Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is of de duvel er mee speeltmaar hier ging de wind ook rond 20.15 uur liggen
Een Baja en een FG op HTdie dingen zijn zo 2007 hoorde ik laatst iemand zeggen,heb je er wel snel even een foto van gemaakt,is tegenwoordig vrij uniek om bigscale's tegen te komen op HT :rolling:
![]()
Hoe groot is de uitdaging om met slechts 60 euro aan piepschuim windkracht 4 te trotseren? Los van de net zo dure accu's en 4x zo dure zend/ontvanger. 8ODat is karakter Junkie,maar de EZ is absoluut kansloos tegen de wind die er op het moment waait :lol:
Dus neem genoeg ander speelgoed mee,anders sta je daar echt je tijd te verdoen![]()
Yep, dat hebben we vrijdagmiddag geregeld. Wat EZ kitjes, een lading Fox'jes die ontzettend leuk zweven. Dat bleek vanavond wel want dochterlief heeft zich er kostelijk mee vermaakt.
Ik weet niet of ik mooier materiaal heb. Maar wat ik wel zeker weet, is dat als de boomtoppen flink bewegen en de vlaggen redelijk strak wapperen, je de EZ gewoon de lucht in kan gooien en er lekker intensief me kan bezig zijn. Hoewel, eenmaal de neus netjes in de wind en alles in balans was het een kewstie van mooi blijven zweven met de motor uit. Vertikaal zwevend landen (niet op de neus, maar gewoon zoals het hoort :fuckyou2Wat zei je siggery ??? ,was weer geweldig vliegen ,was toen we net aankwamen best pittig ,maar met de camera aan boord (dus zwaarder) vliegt de ez prima ,maar moet je wel wat geoefend zijn met vliegen ,en dat gaat de goede kant op
sleur en ik hebben weer flink gevlogen en genoeg gefilmd , met bijna crashes in de lucht ( 2x ) enz
ik was alleen mijn 128 mb kaarje vergeten te legen dus vlucht 1 niets gefilmd, vlucht 2 waren de batterijen op, maar de 3e en 4e vlucht werkte alles weer
meer wind begint ook leuker te worden ,om dat je dan voortdurend moet corrigeren ,en geeft wat meer adrenaline
hier weer een filmpje , al zal sleur mooier materiaal hebben ,hij heeft ook veeeeel meer gefilmd![]()
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ik heb er spijt van dat ik de tweede sessie de cam iets meer naar beneden heb gezet. De hoek is te klein en de grond raast voorbij als je op een paar meter boven de grond overscheert.Ik denk dat sleur het bewijs wel gaat leveren dat er bigscale reed ,maar dan vanuit de lucht![]()
@Kevertje:
Ziet er goed uit!
Heb je de clutchbellholder ook van alu, i.c.m een hardstalen clutchbell en teflon koppeling?
Nee, als die zo beroerd zou filmen dan was die al weer teruggestuurd.@Sleurhutje:
Is dit met je nieuwe Casio gefilmd?
Tsja, ik weet niet of je dit verhaal kent? Inclusief de bijbehorende foto.
Dus als je volgende week je EZ hebt, mag je nog een week oefenen en dan met z'n allen naar het strand?Dit is ook echt een heel gaaf filmpje
Wel verd***e, staat de Casio in backorder. :evil: Order dus geannuleerd, nu komt er morgen een Fuji Z10fd. Is qua specs iets minder maar die heeft geen uitstekende lens dus dat is wel weer prettiger.Is dit met je nieuwe Casio gefilmd?
Wel verd***e, staat de Casio in backorder. :evil: Order dus geannuleerd, nu komt er morgen een Fuji Z10fd. Is qua specs iets minder maar die heeft geen uitstekende lens dus dat is wel weer prettiger.Maakt het inbouwen ook makkelijker en ik denk dat ik hem gewoon voorop plak in een laagje schuimrubber en niet inbouw. Snel klaar en kan ik van de week alweer in hi-res filmen en foto's maken.
Zit ik net de handleiding van dat cameraatje door te lezen, zit er gewoon een heeeel interessante optie op: Bij het ingedrukt houden van de ontspanner blijft de camera elke 1,6 seconde een foto maken. Dus dat is 37,5 foto's per minuut. Op een standaard 2GB SD-card gaan in hi-res (7 megapixel) zo'n 560 foto's. Dat is dus non-stop ruim 15 minuten hi-res plaatjes schieten. 8O Dus het lot heeft weer bepaald dat de Casio Z80 geen goede keuze was en de eerder uitgezochte Fuji Z10fd toch beter zou zijn.Ben benieuwd naar de fuji, voorlopig ben ik erg tevreden over mijn trust van 30 Euro,en zit hij prima hoe ik hem nu monteer,kan hij ook niet beschadigen bij een rug landing ( wat me nog niet is gelukt ) .
en nu weer werken :shock::bad-words::cry::fuckyou2: