Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben na een half pakje Ibuprofen weer onder het land der levenden. Alleen nog kramp in mijn kaak en een dikke wang. Ik zal jullie de details besparen (misschien alleen interessant voor mevrouw Bart ;), maar zeker niet voor Gladoor :puppydogeyes:).

Klinkt bekend, zeker een kies laten trekken?

Zo , ik ben er ook weer , dat was me wel weer een week , een beetje veel gewerkt en ook studio opnames gehad voor : ik wed dat ik het kan
waarvan vanavond de eerste uitzending is ;) :D

Vanavond kan ik niet, dan komt er iets op tv :rolling:
p.s. ik heb Kobus al gesignaleerd op de site :yes:

Sleur ; we gaan even kijken in spaarnwoude ,en anders word ik lid indien nodig.;)
daar krijg je veel tips en advies ed
als je zin hebt om mee te gaan , let me know :squarewink: , dat is straks dus..

En dit is wat ik allemaal mee neem ,dan word ik vast toegelaten :cool::D:alien:

easystar.jpg

Klinkt bekend, zeker een kies laten trekken?
Nee, was dat maar zo. Ik had een ontstoken zenuwkanaal waardoor de wortelpunten van drie kiezen goed ontstoken waren. In techno-babbel een Apexresectie (damn, toch details :evil:)

Zo , ik ben er ook weer , dat was me wel weer een week , een beetje veel gewerkt en ook studio opnames gehad voor : ik wed dat ik het kan

waarvan vanavond de eerste uitzending is ;) :D
Tsja, nu weet ik waardoor ik wel eens een lekke band krijg:
De wegenbouwers
Deze vier harde werkers timmeren letterlijk aan de weg! Ook zij krijgen proffessionele hulp bij het stoppen met roken. Zij hebben een persoonlijke coach toegewezen gekregen.

Overigens is de spellingscontrole bij de websitebouwer ook ruk. Proffesionele :oops: schrijf je toch echt anders. En de link naar die Kiki is ook al stuk. :cry:

Laatst bewerkt:
Sleur ; we gaan even kijken in spaarnwoude ,en anders word ik lid indien nodig.;)
daar krijg je veel tips en advies ed
als je zin hebt om mee te gaan , let me know :squarewink: , dat is straks dus..

En dit is wat ik allemaal mee neem ,dan word ik vast toegelaten :cool::D:alien:

http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/easystar.jpg
Jij bent echt de weg kwijt hè? 8O Je gaat naar een bos en neemt je vliegtuig en die troela mee. :? Waarom neem je dat vliegtuig mee? Wil je het niet snappen of zo.. :rolling:

Zaterdag altijd een drukke dag met boodschappen, sporten van de kids, beetje Bob-de-Bouweren (poortdeur vervangen, grasmatje leggen) etc. Verder ben ik nu lid van de vliegclub in Heemskerk dus dat is wel genoeg (en dichterbij).

Mag je dat soort uitspraken wel doen? :wink:

Volgens mij wel hoor , ik heb alleen een Quit claim getekend , en bij mijn weten staat daar alleen in dat wij geen negatieve uitlatingen mogen doen over stivoro ;)

Ps. dit soort dames loopt daar allemaal in de rondte in de studio :cool: ;) (alleen dan zonder vliegtuig) :D
easystar.jpg

Mooi modelletje :D

Als je goed kijkt zie je er ook nog een leuk vrouwtje op staan :rolling:

@Bart, Ik kijk even hoe het gaat met mijn machine, anders wil ik die van jou wel lenen, ik laat het wel even weten. Thanks voor het aanbod :thumbsup:

De vliegclub Spaarnwoude is ook zo lekker te bereiken :rolleyes:

Eerst moet je een takke-eind lopen vanaf de parkeerplaats voor je op lokatie bent, en vervolgens wordt eerst je vliegtuig afgekraakt alvorens je eens mag vliegen, want het kan altijd beter.

Ze zijn er erg streng in ieder geval ....

Wel heel aardige mensen, dat dan weer wel. :yes:

De vliegclub Spaarnwoude is ook zo lekker te bereiken :rolleyes:

Eerst moet je een takke-eind lopen vanaf de parkeerplaats voor je op lokatie bent, en vervolgens wordt eerst je vliegtuig afgekraakt alvorens je eens mag vliegen, want het kan altijd beter.

Ze zijn er erg streng in ieder geval ....

Wel heel aardige mensen, dat dan weer wel. :yes:

Toen ik voor het eerst op ht kwam ,schrok ik ook van dat bouwvakkers volk :rolleyes: ,maar ze zijn ook best aardig ;)

Ben de carburateur aan het schoon maken van me baja.
Maar ben iets vegeten. Onder het balgje zit een zwarte rubber met een ijzeren plaatje er op met gaatjes er in. Moet dat plaatje met gaatjes naar onderen of naar boven?????

Ben de carburateur aan het schoon maken van me baja.
Maar ben iets vegeten. Onder het balgje zit een zwarte rubber met een ijzeren plaatje er op met gaatjes er in. Moet dat plaatje met gaatjes naar onderen of naar boven?????

tadaaa ;)

sandy001.jpg

alleen wel ff schoonmaken eerst :rolling:

Oke heel duidelijk, naar onderen dus. Ja het is allemaal al schoon alleen even weer in mekaar.
Dan mag het weer smerig worden hahaha

hoi martin,

Het rubberen plaatje komt op het carb. huis,
hier bovenop komt het metalen plaatje.

Zie plaatje:

2008-04-26_121236.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft iemand morgen nog een accupack te leen (6 cellen 7,2 volt) Hij is voor de Lunchbox van Philliams Jr. ;) Ik heb er 2 maar het is jammer als ze op zijn :(
B.t.w. iemand ervaringen met accu's laden d.m.v. de auto. Ik ben bang dat ik dan de 1:1 accu leegtrek :schrik:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back