Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
8O is dat met standaard setup of met een brushless gebeurt
Altijd weer baas boven baas hè. 8OLekker makkelijk hoor als je 5 minuten van Hoogtij woont. Effe lekker 2 lipootjes leeggevlogen en met een laatste looping in één keer beide vleugels afgerukt 8O
En tot mijn grote verbazing kon ik nog redelijk landen ook dus bleef de schade beperkt tot de vleugels. Moet ook maar iets met koolstof staven gaan doen.
@Gladoor, heb jij nog een kitje liggen?
![]()
Zoiets moet Ferry dus gezien hebben
![]()
Nee, zo kom je lekker geloofwaardig over... :? 8O :lol:Zoiets moet Ferry dus gezien hebben![]()
nee, ook niets voor mij . sleur heb je nog dat filmpie van gisteren v/d funliner ,ben benieuwdNee jôh, zo'n coaxiaal ding kan iedereen mee vliegen. Voor €45,00 heb je er al uit Hong Kong, en als je gelijk op 2,4GHz wilt €68,00. 8O En die in de filmpjes zijn voorzien van aardig wat hop-ups. Zo direct te zien zijn een ander landingsgestel, carbon staart en vinnetjes, andere rotorbladen, andere canopy en gezien de snelheid waarmee het dingetje ronddraait ook tuningsmotortjes. :?
Dus als je er zo één hebt voor weinig: Ja, ik heb interesse. Zonder tuningsspul: Nee sorry, ik heb al een 47G/Lama v3.![]()
![]()
jij bent ook mooi he , laat ik spectaculair vliegwerk zien met de ez en de funliner ,laat je de cessna met lege accu zien ,die nog lang niet vlieglkaar is :nooo: , maar het mooie vliegwerk wil je natuurlijk niet laten zien :turn-l:Nee, zo kom je lekker geloofwaardig over... :? 8O :lol:
maar het mooie vliegwerk wil je natuurlijk niet laten zien :turn-l:![]()
Nee helaas niet meer maar je hebt toch alleen maar vleugels nodig ?Lekker makkelijk hoor als je 5 minuten van Hoogtij woont. Effe lekker 2 lipootjes leeggevlogen en met een laatste looping in één keer beide vleugels afgerukt 8O
En tot mijn grote verbazing kon ik nog redelijk landen ook dus bleef de schade beperkt tot de vleugels. Moet ook maar iets met koolstof staven gaan doen.
@Gladoor, heb jij nog een kitje liggen?
![]()
nee helaas ,3 keer achterelkaar is tegen de afspraak :|, woensdag weerVanavond de herkansing, ik ben er rond 19.30 - 19.45 uur
![]()
En dat landen dan? Ook vertikaal? 8O :?nee helaas ,3 keer achterelkaar is tegen de afspraak :|, woensdag weer, maar vanavond wel vanuit mijn tuin vliegen 8-O
,gaat wel lukken met verticaal stijgen
nee, vanglanding of op het dak v/d schuurEn dat landen dan? Ook vertikaal? 8O :?![]()
nee, vanglanding of op het dak v/d schuur. nogmaals heb je nog film materiaal v/d funliner ipv die flut crashna
![]()
Nee helaas niet meer maar je hebt toch alleen maar vleugels nodig ?
Die kan ik wel regelen.
Greetz,
Peter.
vast wel , maar je zit gauw met bomen , bijv het veldpark of darwin park, zeg het maar . ik kan ook een vang net in de tuin maken ,voor een zachte landing ,op ht laatst tussen de rietsigaren gecrashed,ook niets a/d handIs er bij jou in de burrt geen leuke locatie waar je kunt vliegen (behalve in de straat dan)![]()