Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het aanbod maatje :thumbsup: maar ik ga zometeen even wat lekkers voor mijn meissie in elkaar flansen en daarna samen een dvd-tje kijken ;)
Patatje halen MR BEAN deel 13 erin en maar verliefd doen, wees een VENT en ga een pils halen;);)[/quote]

Ik ben zuinig op mijn meissie,dus die geef ik iets knaps te eten :lol: ;)

Patatje halen MR BEAN deel 13 erin en maar verliefd doen, wees een VENT en ga een pils halen;);)

Ik ben zuinig op mijn meissie,dus die geef ik iets knaps te eten :lol: ;)[/quote]
Ik ook kook 5 dagen in de week (ben eerder thuis als mijn vrouw) maar er is ook pils tijd en daarom heb ik haar uitgelegd hoe een fornuis werkt;):rolling:

stelletje ouwehoeren ;)

neem allemaal thuis gewoon een biertje ,met het forum aan op de achtergrond, is precies het zelfde.

net nog de 35 A regelaar met 2000 lipo in de easystar gebouwd ,alle accu's ,laad spul v/d zelfde stekkers voorzien, wel zo makkelijk.
En djeez ,wat een power , 8O lijkt wel brushless :D

De cessna ook een beetje opgewaardeerd ,als het vrijdag avond een beetje windstil is gaat hij los :cool:
kunnen jullie hem netjes zien landen of bruut zien crashen :rolleyes:

potver ,weer niet aan de baja gesleuteld :( :morning:

Bus verbinding Krommenie/Zaandam naar de Velserbroek is nog niet optimaal anders had ik wel gekomen zie jullie vrijdag avond wel weer even de spektrum testen Phil misschien de baja inrijden
Baja inrijden noog nooit van gehoord :rolling::rolling:

Laatst bewerkt:
Bus verbinding Krommenie/Zaandam naar de Velserbroek is nog niet optimaal anders had ik wel gekomen zie jullie vrijdag avond wel weer even de spektrum testen Phil misschien de baja inrijden
Baja inrijden noog nooit van gehoord :rolling::rolling:

de foto is geen baja ss , maar zo'n nitro geval ,die zijn net na het inrijden weer rijp voor de kliko :rolleyes:

inrijden ging prima ,alleen die jif zandbak op ht is niet echt bevorderlijk voor je blokkie :mad: , laatste blokkie had last van een warm lopertje ,das weer wat anders ,conclusie ; ik ben het ff zat :yes: ;)

de foto is geen baja ss , maar zo'n nitro geval ,die zijn net na het inrijden weer rijp voor de kliko :rolleyes:

inrijden ging prima ,alleen die jif zandbak op ht is niet echt bevorderlijk voor je blokkie :mad: , laatste blokkie had last van een warm lopertje ,das weer wat anders ,conclusie ; ik ben het ff zat :yes: ;)
Tsja... Doe nu gewoon 250cc olie op 5 liter benzine en stel het niet te krap af (1/6 slag terug als alles op het uiterste staat). Mijn eerste 30cc gaf na twee rondjes al een warmloper maar doet na wat extra olie erbij en wat rijker afstellen nog steeds goed zijn werk. :yes:

Zo, weer even hier te vinden. Net gedouched, vloer is er helemaal uit en verwarming nog heel. Alle grote gaten keurig dicht gemaakt en morgen egaline. Lijkt erop dat ik vrijdag dan wel even kan komen voor een rondje :mrgreen:

Zo, nu eerst naar mijn medewerker en even een pilsje drinken, die hebben we wel verdiend. Vanavond even een paar foto's plaatsen.

nope, laat liever een mooi cameraatje zien voor de easystar,mocht ik ooit goed kunnen vliegen ,komt die er zeker in :p
misschien ligt er morgen wel 1 bij de kraampjes ,als ik daar rondloop houd ik altijd sterk het rc spul in de gaten, kans is groot dat er zo'n nitro ding tussen staat ( op iedere zolder staat inmiddels wel zo'n antieke savage :shock: ) en of mooie vlieg zender :yes:

Burp ; lekker he,verbouwen :hammer:,ik begin binnenkort ook weer aan een projekie :roll: , mocht je nog ( betrouwbare ) werklui zoeken ,heb ik wel wat adresjes :cool:

Laatst bewerkt:
nope, laat liever een mooi cameraatje zien voor de easystar,mocht ik ooit goed kunnen vliegen ,komt die er zeker in :p
misschien ligt er morgen wel 1 bij de kraampjes ,als ik daar rondloop houd ik altijd sterk het rc spul in de gaten, kans is groot dat er zo'n nitro ding tussen staat ( op iedere zolder staat inmiddels wel zo'n antieke savage :shock: ) en of mooie vlieg zender :yes:

Burp ; lekker he,verbouwen :hammer:,ik begin binnenkort ook weer aan een projekie :roll: , mocht je nog ( betrouwbare ) werklui zoeken ,heb ik wel wat adresjes :cool:
th_57998320.jpg

Laatst bewerkt:
Na het vervangen van mij rechter aandrijfcup omdat die flink was in gesleten,wil ik mijn dogbone monteren en heb ik de helft van de stift in mijn handen :nooo:.
Afgebroken dus,maar wat met enig kracht het restant eruit proberen te slaan en dat lukte wonderbaarlijk en wat schept mijn verbazing, past een stift van de wiel meenemer(waarvan er twee bij een nieuw setje aandrijfcups zitten) precies en heb het met een vuistje op zijn plek getikt en zit het rete strak :D :thumbsup:

Ik kan zelf wel een kraampje opzetten :lol:,genoeg ouwe troep , dit is nog maar een deeltje :o

Hey burp ; de eerste werklui meld zich al aan , kan hij mooi je vloer ff stucen 8-O ,ik zou voor schuurwerk kiezen , heeft je scalpel goede grip ;)

IMG_0754.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back