Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
phil; leuk hoor dat filmpje ,maar als je me misselijk wilt hebben, is vanuit een vliegtuig toch iets relax er
bym ; daarom is de ez ook zo geschikt voor HT , of is de ez iets te min voor jouw :showass:
![]()
Op de EZ kun je zelf rolroeren knutselen. Dan is het doel tweeledig: Lekker knutselen en daarna heb je rolroeren. Nog even de vleugels gladstrijken en klaar.Ik wil genoeg vermogen, en als een speer kunnen gaan.
Daar is de EZ niet voor gemaakt?
Wat er bijkomt, de EZ heeft geen rolroeren, wat ik ten zeerste betreur want dat vind ik juist leuker vliegen, maar daar kom je nog wel eens achter![]()
Ik had een RR en die was al geplakt met van dat hele dunne dubbelzijdige kleeftape. Maar als je gaat verlijmen kun je gewone 10-secondenlijm gebruiken. Beter is om een lijm te nemen die zacht blijft maar wel hecht op Elapor (inherente/vettige oppervlakken), bijvoorbeeld UHU POR.Sleur, Junkie, wat voor lijm hebben jullie gebruikt om hem in elkaar te knoeien?
Nee, sorry. Al het rijdende spul staat defect in de garage (ook als het wel zou rijdenGaat er vanvond nog iemand Rijden ipv de gevleugelde vrinden![]()
Nee, sorry. Al het rijdende spul staat defect in de garage (ook als het wel zou rijden). Maar zojuist is de camera afgeleverd. Snel een blokje piepschuim er omheen geknutseld. En dat moet natuurlijk wel getest worden.
![]()
Ik kom ook wel even kijken...op dit moment staat het "wagenpark" :roll: in de reparatie-garage,behalve de MT2 18 SS...ik neem die wel even meeDenk dat ik vanavond nog wel ff kom met de auto![]()
Ik ben er zo rond:19:30/20:00 uur.![]()
Helaas geen HT voor mij vanavond
De schade van gisteravond repareren,een gescheurde badland en een kromme velg :sad:
Was weer gezellig helaas weer toe aan een reperatie diff vervangenniet zoveel zin in maar ja moet maar ff gemaakt worden
zo nu eerst een biertjeroost: en dan lekker slaapie doen:sleeping: