Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag zal ik er denk ik niet zijn. Straks naar de vrouw en kids toe, die staan twee weken op de camping. Zondag weer terug maar zal niet voor de avond zijn.

Hier even een overzichtje van vanavond :p

dit vind ik dus leuker als de zondag :yes:
Paar avondjes in de week ter land en in de lucht , ik blij ,gezin blij :lol:
Ik heb meer gevlogen dan gereden :shock:

hier een paar pic's

........

IMG_0827.jpg

sleur ; op dit moment is je auspuff nog heel :rolleyes:
Tsja, de JetPro was niet helemaal bestand tegen vertikaal landen op de asfaltstrook. Maar hij vloog heeeeeeeel lekker, een enkele keer zelfs net tot voorbij het asfalt. Da's toch snel een metertje of... 15? 8O

En na het vervangen van de JetPro door de iets geruislozere r81_ngVD9vQ[/media] Dominator begaf de gasklep van de carb het. Het schroefje niet goed aangedraaid. :? Gelukkig zat alles er nog wel in en is het schroefje niet in de cilinder verdwenen. Nu maar even wachten op de nieuwe carb (DDM heeft soortgelijke maar die ik heb besteld is wat compacter en van DellOrto). ;)

Lijkt leuk geweest, geen schade voor het vliegding van junkie?
Je hebt wat gemist. Behalve veel vliegende Baja's ook veel echte vliegtuigen. Ik heb mijn EZ ook uitgelaten. De eerste paar vluchten bleef het ***-ding wegtrekken naar rechts, waar ik ook eerder last van had. Na een keer uit- en aanzetten ging alles wel goed. Lekker gefladderd en diverse panieksituaties mee mogen maken (dus nee, ik deed nog niet aan 3D-vliegen). Achter de sim is alles toch wel relaxter dan in het echt. :cool: Uiteindelijk vloog alles lekker en toen stopte mijn ESC ermee, geen spanning op de ontvanger en de EZ landde op zijn kop in het zand. Drie mooie lange strepen van de wingtips en staart in het zand. Nauwlijks schade (neus staat nog iets meer omhoog, gat boven in de neus van een eerdere klap, wat extra ventilatie bij de motor en een hapje piepschuim uit een vleugel). Nieuwe ESC is onderweg. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zondag zal ik er denk ik niet zijn. Straks naar de vrouw en kids toe, die staan twee weken op de camping. Zondag weer terug maar zal niet voor de avond zijn.
. .Burp ; ik denk dat het zondag erg rustig word op ht , ik hoor veel afmeldingen,incl mijzelf , verder geen schade aan de vliegers en toch aardig wat gevlogen , volgende keer gaan de laders mee en een stapel accu's :D, want het is echt gaaf om daar rond te vliegen en af en toe de baja te pakken ,slijt hij niet zo snel :rolleyes:;) smaakt naar meer , wat dachten jullie van zaterdag avond :yes: bym ; ziet er goed uit :cool:

@Snoeksel:

Ik heb hier nog een nieuwe set Dirt Bonz banden+velg liggen.
Als je wit mag je ze van me overnemen.;)

@Sime:

Mooie On-road Audi! :cool:Ziet er goed uit...dat wordt, denk ik, ook een abbo op de MACH :lol:

@ de Hoog Tij vliegeniers: respect! :thumbsup:
Ik hou de RC activiteiten wel op de grond...dat is beter voor me zelf en mijn medemens :???: :shock: :D

-edit-
Ik zie dat er weinig opkomst is zondag...houden we dan ook even rekening mee met inkopen doen ;)
Voor diegene die wel komt: meld dat aub even: kort voordat we boodschappen gaan doen,check ik ons draadje nog even.

Laatst bewerkt:
@ de Hoog Tij vliegeniers: respect! :thumbsup:
Ik hou de RC activiteiten wel op de grond...dat is beter voor me zelf en mijn medemens :???: :shock: :D
Verstandige keuze. ;) Ik had niet het idee dat vliegeren iets voor jou zou zijn. Dus de toekomstige bestelling op korte termijn voor de DX6i schrappen we maar? 8O ;)

smaakt naar meer , wat dachten jullie van zaterdag avond

Klinkt goed :yes: Dan zijn moeders de vrouw en de kids ook weer blij ;) Dan kunnen we op zondag andere dingen plannen :zon:

Vanavond? :rolling:

---- Edit ----
Weer lekker druk hier, in de tijd van dit berichtje typen zijn er 3 nieuwe berichten gepost :wink:

@ Snoeksel

Kijk even op Marktplaats voor die beadlock velgen waar ik je over vertelde,
hij heeft ze nog liggen ;)

@ iedereen

Vanavond mmmmmmmm :D ;)

Count me in :morning:

@junkie rc: Kom op met die andere foto's... :cool:

@vanavond: Ik kan niet rekenen, reken dus maar niet op mij. ;) Hebben jullie ook geen oordoppen nodig. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back