Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een kango te leen om plavuizen uit mijn huis te rossen? :D

Net even met het handje geprobeerd om er wat uit te tikken......wordt een hele klus geloof ik :(

Als mensen zich vervelen volgende week dan mogen ze best even langskomen voor een bakkie (neem wel oude kleren mee en een vuistje en beitel :mrgreen:)

@Ferry, kom je eindelijk langs, zet ik koffie moet je opeens je zoontje van school halen :D Koffie staat klaar hoor.

Iemand een kango te leen om plavuizen uit mijn huis te rossen? :D

Net even met het handje geprobeerd om er wat uit te tikken......wordt een hele klus geloof ik :(

Ik heb wel een boormachine voor je met sloopfunctie (AEG) en beitels :yes:Mag je zo lenen van me.

GSH11E.jpg

Breekhamers vanaf 10 kg worden pas echt efficiënt bij dit soort klussen...
Niet met hobby-gereedschap of veel te lichte breekhamers gaan k*tten...

zo'n vloertje moet binnen 1 dag leeg te breken zijn....;)

W A K K E R W O R D E E E UUUUH ! ! ! *tsjiek tsjiek*
...want het lijkt erg sterk op dat dit draadje ernstig in slaap gevallen is. :???:

:sleeping: :sleeping:

:morning:

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Siggery is gewoon zuinig op zijn spullen, een eigenschap die je vandaag de dag steeds minder tegen komt :thumbsup:

Jij snapt het Fritsie ;)

Een hobby kost nu eenmaal geld, maar als je in deze hobby laks wordt loop je er op leeg :(

Conclusie:als je voor deze hobby geen tijd hebt of vrij wilt maken kun je beter postzegels gaan sparen,je vloer gaan uitbikken of je zoekt er een baantje bij :)

Laatst bewerkt:
GSH11E.jpg

Breekhamers vanaf 10 kg worden pas echt efficiënt bij dit soort klussen...
Niet met hobby-gereedschap of veel te lichte breekhamers gaan k*tten...

zo'n vloertje moet binnen 1 dag leeg te breken zijn....;)

Bart, jij wil toch niet zeggen dat je zo'n apparaat in je schuur hebt staan of wel? Ik zag dat je wat machines hebt maar deze??

Ach, als er hier steeds wordt geSMS't met pb heen en terug dan kan dit er ook wel heel even bij. En dit heeft met modelbouw te maken, nou ja in ieder geval met bouw :rolling:

Ik ben een zeer hulpvaardig persoon maar aan het uitbikken van een plavuizenvloer ga ik mij niet wagen,sorry Burp ;)

Fiets morgen samen met ferry wel even langs voor een bakkie koffie ok ?

Zoooo, net even een acuut ontstoken zenuwbaantje in de onderkaak laten reinigen. Toch goed voor 6 gaatjes boren in je kaak en 19 hechtingen. 8O ;)

@junkie rc: Waarom ligt dat verrekte bos waar jij vlieg zo ver weg. Hadden vanmiddag mooi even kunnen vliegen. Misschien dat ik zo nog even in Heemskerk ga fladderen. :yes:

Ik heb een beter idee ,ik ga morgen naar spaarnwoude .
mijn neef gaat mee en neemt ook zijn zwever mee ,ik neem ook een paar modelletjes mee ,waaronder weer een nieuwe ,net gekocht :p ,kon het weer niet laten :oops: , merk?? ,laten we zeggen,als beginner het type dat iedereen me aanraad in elke winkel waar ik kom . :rolleyes:
de cessna moet nog even aan het plafond wachten tot ik wat meer gevorderd ben :yes:

siggery gaat misschien ook mee ;)

En sterkte met je napijn :( , lijkt me niet echt lekker

Laatst bewerkt:
Bart, jij wil toch niet zeggen dat je zo'n apparaat in je schuur hebt staan of wel? Ik zag dat je wat machines hebt maar deze??

Ik heb geen 11 kg uitvoering,maar de 5 kg versie... die is te licht om effectief te werken.
(Goed genoeg om een 24 mm steenboor door 40 cm betonnen fundering heen te werken,maar NIET om de hele dag mee te gaan breken.)

Geloof me, je wil het je zelf niet aan doen om langer als 8 uur in de stof en de herrie te gaan zitten (je buren vinden dat ook vast niet grappig)

Huur een ZWARE breekhamer...echt veeeeel beter!;)

Beetje eigenwijs en toch eerst even proberen denk ik. Anders even hop naar de verhuur om alsnog een wat zwaardere machine te halen.

En mooier, ik ben met zijn tweeen :D

Om de beurt een beetje hakken en daarna tegels ruimen naar de container.

Ik moet ook een beetje oppassen, met een zware machine ga ik sneller door de vloerverwarming en die wil ik juist heel houden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back