Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
En een dag niet gelijmd is een dag niet gekleefd.
Lang leve de UHU-POR, dat is wat de EZ verkleeft.

Tsja, als je dan alleen _weer_ een "gat" invalt en je kist niet reageert op jouw bewegingen :shock: begeven je vleugels het. Mijn eerste lipodeuk heb ik trouwens ook binnen, ondanks de balsahouten ondergrond :shock:

@Bart dankje wel voor de brat wurst jah wol.
@Sleur dank je voor de hittebron.
@Sleur dank je wel voor de staartvleugel, howmuch HT$ do i ow you?
@Snoeksel (en Mrs Snoeksel) dank je voor de Snoeksatéhsel
@Philliams dank je voor de ruil (bolletje salade voor een mergaz-worstje (Grieks toch Bart?) vond ik geen slechte ruil :rolling:

@Eenieder die ik vergeten ben te bedanken, bedankt!

hello daar ;) , was zeker gezellig ,en heerlijk gegeten ,zeg van iedereen wat meegegeten :rainbow1:, mijn dank is zeer groot :D , verder veel gevlogen met normalere prop ,maar ging op het end toch weer de power prop erop :cool: , daarna begon de groep me te stimuleren om de funliner in de lucht te brengen ,zij gaven me het laatste zetje ,en nadat bart hem de lucht ingooide ,ging daar een zeer solide kist met rolroeren de lucht in "WAUW" wat gaaf ,tot mijn schrik had ik geen andere keus om de rolroeren te gebruiken anders was ik zeker gecrashed ,dus was ff wennen maar het werkt perfect :p, en heb hem zeer netjes geland om weer bij te komen v/d hyperventilatie ;) . verder is het geen multiplex maar een freescale made by icon modelldesign GMBH , echte duitse degelijk heid :cool: , kan niet wachten op de volgende flight :D

Yep, polo shirts, jassen, body warmers... Wij hebben het als club die geen club is echt wel voor elkaar. :thumbsup:

Hoho, de eer van de worsten komt niet mij toe. Ik had alleen wat eigen shaslicks mee. Of bedoel je mijn kookkunsten. 8O :lol: ;)
Je kookkunsten zijn top , is je zuip en vreetfestijn al afgelopen had je net zo goed kunnen blijven Santhappen was het he :nooo: :sleepy:

oja vergat nog te vragen : na 5 keer vliegen met de funliner wil je meer :cool:, hoe zit het als je 2 brushless motoren monteert ,welke en hoeveel ampere regelaar heb je dan nodig :confused: ,en gelijk maar een 3cel lipo 5000 mah 8-O

Nou aan alle berichten te lezen was t een geslaagde dag:zon:

Volgende keer komt er de dag van tevoren een alcoholverbod zodat iedereen kan komen:lol:

Het was idd weer leuk vandaag, eerst ff lekker vliegen, dan Baja rijden, ff eten/drinken, etc. etc. Vandaag een aantal EZ tegen de grond zien gaan maar ook tegen een bus 8O (had Bart maar zijn bus meer naar voren moeten zetten ;) :rolling:) Ik denk dat de EZ door de wind naar beneden werd getrokken :( en zo tegen de deur tot stilstand kwam :rolleyes: Helaas staat dit niet op de on-board camera, ik zou dus zeggen: volgende keer maar een herhaling ;)

Voor de rest iedereen bedankt voor de leuke dag :zon: (ik voel het zonnetje lekker op mijn kop nu, gloei, gloei)

Nou aan alle berichten te lezen was t een geslaagde dag:zon:

Volgende keer komt er de dag van tevoren een alcoholverbod zodat iedereen kan komen:lol:
tja ,ik had jullie zeker wel verwacht :confused:, zo jammer he ;). werd net aangenaam verrast met een lekker ontbijtje op bed ,zo burgerlijk ,maar wel lekker ,zou ik nou de hele dag mogen vliegen omdat het vaderdag is :confused::rolleyes::lol:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
En een dag niet gelijmd is een dag niet gekleefd.
Lang leve de UHU-POR, dat is wat de EZ verkleeft.

Tsja, als je dan alleen _weer_ een "gat" invalt en je kist niet reageert op jouw bewegingen :shock: begeven je vleugels het. Mijn eerste lipodeuk heb ik trouwens ook binnen, ondanks de balsahouten ondergrond :shock:

....

@Sleur dank je wel voor de staartvleugel, howmuch HT$ do i ow you?
Raar dat je weer een dipje had, misschien is de plaats van je ontvangers niet helemaal goed. Zitten de antennedraden dicht bij andere draden? Met het tijdelijk plaatsen van de brushless liepen de twee dikke voedingsdraden naar de ESC recht over mijn ontvanger en dat veroorzaakt een paar keer storing op één servo van de rolroeren. Dus houdt de ontvanger/antennedraden zo ver mogelijk weg bij andere draden waar veel vermogen door gaat.

De staart dat komt nog wel. Ik ben nu mijn tweede EZ aan het bouwen en de staartvleugel kwam uit de extra kit. Ter zijner tijd wil ik wel mijn huidige EZ voorzien van een nieuw velletje, dus als je een keer een staartvleugel overhoudt, dan hoor ik het wel. Kijk anders even wat onderdeeltje #224199 moet kosten (adviesprijs €13,99), komen we ook wel uit. ;) :yes: :thumbsup:

Je kookkunsten zijn top , is je zuip en vreetfestijn al afgelopen had je net zo goed kunnen blijven Santhappen was het he :nooo: :sleepy:
>We hadden niet zoveel zin om nog een keer vol te vreten, dus we hebben het alleen bij het zuipen gehouden. :celebrate:

oja vergat nog te vragen : na 5 keer vliegen met de funliner wil je meer :cool:, hoe zit het als je 2 brushless motoren monteert ,welke en hoeveel ampere regelaar heb je dan nodig :confused: ,en gelijk maar een 3cel lipo 5000 mah 8-O
Je gaat per brushless motor een aparte regelaar nodig hebben. De regelaar meet namelijk de stroom per pool en bepaalt zo ook hoe de motor aangestuurd moet worden. Je kunt dus niet zoals bij borstelmotoren meerdere motoren op dezelfde regelaar zetten. Dus nog meer investeren. 8O

tja ,ik had jullie zeker wel verwacht :confused:, zo jammer he ;). werd net aangenaam verrast met een lekker ontbijtje op bed ,zo burgerlijk ,maar wel lekker ,zou ik nou de hele dag mogen vliegen omdat het vaderdag is :confused::rolleyes::lol:
Ja, da's weer slecht gecommuniceerd. Zit ik met een complete ontbijttafel met verse warme broodjes en croissantjes, vele soorten hartig en zoet beleg, koffie, thee, melk, verse geperste jus d'orange etc. :evil: ;)

Vandaag druk dagje met judo-toernooi van de kinderen, sociale bezoeken bij de familie etc. Dus geen vliegen vandaag. :cry: :cry: :?

Wat gaan we doen Mam,jij mag het zeggen Pap het is vaderdag ,mooi ga ik de hele dag lekker rijden,Ja dat doen we dus niet :(:(
Ook een heerlijk ontbijtje gehad van mijn dochter en een tekening

Laatst bewerkt:
Wat gaan we doen Mam,jij mag het zeggen Pap het is vaderdag ,mooi ga ik de hele dag lekker rijden,Ja dat doen we dus niet :(:(

Hier ook: Schat ik ga vanmiddag naar Hoogtij, antwoord: O ja, ik dacht het ff van niet :rolleyes:

Zijn er nog meer foto's gemaakt of filmpjes er gebeurde zat in lucht(in de grond)EZ crashes

Laatst bewerkt:

Ik heb beschilderde sokken gehad :rolleyes:

Vanavond dan?.Ga ff naar Heemskerk schijnt een braderie te zijn misschien vanavond nog ff naar HT spullen staan nog op inpak stand(vlak bij de deur:D:D)

Misschien wel ja, hangt er vanaf hoeveel mensen gaan vanavond?

Ik heb beschilderde sokken gehad :rolleyes:

Ook erg mooi :yes:

Ik heb nog niks gehad, zodra eerst een kinderfeestje :sleepy: :schrik: en daarna Ruben ophalen, hij is op kamp met Scouting dus die zal wel gesloopt zijn :thumbsup: :yes:Daarna de cadeautjes uitpakken.

----EDIT----

Ik heb nog een onboard filmpje (nee niet die met de crash op de bus)

Nou als moeders t mag zeggen op vaderdag wordt er vandaag dus gevlogen! :rolling:

Heren jullie moeten niet zeggen IK wil rijden/vliegen...pak t een beetje mooi in! WE gaan met het hele gezin iets leuks doen :D

Lekker daggie HT voor t hele gezin:rolleyes:
Ff snel alle verplichte rondjes af en dan lekker rijden/vliegen.

Puzzelboekies mee enzo. wicky in de auto. zakkie chips. iedereen blij toch?
Of zijn ze echt zo lastig?

Laatst bewerkt door een moderator:
tickets_right.jpg

van mij mag het vaker Vaderdag zijn! :D

Lekker ontbijtje en een kaartje voor de Monsterjam 2008 incl. Pitparty zaterdag 27 september in Arnhem.:cool:
Max en Jacqueline zijn goed bezig!;)

photo_03.jpg

Ik heb nog niks gehad, zodra eerst een kinderfeestje :sleepy: :schrik: en daarna Ruben ophalen, hij is op kamp met Scouting dus die zal wel gesloopt zijn :thumbsup: :yes:Daarna de cadeautjes uitpakken.

----EDIT----

@ Phil Kinderfeestje? Ik ben te boeken voor HTprijsje 10 p/u :rolling:

----EDIT----

Kom op ermee laat zien .Ga vanavond wel even silly en siggy ook of gaan jullie vanmiddag

Nou als moeders t mag zeggen op vaderdag wordt er vandaag dus gevlogen! :rolling:

Heren jullie moeten niet zeggen IK wil rijden/vliegen...pak t een beetje mooi in! WE gaan met het hele gezin iets leuks doen :D

Lekker daggie HT voor t hele gezin:rolleyes:
Ff snel alle verplichte rondjes af en dan lekker rijden/vliegen.

Puzzelboekies mee enzo. wicky in de auto. zakkie chips. iedereen blij toch?
Of zijn ze echt zo lastig?
als je ze hebt ,wil je ze niet meer kwijt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back