bericht voor Danny
Ik lees dit gedeelte nu, ondanks dat ik er niet bij ben geweest,toch met plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van deze jongeman.
Als Danny geen lid is van de ACH,lijkt het me ook beter dat hij het ook NOOIT wordt....zulke losers zijn ze liever kwijt als rijk bij de ACH.
Tevens is het ook maar goed dat ik er niet was,want dan was het niet goed afgelopen..:bad-words: :2gunfire: :nooo:
Ik hoop voor Danny dat hij dit leest en zijn eigen conclusies trekt en voortaan uit zichzelf wegblijft....wat een l*l ben je als het voor anderen zo zou kunnen verpesten! (zachtjes uitgedrukt)
Dus Danny, doe ons een plezier en ga voortaan ergens anders lopen kl*ten!
ik hoop dat dit door de aanwezigen op het vliegveld al is gezegd?

Ik deel je mening volledig en vind het geen excuus nodig hebben om je mening te geven.
Het ergste is nog,dat deze moron op onze kosten (belastingbetalers) ons land "verdedigd"...en in "burger"functie jouw en onze (spaarzame) vrije tijd besteding in gevaar brengt door dit soort idiote acties! :nosmile:
Of hij op het vleigveld zelf heeft gereden kon ik niet helemaal uit zijn woorden opmaken maar het vermoeden bestaat dat dat wel gedaan is. De boer stelt zijn stukje grond (tegen een geringe vergoeding) beschikbaar op voorwaarde dat iedereen het netjes en gezellig houdt. Het is dus GEEN eigendom van de club. Als er dan zo'n kl**tzak dom gaat doen (stoer is het zeker niet!) dan verknalt hij het voor de hele club, ok al is hij zelf niet eens lid.Ik heb een broertje dood aan zulke maatschappelijke kneusjes. :evil:*excusez les mots*
Ik lees dit gedeelte nu, ondanks dat ik er niet bij ben geweest,toch met plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van deze jongeman.

Als Danny geen lid is van de ACH,lijkt het me ook beter dat hij het ook NOOIT wordt....zulke losers zijn ze liever kwijt als rijk bij de ACH.
Tevens is het ook maar goed dat ik er niet was,want dan was het niet goed afgelopen..:bad-words: :2gunfire: :nooo:
Ik hoop voor Danny dat hij dit leest en zijn eigen conclusies trekt en voortaan uit zichzelf wegblijft....wat een l*l ben je als het voor anderen zo zou kunnen verpesten! (zachtjes uitgedrukt)
Dus Danny, doe ons een plezier en ga voortaan ergens anders lopen kl*ten!

ik hoop dat dit door de aanwezigen op het vliegveld al is gezegd?

Daar hoef je geen excuus voor aan te bieden.Ik heb een broertje dood aan zulke maatschappelijke kneusjes. :evil: *excusez les mots*

Ik deel je mening volledig en vind het geen excuus nodig hebben om je mening te geven.
Het ergste is nog,dat deze moron op onze kosten (belastingbetalers) ons land "verdedigd"...en in "burger"functie jouw en onze (spaarzame) vrije tijd besteding in gevaar brengt door dit soort idiote acties! :nosmile: