Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
8O is dat met standaard setup of met een brushless gebeurt

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker makkelijk hoor als je 5 minuten van Hoogtij woont :D. Effe lekker 2 lipootjes leeggevlogen en met een laatste looping in één keer beide vleugels afgerukt 8O
En tot mijn grote verbazing kon ik nog redelijk landen ook dus bleef de schade beperkt tot de vleugels. Moet ook maar iets met koolstof staven gaan doen.

@Gladoor, heb jij nog een kitje liggen?

vleugeltje%20strek%20je.jpg
Altijd weer baas boven baas hè. 8O ;) :lol:

Even een beetje POR, wat tape en een nachtje laten drogen. Ondertussen even een metertje koolstofvezelstaaf/-buis halen en dat erin knutselen. Morgen weer vliegen... ;) :cool:

Zoiets moet Ferry dus gezien hebben :rolleyes:

ferry.jpg

Hahaha dat is standaard als ik een looping maak op de sim dan breken mijn beide vleugels af :rolling:

@Gladoor:

Ik kom zometeen nog wel ff langs uit het werk vandaan, ik stink alleen een beetje heb net 3 kale 19"kasten bekabeld en voorzien van de nodige apparatuur en het is nogal warm in onze werkplaats :shock:

Laatst bewerkt:
Nee jôh, zo'n coaxiaal ding kan iedereen mee vliegen. Voor €45,00 heb je er al uit Hong Kong, en als je gelijk op 2,4GHz wilt €68,00. 8O En die in de filmpjes zijn voorzien van aardig wat hop-ups. Zo direct te zien zijn een ander landingsgestel, carbon staart en vinnetjes, andere rotorbladen, andere canopy en gezien de snelheid waarmee het dingetje ronddraait ook tuningsmotortjes. :?

Dus als je er zo één hebt voor weinig: Ja, ik heb interesse. Zonder tuningsspul: Nee sorry, ik heb al een 47G/Lama v3. :p ;)
nee, ook niets voor mij . sleur heb je nog dat filmpie van gisteren v/d funliner ,ben benieuwd ;)

Nee, zo kom je lekker geloofwaardig over... :? 8O :lol:

jij bent ook mooi he , laat ik spectaculair vliegwerk zien met de ez en de funliner ,laat je de cessna met lege accu zien ,die nog lang niet vlieglkaar is :nooo: , maar het mooie vliegwerk wil je natuurlijk niet laten zien :turn-l::cool:;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker makkelijk hoor als je 5 minuten van Hoogtij woont :D. Effe lekker 2 lipootjes leeggevlogen en met een laatste looping in één keer beide vleugels afgerukt 8O
En tot mijn grote verbazing kon ik nog redelijk landen ook dus bleef de schade beperkt tot de vleugels. Moet ook maar iets met koolstof staven gaan doen.

@Gladoor, heb jij nog een kitje liggen?

vleugeltje%20strek%20je.jpg
Nee helaas niet meer maar je hebt toch alleen maar vleugels nodig ?
Die kan ik wel regelen.

Greetz,

Peter.

Nee helaas niet meer maar je hebt toch alleen maar vleugels nodig ?
Die kan ik wel regelen.

Greetz,

Peter.

Ik wil zowiezo op vakantie een "onbeschadigde" meenemen, deze zit al helemaal met por en duk aan elkaar maar hij blijft nog wel even vliegen, als je weer kits binnenkrijgt wil je er dan één voor me apart leggen?

Is er bij jou in de burrt geen leuke locatie waar je kunt vliegen (behalve in de straat dan) :p
vast wel , maar je zit gauw met bomen , bijv het veldpark of darwin park, zeg het maar . ik kan ook een vang net in de tuin maken ,voor een zachte landing ,op ht laatst tussen de rietsigaren gecrashed,ook niets a/d hand ;)

Gaat er nu nog iemand naar HT??, dan kom ik ff kijken, :-)anders ga ik voor de buis hangen :-(
Edwin.

ok het wordt dus buis hangen, zie ik net :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back