Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net weer terug uit Maasmechelen (en een dagje uit in Limburg :p) De Calmato heb ik meegenomen :D alleen zag ik dat het motorschot iets aangepast moet worden, deze staat iets scheef. Morgen maar even een blik erop laten werpen door de kenners in Heemskerk, misschien zeggen ze wel dat ik het gewoon kan laten zitten. Anders is het een leuk klusje voor de dinsdagavond :thumbsup:

Beetje donker :|
IMG_6893.jpg

En indoor taxieen :D

@ Sleur: leuk dat bericht uit de nieuwsbrief 8O :wink:

Van het motorschot: Dat moet je zo laten. De motor is erin geplaatst onder een bepaalde hoek om het beste resultaat (en vliegbeeld) te creëren. Niet aankomen dus! :lol:

Gr.

Leuk blokkie :p

En erhm, waar ikw as vrijdag?
Het regende koeiendruppels, ik had toch gezegd indien het droog zou zijn ik naar de MACH zou gaan? Ik ga niet in de regen rijden, of in de regen staan joh ....., aanstaande vrijdag weer een poging :thumbsup:

?!? In velsen scheen de zon tot laat. In Heemstede was het niet anders.....

Sleur je lnlt weer lekker uit je nek ;) Tijd om vanavond een pilsje te pakken bij de club :yes:
:thumbsup: :proost: :thumbsup:

*telt de uren af tot zijn vakantie begint*

Hebben jullie ook op je scherm van die meuk aan de rechterkant staan?
Niets mis mee toch. We lezen van links naar rechts. Rechts dus alle onnozele informatie en links het forum. Scheelt een hoop schuifwerk.

Ja Sleur heeft wel gelijk want zo heb je een vliegende oor :turn-l:
:rolling: Had ik niet eens aan gedacht... :?

Van het motorschot: Dat moet je zo laten. De motor is erin geplaatst onder een bepaalde hoek om het beste resultaat (en vliegbeeld) te creëren. Niet aankomen dus! :lol:

Gr.
Oei philliams, nu moet je nog voorzichtig doen ook want Senne houdt zijn ex-vliegtuig wel in de gaten. 8O ;) :lol:

Net lopen klooien met de regelaar,na het laden van de batterij reageerde de motor niet meer op het gas :(

Dus even de regelaar opnieuw programmeren denk je dan :confused:
Liep te klooien met die pieptoontjes,maar de juiste combinatie kwam er niet in voor :mad:

Na een vijftal minuten klooien,een steekvlam en een hoop rook en klaar is de Robbe Roxy 720 :roll:

Iemand toevallig nog een regelaartje liggen :worship:

Ik snap hier echt geen ruk van :confused:
Gelukkig heb je nog een Baja :zon:

@ Sleur: Ga jij eerst naar het veld of gelijk naar de club. Hoe laat ga je dan? ;)

@ Senne: idd dat klopt, ik was vanmiddag bij Quartel en daar zeiden ze ook al dat het goed was :thumbsup:

Idd, maar dan nog verzendkosten en garantie, dat wil je wel hebben op die dingen ;)

Is inclusief verzend, garantie? Je kan ook goed uitzoeken hoe je met dat elektro spul om moet gaan ;), ik heb buiten opgerookte motortjes :rolleyes: nog nooit problemen met elektronica gehad :teacher:

Ps, Sime, mocht je nog eens langs willen komen op BB12, ik loop tegenwoordig geel.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Sleur: Ga jij eerst naar het veld of gelijk naar de club. Hoe laat ga je dan? ;)

@ Senne: idd dat klopt, ik was vanmiddag bij Quartel en daar zeiden ze ook al dat het goed was :thumbsup:
Ik ga gelijk naar de club. Mij te winderig en koud buiten (ik word al oud hè... :?). Ik ben daar zo rond 19:30-19:45 uur.

En jammer dat je niet even hebt gezegd dat je naar Quartel ging, had je een paar Foxjes mee kunnen nemen voor me. Nou ja, dan maar hopen dat de Mini Discus zwevertjes op tijd binnen zijn voor de vakantie. ;)

@ marcelsiggery:Nu je vlieg-apparatus naar hogere sferen is opgestegen,ga je vanavond ff met je baja (wat is dat ook alweer?) knallen? :confused:
Of word ie dan vies? :lol:

@ Aan een ieder de er verstand van heeft (ik een klein beetje) ,een 51T spur gear en een 15T clucthbell is dat wat voor op de Mach of gewoon 47T spur en 17T clutchbell.De on-road banden zijn binnen dus het avontuur kan beginnen

@ marcelsiggery:Nu je vlieg-apparatus naar hogere sferen is opgestegen,ga je vanavond ff met je baja (wat is dat ook alweer?) knallen? :confused:
Of word ie dan vies? :lol:

Moet je mij hebben ofzo :rolling:
Toen je nog alleen nitro reed vond ik je een stuk aardiger ;)

En ik heb nog 3 kisten op voorraad staan hoor,ff in elkaar plakken en gaan met die bakken :cool:

140720081318.jpg

Alweer rijden, kan ie niet tegen hoor ;) :rolling:

Ik dacht dat jij een beetje mijn vriend was :(

Of is dit pure jaloezie,en heb je nu al spijt dat je de baja hebt verkocht en een geplastificeerde sigarendoos er voor terug gekocht hebt :rolling:

@ Aan een ieder de er verstand van heeft (ik een klein beetje) ,een 51T spur gear en een 15T clucthbell is dat wat voor op de Mach of gewoon 47T spur en 17T clutchbell.De on-road banden zijn binnen dus het avontuur kan beginnen
Met 51/15 is het wheelies-all-the-way, dat zou ik niet doen. Inderdaad 47/17 is een mooie combi voor een 4.6cc (.28) motor. Meer dan genoeg power voor een wheelie en toch een lekkere eindsnelheid in z'n tweede versnelling. Je hebt op het akelig gladde asfalt weinig trekkracht nodig zoals je dat in het zand wel nodig hebt. Je kunt hem dus aardig vertanden. Misschien dat je zelfs naar een 18T of 19T clutchbell kunt gaan, je hebt immers twee versnellingen dus dat trekt het motortje makkelijk. Als je nog met een 4,1cc (.25) rijdt dan is 51/16 wel wat, voor een 3.5cc (.21) zou ik de 51/15 aanhouden.

Of is dit pure jaloezie,en heb je nu al spijt dat je de baja hebt verkocht en een geplastificeerde sigarendoos er voor terug gekocht hebt :rolling:
Phil, mocht je hem tegenkomen met dat piepschuim ding van hem, gewoon je grote prop met dikke brushless even in de achterkant werken. Het schijnt dat die lompe bakken redelijk snel naar de grond gaan als je een klein tikje tegen de staart geeft. 8O :rolling: :p

Phil, mocht je hem tegenkomen met dat piepschuim ding van hem, gewoon je grote prop met dikke brushless even in de achterkant werken. Het schijnt dat die lompe bakken redelijk snel naar de grond gaan als je een klein tikje tegen de staart geeft. 8O :rolling: :p

En dan op het filmpje roepen:Ik raakte je niet hoor,echt niet :murder:
Maar we roken nog wel eens een sigaartje Sleur,en dan hoop ik voor jou niet " uit eigen doos" :rolling::bye:

Dit slaat op mijn ex-baja..... die kan er niet tegen :confused: :rolleyes:
En tuurlijk ben je mijn vriend.

Dat ziet er leuk uit dat bestickerde verpakkingsmateriaal :rolling: Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn met de Twinstar en de Funliner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back