Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
phil; leuk hoor dat filmpje ,maar als je me misselijk wilt hebben :mrgreen:, is vanuit een vliegtuig toch iets relax er ;) bym ; daarom is de ez ook zo geschikt voor HT , of is de ez iets te min voor jouw :showass:;)

phil; leuk hoor dat filmpje ,maar als je me misselijk wilt hebben :mrgreen:, is vanuit een vliegtuig toch iets relax er ;) bym ; daarom is de ez ook zo geschikt voor HT , of is de ez iets te min voor jouw :showass:;)

Ik wil genoeg vermogen, en als een speer kunnen gaan.
Daar is de EZ niet voor gemaakt?
Wat er bijkomt, de EZ heeft geen rolroeren, wat ik ten zeerste betreur want dat vind ik juist leuker vliegen, maar daar kom je nog wel eens achter ;)

Ik wil genoeg vermogen, en als een speer kunnen gaan.
Daar is de EZ niet voor gemaakt?
Wat er bijkomt, de EZ heeft geen rolroeren, wat ik ten zeerste betreur want dat vind ik juist leuker vliegen, maar daar kom je nog wel eens achter ;)
Op de EZ kun je zelf rolroeren knutselen. Dan is het doel tweeledig: Lekker knutselen en daarna heb je rolroeren. Nog even de vleugels gladstrijken en klaar. :yes:

En voor wat betreft het vermogen en snelheid... Ik voel een liedje opkomen. :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
joeHoe! De Easystar is binnen samen met een paar 2200mah lipo`s, lipo regelaar, 480HS motortje en twee servootjes. :banana:

Word steeds gekker met die koeriers, ik kom na het douchen de woonkamer in lopen en zie een grote doos aan de binnenkant van de schuurdeur staan :confused:

Nu nog wachten op de zender, is maar goed dat die er nog niet is anders neem ik te weinig tijd om hem knap op te bouwen. :rolleyes:

Sleur, Junkie, wat voor lijm hebben jullie gebruikt om hem in elkaar te knoeien?

Sleur, Junkie, wat voor lijm hebben jullie gebruikt om hem in elkaar te knoeien?
Ik had een RR en die was al geplakt met van dat hele dunne dubbelzijdige kleeftape. Maar als je gaat verlijmen kun je gewone 10-secondenlijm gebruiken. Beter is om een lijm te nemen die zacht blijft maar wel hecht op Elapor (inherente/vettige oppervlakken), bijvoorbeeld UHU POR.

*wacht met smart op mijn camera, duffe koeriers* :evil:

Gaat er vanvond nog iemand Rijden ipv de gevleugelde vrinden:p;)
Nee, sorry. Al het rijdende spul staat defect in de garage (ook als het wel zou rijden ;)). Maar zojuist is de camera afgeleverd. Snel een blokje piepschuim er omheen geknutseld. En dat moet natuurlijk wel getest worden. :yes:

Bym ; de EZ kun je opwaarderen naar meer vliegplezier,rolroeren,brusless,enz . voor mij meer dan genoeg, eerst nog oefenen en tunen ,dan misschien een stapje verder,maar dat duurt nog even ;) ik ga vanavond ff vliegen denk ik ,zie wel wie er komt , ferry ; top aanschaf ,nu lekker bouwen :D

Ik kom net thuis, iets met een klant en een servo stekker.
Ik hoop dat mijn officiele baas niet meeleest, want die dacht dat ik naar een klus was :rolling:
(werd gebeld dat die klus niet uitgevoerd mocht worden :mad: maar was het economische punt van omdraaien naar het werk al voorbij)

Peter heeft nu een HPI Savage XL staan, leuk karretje zeg :shock:
5,9CC motor erop, drie versnellinksjesbak, luxe .....

Ik heb een kapje binnen uit de United Heemskerks, dus ff bedenken wat ik daarmee ga doen. Kom vanavond niet, ff beetje prutsen en dan lekker ZZZZzzz

Was weer gezellig helaas weer toe aan een reperatie diff vervangen:( niet zoveel zin in maar ja moet maar ff gemaakt worden ;)
zo nu eerst een biertje :proost: en dan lekker slaapie doen:sleeping:

Zo.....Weer terug van een accuutje leeg fladderen en vechten tegen windkracht 4. :( Dat viel nog niet mee, bij 40 minuten lang vol gas gevlogen, toen was de LiPo bijna leeg. En natuurlijk de nieuwe knaloranje (toch een beetje Baja) Fuji Finepix Z10fd op de EZ geplakt. Nieuw uit door *hop* op de EZ. 8O ;) Nu even 500 foto's uitzoeken om er uiteindelijk een stuk of 5 over te houden. :puppydogeyes:

aan het reddingsteam:

Bedankt voor de hulp toen mijn bus tot (bijna) aan zijn carterplaat vaststond in het altijd gemene Hoogtij zand! :thumbsup:

IMG_1094.jpg

fotootje even geleend van Junkie RC :p

Voor de rest was het een gezellig uurtje op High Tide ;)

Lekker even een bakkie koffie gedronken van Snowman165 en even gezellig ge ouwevrouwdvanlichtezeden en de EZ's en de 2 Savage's van Snoeksel en Snowman165,en de Baja van Fritsie voorbij zien knallen! :cool:

Wolfmaned: bedankt voor de "antiwegwaai" koffiebeker plank + bevestigingsmateriaal! :D Ik zal de biertafel t.z.t even aanpassen.;)

edit:
Was weer gezellig helaas weer toe aan een reperatie diff vervangen:( niet zoveel zin in maar ja moet maar ff gemaakt worden ;)
zo nu eerst een biertje :proost: en dan lekker slaapie doen:sleeping:

Gelukkig dat er een nieuw Savage diff heel dicht in de buurt was.:roll:
Suc6 met repareren! ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back