Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, de JetPro was niet helemaal bestand tegen vertikaal landen op de asfaltstrook. Maar hij vloog heeeeeeeel lekker, een enkele keer zelfs net tot voorbij het asfalt. Da's toch snel een metertje of... 15? 8OHier even een overzichtje van vanavond
dit vind ik dus leuker als de zondag
Paar avondjes in de week ter land en in de lucht , ik blij ,gezin blij :lol:
Ik heb meer gevlogen dan gereden :shock:
hier een paar pic's
........
![]()
sleur ; op dit moment is je auspuff nog heel![]()
Je hebt wat gemist. Behalve veel vliegende Baja's ook veel echte vliegtuigen. Ik heb mijn EZ ook uitgelaten. De eerste paar vluchten bleef het ***-ding wegtrekken naar rechts, waar ik ook eerder last van had. Na een keer uit- en aanzetten ging alles wel goed. Lekker gefladderd en diverse panieksituaties mee mogen maken (dus nee, ik deed nog niet aan 3D-vliegen). Achter de sim is alles toch wel relaxter dan in het echt.Lijkt leuk geweest, geen schade voor het vliegding van junkie?
. .Burp ; ik denk dat het zondag erg rustig word op ht , ik hoor veel afmeldingen,incl mijzelf , verder geen schade aan de vliegers en toch aardig wat gevlogen , volgende keer gaan de laders mee en een stapel accu'sZondag zal ik er denk ik niet zijn. Straks naar de vrouw en kids toe, die staan twee weken op de camping. Zondag weer terug maar zal niet voor de avond zijn.
Verstandige keuze.@ de Hoog Tij vliegeniers: respect!
Ik hou de RC activiteiten wel op de grond...dat is beter voor me zelf en mijn medemens :???: :shock:![]()
smaakt naar meer , wat dachten jullie van zaterdag avond
![]()
Verstandige keuze.Ik had niet het idee dat vliegeren iets voor jou zou zijn. Dus de toekomstige bestelling op korte termijn voor de DX6i schrappen we maar? 8O
![]()
smaakt naar meer , wat dachten jullie van zaterdag avond
@Snoeksel:
Ik heb hier nog een nieuwe set Dirt Bonz banden+velg liggen.
Als je wit mag je ze van me overnemen.
Zijn dat waar je gister mee gereden hebt
Je bedoelt vanavondroost:
. .hmmm, was net wakker en is het dus al zaterdag :lol: , ik bedoel dus vanavondJe bedoelt vanavondroost:
. .hmmm, was net wakker en is het dus al zaterdag :lol: , ik bedoel dus vanavond![]()
Wat voor velgjes vind zoiets ook wel leukdeze banden zijn het:
![]()
Vanavond beetje barbeknoeien danDat was het ook.
Zondag kun je de schade weer in halen...
Bym en ik gaan zo even naar de MAKRO om wat boodschappen te doen om dan wat lekkers op de BBQ te kunnen gooien.![]()