Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik plof straks lekker op de bank en ik ga helemaal niets doen, ik ben kapot :sad: :sleeping::puppydogeyes:

wie gaan er dan naar hoogtij?
Waar Dance Valley gehouden word kan je perfect vliegen ook met de auto bereikbaar en alleen gras ondergrond op het fietspad na dan.Afslag Snowplanet dan rechtsom langs de parkeerplaats en dan de heuvels in kom je er vanzelf als het je wat lijkt.Ga er nu heen laterzzz

Laatst bewerkt:
Waar Dance Valley gehouden word kan je perfect vliegen ook met de auto bereikbaar en alleen gras ondergrond op het fietspad na dan.Afslag Snowplanet dan rechtsom langs de parkeerplaats en dan de heuvels in kom je er vanzelf als het je wat lijkt.Ga er nu heen laterzzz

Junkie wat doe jij?

Ik plof straks lekker op de bank en ik ga helemaal niets doen, ik ben kapot :sad: :sleeping::puppydogeyes:
als je nou gewoon zegt dat je graag wil vliegen ,maar dat het vrouwtje protesteert 8-O ;) . ik zie het nog ff an ,als ik kom wil ook ff de lucht in ,en niet voortdurend afwachten , er is nl ook spannend voetbal ,waarvan ik zowiezo de 2e helft van wil zien :p

als je nou gewoon zegt dat je graag wil vliegen ,maar dat het vrouwtje protesteert 8-O ;) . ik zie het nog ff an ,als ik kom wil ook ff de lucht in ,en niet voortdurend afwachten , er is nl ook spannend voetbal ,waarvan ik zowiezo de 2e helft van wil zien :p

weer is toch ok?

staat nu echt te veel wind , in mijn tuin komen de bomen op me af , dat houd in dat je op ht een ski bril nodig hebt :mad:

dan is het zeker plaatselijk :confused:

lijkt mij vanaf hier prima weer.
maar zo te zien weinig animo?

ik wilde nog wel een pilsje mee nemen ;)

dan is het zeker plaatselijk :confused:

lijkt mij vanaf hier prima weer.
maar zo te zien weinig animo?

ik wilde nog wel een pilsje mee nemen ;)
zin heb ik altijd wel ;), woon jij dan in noord holland ? ,hier in zaandam is het erg onrustig in the air , anders 20;00 op ht ?

Goedenavond mensen hier een paar pics van mijn heli....tje

Het brandstofmotortje ( 7.5 cc osmax) ligt nog op de werkbank.

2vi46mx.jpg

2vtxohe.jpg

rhts8p.jpg

Laatst bewerkt:
Neem wel ff een camera mee Junkie, ik wil Fritsie wel zien vliegen met deze wind :yes: Het zal uiteraard wel goed gaan want Fritsie heeft echt talent :D

@ Kevertje: Ziet er goed uit, nu nog leren :wink:

@ Junkie: Ik mag idd niet, 4 avonden achter elkaar weg voor de hobby vindt vrouwtje zelfs teveel :yes:

@Junk word niks denk ik, morgen maar kijken?

2 man is wel erg schraal

Laatst bewerkt door een moderator:
Neem wel ff een camera mee Junkie, ik wil Fritsie wel zien vliegen met deze wind :yes: Het zal uiteraard wel goed gaan want Fritsie heeft echt talent :D

@ Kevertje: Ziet er goed uit, nu nog leren :wink:

@ Junkie: Ik mag idd niet, 4 avonden achter elkaar weg voor de hobby vindt vrouwtje zelfs teveel :yes:
ik leg fritsie zijn crash wel ff vast ,als hij hem al durft op te gooien :|, ik ga wel ff heen maar vrees dat het weinig vliegen word , maar ben ik er ff uit geweest ;) . kevertje ; ziet er gaaf uit ,wat een ding 8-O, lijkt me leuk voor de heb ,al heb ik niets met heli's , lijkt me een dure hobby , is niet ff lijmen ,maar ff dure onderdelen bestellen :|, maar ik zie graag hoe je hem de lucht in tilt :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back