Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand morgen nog een accupack te leen (6 cellen 7,2 volt) Hij is voor de Lunchbox van Philliams Jr. ;) Ik heb er 2 maar het is jammer als ze op zijn :(
B.t.w. iemand ervaringen met accu's laden d.m.v. de auto. Ik ben bang dat ik dan de 1:1 accu leegtrek :schrik:

Ik heb hier nog wel een packje voor je liggen phil ( 1500 mah )
Je kunt gerust je autolader meenemen hoor,een gemiddelde 1:1 accu
is 65amp/hr dus die zul je niet zo snel leegtrekken ;)
En anders laat je de motor even lopen :thumbsup:

Heeft iemand morgen nog een accupack te leen (6 cellen 7,2 volt) Hij is voor de Lunchbox van Philliams Jr. ;) Ik heb er 2 maar het is jammer als ze op zijn :(
B.t.w. iemand ervaringen met accu's laden d.m.v. de auto. Ik ben bang dat ik dan de 1:1 accu leegtrek :schrik:

Ik heb er wel een paar liggen maar ik denk niet dat jij en ik dezelfde stekkers erop hebben zitten.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je je accu leegtrekt, mits je natuurlijk een beetje knappe accu hebt ;) vergelijk de capaciteit van je 1:1 maar met die van een accupackje.
En anders moet je zorgen dat je niet als laatste weggaat :rolleyes: (ivm aanduwen)

hoi martin,

Het rubberen plaatje komt op het carb. huis,
hier bovenop komt het metalen plaatje.

Zie plaatje:

2008-04-26_121236.jpg

nu spreek je Philliams tegen daar zit het ijzeren plaatje onder wat moet ik nu doen of maakt het niets uit???

Dit is een iets andere carb maar het membraam zit net als bij mij :yes:

18379f70.jpeg

@ de rest: ik neem mijn lader ook mee :yes: maar andere accu's zijn altijd welkom :wink:

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb mijn ht dagje er weer op zitten ,dit maal wel in de lucht en op spaarnwoude :p

Ik heb toch kunnen vliegen ondanks de best stevige wind, echt geweldig, gelukkig had ik een instructeur naast me die de nodige ingrepen kon doen ,anders was hij een kilometer verder geland :hammer:,maar wat ging hij hoog ,doordat ik geen zonnebril droeg was hij amper waarneembaar ,heeft zeker 15 minuten in de lucht gehangen en door de wind had dat nog veel langer gekund .
hijzelf vloog ook met de easystar met camera,en vloog dus kijkend op de monitor,het vliegtuig zelf was niet meer waarneembaar :-? ,uitgevoerd met brussles motor om de nodige apparatuur de lucht in te krijgen.
verder vlogen er de meest diverse modelen ,zowel nitro/ 2-tact/en elektrisch
inschrijf formulier ging mee retour ;)

IMG_0694.jpg

mijn toestelletje :D

IMG_0678.jpg

IMG_0695.jpg

En als toetje nog de landing :cool:

als het morgen op HT ook zo is , wat een goddelijk weer vandaag jongens en snowman is de hele week met zijn schoonmoeder op pad;);)

Zo, ik heb mijn ht dagje er weer op zitten ,dit maal wel in de lucht en op spaarnwoude :p

Ik heb toch kunnen vliegen ondanks de best stevige wind, echt geweldig, gelukkig had ik een instructeur naast me die de nodige ingrepen kon doen ,anders was hij een kilometer verder geland :hammer:,maar wat ging hij hoog ,doordat ik geen zonnebril droeg was hij amper waarneembaar ,heeft zeker 15 minuten in de lucht gehangen en door de wind had dat nog veel langer gekund .
hijzelf vloog ook met de easystar met camera,en vloog dus kijkend op de monitor,het vliegtuig zelf was niet meer waarneembaar :-? ,uitgevoerd met brussles motor om de nodige apparatuur de lucht in te krijgen.
verder vlogen er de meest diverse modelen ,zowel nitro/ 2-tact/en elektrisch
inschrijf formulier ging mee retour
Is het rijden een beetje over junkie (met de baja dan he;))

Is het rijden een beetje over junkie (met de baja dan he;))

eigenlijk ff wel ,momenteel ligt hij behoorlijk uitelkaar ,en heb nog geen tijd gehad om naar bigscale te gaan,ik kan natuurlijk ook mijn cy blok met zenoah cilinder monteren,maar heb het nu weer druk met vliegertjes ;)
maar het blijft altijd ter land ter zee en in de lucht :D

Ik heb een bod op dit ding gedaan. :rolling:

1149769107HemiPoweredBBQ.jpg

Zonder gekheid. Als Bart de tafel en koffie meeneemt, dan wip ik langs de Makro en haal een paar pakken van deze rakkers en bijbehorende apparatuur. Alvast een beetje oefenen voor de 14e... :yes: :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back