F
Fritsie
Guest
Hebben jullie ook op je scherm van die meuk aan de rechterkant staan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hebben jullie ook op je scherm van die meuk aan de rechterkant staan?
Ja Sleur heeft wel gelijk want zo heb je een vliegende oor :turn-l:earofly werkt![]()
Zo duur geld, kan ook voor weinigerder, ziet alhier!, edit, nog minder, hier dan!
Zo, net weer terug uit Maasmechelen (en een dagje uit in Limburg) De Calmato heb ik meegenomen
alleen zag ik dat het motorschot iets aangepast moet worden, deze staat iets scheef. Morgen maar even een blik erop laten werpen door de kenners in Heemskerk, misschien zeggen ze wel dat ik het gewoon kan laten zitten. Anders is het een leuk klusje voor de dinsdagavond
Beetje donker :|
![]()
En indoor taxieen
@ Sleur: leuk dat bericht uit de nieuwsbrief 8O :wink:
Leuk blokkie
En erhm, waar ikw as vrijdag?
Het regende koeiendruppels, ik had toch gezegd indien het droog zou zijn ik naar de MACH zou gaan? Ik ga niet in de regen rijden, of in de regen staan joh ....., aanstaande vrijdag weer een poging![]()
Sleur je lnlt weer lekker uit je nekTijd om vanavond een pilsje te pakken bij de club
![]()
Niets mis mee toch. We lezen van links naar rechts. Rechts dus alle onnozele informatie en links het forum. Scheelt een hoop schuifwerk.Hebben jullie ook op je scherm van die meuk aan de rechterkant staan?
:rolling: Had ik niet eens aan gedacht... :?Ja Sleur heeft wel gelijk want zo heb je een vliegende oor :turn-l:
Oei philliams, nu moet je nog voorzichtig doen ook want Senne houdt zijn ex-vliegtuig wel in de gaten. 8OVan het motorschot: Dat moet je zo laten. De motor is erin geplaatst onder een bepaalde hoek om het beste resultaat (en vliegbeeld) te creëren. Niet aankomen dus! :lol:
Gr.
Gelukkig heb je nog een Baja :zon:Net lopen klooien met de regelaar,na het laden van de batterij reageerde de motor niet meer op het gas
Dus even de regelaar opnieuw programmeren denk je dan
Liep te klooien met die pieptoontjes,maar de juiste combinatie kwam er niet in voor
Na een vijftal minuten klooien,een steekvlam en een hoop rook en klaar is de Robbe Roxy 720 :roll:
Iemand toevallig nog een regelaartje liggen
Ik snap hier echt geen ruk van![]()
Idd, maar dan nog verzendkosten en garantie, dat wil je wel hebben op die dingen![]()
Ik ga gelijk naar de club. Mij te winderig en koud buiten (ik word al oud hè... :?). Ik ben daar zo rond 19:30-19:45 uur.@ Sleur: Ga jij eerst naar het veld of gelijk naar de club. Hoe laat ga je dan?
@ Senne: idd dat klopt, ik was vanmiddag bij Quartel en daar zeiden ze ook al dat het goed was![]()
@ marcelsiggery:Nu je vlieg-apparatus naar hogere sferen is opgestegen,ga je vanavond ff met je baja (wat is dat ook alweer?) knallen?
Of word ie dan vies? :lol:
Idd, maar dan nog verzendkosten en garantie, dat wil je wel hebben op die dingen![]()
@ marcelsiggery:Nu je vlieg-apparatus naar hogere sferen is opgestegen,ga je vanavond ff met je baja (wat is dat ook alweer?) knallen?
Of word ie dan vies? :lol:
Alweer rijden, kan ie niet tegen hoor:rolling:
Met 51/15 is het wheelies-all-the-way, dat zou ik niet doen. Inderdaad 47/17 is een mooie combi voor een 4.6cc (.28) motor. Meer dan genoeg power voor een wheelie en toch een lekkere eindsnelheid in z'n tweede versnelling. Je hebt op het akelig gladde asfalt weinig trekkracht nodig zoals je dat in het zand wel nodig hebt. Je kunt hem dus aardig vertanden. Misschien dat je zelfs naar een 18T of 19T clutchbell kunt gaan, je hebt immers twee versnellingen dus dat trekt het motortje makkelijk. Als je nog met een 4,1cc (.25) rijdt dan is 51/16 wel wat, voor een 3.5cc (.21) zou ik de 51/15 aanhouden.@ Aan een ieder de er verstand van heeft (ik een klein beetje) ,een 51T spur gear en een 15T clucthbell is dat wat voor op de Mach of gewoon 47T spur en 17T clutchbell.De on-road banden zijn binnen dus het avontuur kan beginnen
Phil, mocht je hem tegenkomen met dat piepschuim ding van hem, gewoon je grote prop met dikke brushless even in de achterkant werken. Het schijnt dat die lompe bakken redelijk snel naar de grond gaan als je een klein tikje tegen de staart geeft. 8O :rolling:Ik dacht dat jij een beetje mijn vriend was
Of is dit pure jaloezie,en heb je nu al spijt dat je de baja hebt verkocht en een geplastificeerde sigarendoos er voor terug gekocht hebt :rolling:
Phil, mocht je hem tegenkomen met dat piepschuim ding van hem, gewoon je grote prop met dikke brushless even in de achterkant werken. Het schijnt dat die lompe bakken redelijk snel naar de grond gaan als je een klein tikje tegen de staart geeft. 8O :rolling:![]()
Ik dacht dat jij een beetje mijn vriend was
Of is dit pure jaloezie,en heb je nu al spijt dat je de baja hebt verkocht en een geplastificeerde sigarendoos er voor terug gekocht hebt :rolling: