Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
pimp je plane :lol:

dit is de falcon met cessna vleugels ,van het kleinere model ,met een spuitje weer wat anders ;)

IMG_0936.jpg

IMG_0934.jpg

Hee vliegenie(r)tjes
De flycam schiet best leuke plaatjes, ik heb er een tijd geleden ook een gekocht, en er hebben best wel wat filmpjes op het forum gestaan.
Veel plezier Woensdag avond, ik ben naar mijn vereniging.
Edwin.

heb je er ook al een externe voeding opgemaakt?of gaat de accu lang genoeg mee lees namelijk meerdere verhalen van mensen die externe voedingen gemaakt hebben.

Als je constant filmt ongeveer 15 minuten,
en langer blijven die dingen van jullie toch niet in de lucht,;):agrue::fuckyou2:
laptoppie mee kan je hem zo weer opladen.:D
via usb.
Groeten.

heb voor woensdag wel een leuke cam gekocht kijken of we leuke beelden kunnen maken heb de flycamone2 gehaald niet zo duur dus weet ook niet echt wat ik ervan verwachten moet heb wel al wat filmpjes beken en foto's gezien ziet er opzich wel leuk uit maa het is ook maar een 1.3 megapixel cam maar ja als je zo hoog zit heb je daar niet zo'n last van denk ik.
Als het pimp je plane :lol:

dit is de falcon met cessna vleugels ,van het kleinere model ,met een spuitje weer wat anders ;)

[/quote]
Als je met zulke raar geknikte vleugels (recht omlaag, links omhoog 8O)kunt vliegen, dan kun je het zeker met de EasyStar. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
sleur ; kritische vogel dat je bent 8-O oke vooruit dan ;)

Het is toch een beetje een crash & bash airplane,kreukeltje hier vouwtje daar :hammer:

met deze setup vliegt hij prima ,heb ik al eerder gedaan ,toen moesten de originele vleugels ff drogen :)
nu vliegt hij meer als een motor vliegtuig.

phil ; het lijken rolroeren ,maar ze functioneren nog niet, dit in de toekomst,ik zal dan eerst een richtings roer maken. als de cessna is overleden kan ik de elektronica en servo's op de falcon bouwen,uiteindelijk word het dan een eigenbouw easystar van een kleinere maat :razz:

vanavond ff de kerst verlichting monteren voor de late vlieg uurtjes ;)

goedenavond allemaal

ik ben weer een beetje bij met lezen. tjonge tjonge wat gaat dat hard die pagina`s
nu probeer ik een fotootje erbij te zetten, maar dat lukt niet erg.
Wat doe ik verkeerd??? ik zie nergens bijlage toevoegen staan.
mis ik iets.
OK NIET ALLEMAAL TEGELIJK

stanley

speciaal voor junkie rc

kijk naar het plaatje hiernaast. einde van de week wordt het air-road team versterkt door deze mustang

stanley

P.S. @ kobus misschien een leuk idee om met de Offroaders groep te gaan :-) :-( ;-)

Ik hoor het wel , maar dan moet ik wel weten hoeveel er eventueel heen willen en welke dag , het is komende woensdag , volgende week dinsdag en donderdag en de laatste is op 26 mei !

goedenavond allemaal

ik ben weer een beetje bij met lezen. tjonge tjonge wat gaat dat hard die pagina`s
nu probeer ik een fotootje erbij te zetten, maar dat lukt niet erg.
Wat doe ik verkeerd??? ik zie nergens bijlage toevoegen staan.
mis ik iets.
OK NIET ALLEMAAL TEGELIJK

stanley

zie de foto. :D

l_ce36dc59176f3bc15808cb57008ebb66.jpg

speciaal voor junkie rc

kijk naar het plaatje hiernaast. einde van de week wordt het air-road team versterkt door deze mustang

stanley

super, man :cool: ,altijd goed ;) ,hou dit draadje maar in de gaten,weet je wanneer we vliegen . woensdag avond in ieder geval ,mits niet te veel wind

wie weet een mooi programma hoe je een filmpje die op ze kop gefilmd is goed kan zetten en hoe heb namelijk net met de cam gevlogen beelden vond ik niet denderend maar kan zijn dat ik m niet op de goede insteling had staan filmpje is 7 min en 220mb avi bestand wil m ook wat kleiner maken zodat ik m kan laten zien bij deze alvast bedankt stond trouwens wel erg veel wind dacht dat t windstil was:-0

Laatst bewerkt door een moderator:
@ BYM

je hebt een pb

Komt goed schatje :rolling:

Handleiding (en een vern**kte layout nu. :? ;)

Kijk dat is nog eens een duidelijke handleiding!

Bart eb ik hebben vandaag de bestelling geplaatst op thuisbasis Heemskerk, de Hobao (Graupner) Hyper GPX4 is een feit.
90043.jpg

Komt een (Serpent?) 2,11cc nitromotor op.
Meteen wat hop-ups erbij gedaan, bling moet wel bling natuurlijk :

90043.130.jpg

90043.131.jpg

90043.132.jpg

En nog een alu bevestigingsbrug, maar die staat er weer niet op :confused:
Tevens een alu servosaver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back