Zo, leuk voor de EZ sleur, alleen jammer dan van de 3S. Met een andere regelaar en (in de toekomst) een brushless motortje ziet de accu er prima uit. En snel te laden ook. Er staat overigens wel een foutje, charge up to 4C en dan zegt hij laden met 4,2A. 4C voor een 2200mAh accu is bij mijn weten nog steeds 8,8A !! Lijkt mij een beetje overdreven :D
Tsja, met zulke dollarkoersen is rekenen een stuk moeilijker. 8O :lol:

Vandaag lekker drie tankjes met de Ravage leeggeknald/gevlogen. Met dank aan kobus voor het beschikbaar stellen van een Savage dogbone. :worship: Helaas sneuvekde ook de eenrichtingslager en was het definitief einde oefening. Nog wel wat fotootjes en filmpjes gemaakt, die volgen vanavond nog.

En natuurlijk enorme hulde aan Philliams die ook in 2008 weer een in no-time een prachtige kledinglijn voor 2008 heeft weten te realiseren. Die knul is gewoon goed. :thumbsup: :yes: :thumbsup:

rustig op dit draadje voor de zondag avond:confused: ,ik had inmiddels wel wat plaatjes geplaatst :turn-l: , tja we moesten nog ff 1,5 uur in het zieken huis doorbrengen nadat mijn dochter haar duimpje had geplet tussen de auto deur :-(, maar komt weer goed;) toch nog ff op ht geweest met vrouw en dochter en de gewilde schraag opgepikt ,nogmaals dank aan de regelaars en bouwers :thumbsup: straks nog even aan snuffelen en afbouwen. verder net de baja afgebouwd ,maar is het verstandig om eerst een paar drupjes olie in de cilinder te gooien voordat ik start ,alles is nu kurkdroog , nou kom op met die foto's ;)

verder net de baja afgebouwd ,maar is het verstandig om eerst een paar drupjes olie in de cilinder te gooien voordat ik start ,alles is nu kurkdroog , nou kom op met die foto's ;)
Beetje erin spugen. ;) Doe je normaal ooik als het kurkdroog is. :oops: :lol:

Zonder gekheid, een beetje vet kan geen kwaad. Aan de andere kant, als je een paar keer aantrekt is de cilinder toch weer ontvet door de benzine en gesmeerd door de olie in de benzine. Misschien wel verstandig wat extra olie in de tank te doen (ca. 5ml, paar druppeltjes) en alles een beetje rijk af te stellen. Verder even rustig de motor warmrijden en toch een beetje rustiger aan doen als de motor koud is (maakt volgens mij ook geen fluit uit, deed ik ook nooit met mijn brommer en dus ook niet met de Baja :?).

Ik zit nog niet thuis, dus ik kan het SD-kaartje van de camera niet uitlezen. :cry:

Hmmm. vandaag niet zoveel gereden , want na een min. of tien waren de vonken op ;) ik verdenk de bobine , maar daar ga ik straks naar kijken , want na thuiskomst moest ik eerst naar Uithoorn om wat op te halen voor de waskamer van mevr. kobus :rolleyes:

Wel een mooie stand gescoord :cool: standbouwers :thumbsup:

Nog een zijruitje van Siggery af weten te troggelen ;) :D

En om de dag te completeren , onderdelen geleverd aan : Snoeksel , Bart en aan de úber onderdelen leverancier ; sleurhutje :pim: :lol:

Heheh, eindelijk thuis. :? Hierbij wat plaatjes. De meeste dingetjes zijn nutteloze filmpjes omdat ik telkens maar circa 3 seconden nodig heb voor de nieuwe website. 8O Dus daar gaan we weinig van zien op Joep Tjoep.

Echt Hollands weer...
080413_bash01.jpg

BYM's Maiden Trip...
080413_bash02.jpg

080413_bash03.jpg

Gezamelijke koffie (zonder koffie maar wel met cake) aan Bart's biertafel (zonder bier :?)...
080413_bash04.jpg

En het meesterwerkje van Philliams, hoezo herkenbaar als club...
080413_bash05.jpg

Je kan wel zien dat de fotograaf voor de spectaculaire plaatjes er niet bij was:rolleyes:;) net even een half tankje leeg gereden ,braaf op niet verder als half gas, maar loopt als een tiet (ojee dat mag je hier niet meer zeggen) zag er gezelli uit ,allemaal netjes in pak en keurig aan het bureau :cool: , mijn schatje staat klaar voor volgende week :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back