Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy,mooie foto's en filmpje.Wel een ervaring rijker mbt het vlieg-gebeuren.
Phil,het viel best wel mee hoor,geen krasje.....het tuned-pijpje klinkt lekker.
Ik heb vol bewondering naar junky gekeken,mooie landingen ondanks de rare wind.Zonde dat er alleen een foto van de landing in het gras gepubliceerd wordt.
heren,het was gezellig :D

Ik heb vol bewondering naar junky gekeken,mooie landingen ondanks de rare wind.Zonde dat er alleen een foto van de landing in het gras gepubliceerd wordt.
heren,het was gezellig :D

de GRAS landing staat er helaas niet op ,anders zeker geplaatst ,zeker als de camera van iemand anders is ;) , verklaring was het heveltje dat los zat van mijn hoogte roer , dus plastic op piepschuim niet vast zetten met por maar constructie lijm :)

siggy ; is altijd leuk de funliner on tape terug te zien :p

De magneten bestelling is geplaattststststst.....

Hopenlijk met een dag of wat in huis :yes:

Dan even gaatje porren, klikkertjes inlijmen en klaar :)

Bisonyte will do, en anders even UHU Plus kopen als je weer eens naar een modelbouwwinkel toegaat :p, of bij je lokale Gammix of Praxa een verpakking Bisonyte van Bison kopen, werkt ook erg prettig.

Tip:

Neem twee oude bankpassen om de smurrie te vermengen, werkt erg prettig!

Succes!

Da's mooi man :thumbsup:

Ik kwam nog wat shockcovers tegen hier voor de Baja, ik zal ze meenemen de volgende keer :p Kost je wel 100 HT-Dollars ;) :rolling:
Gaat zeker als een kanon met dat tuned pijpje :rolleyes:

5x8,47 10 x philliams
5x8,47 10 x burp
5x8,47 20 x siggery

Zodra ze binnen zijn geef ik wel een brul over het hoe en wat :thumbsup:

@Silly:
Van mij mag je hem slaan hoor ;)

pijpje heeft idd wat meer power en vooral meer geluid :D
Die ht-dollars zijn verkrijgbaar bij een grenswissel-kantoor?
Alvast bedankt.Bedtijd voor bobber,morgen vroeg op ivm wereldreis naar friesland.Daar ff een camping op stelten zetten met de baja.
ajuus.

Hier klopt iets niet :lol:

heli-1.jpg

Je begint het al aardig te leren he :rolling:

yeah i wish !!!!!

edit : wel erg knap hoor, hij land zelfs op z,n kop .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook nog ff geoefend, buiten is het toch knt weer dus dan maar binnen 8O Ik heb alleen zo nu en dan last vast storing :confused: ;)

check die kerel op de achtergrond met die kruk en volgens mij gaat ook het rookalarm af :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha ja , ik heb deze al gezien .

VOLSLAGEN IDOOT DIE MENSEN !!!!

ZE HEBBEN ER DUIDELIJK GEEN IDEE VAN WAT DE GEVOLGEN KUNNEN ZIJN .

Ook voor als je eens naar Hoogtij komt :rolling:

Even een berichtje voor Burp tussendoor, ik heb medelijden met hem dat hij pas over twee weken weer het forum kan lezen :rolling:

Hey Burp, je bent ongeveer op 1/3 nu. Leuk he als je op vakantie geen internet hebt ;)

Thnx man, ik heb echt niet gekeken, was de eerste dagen een beetje lastig maar na de ontwenningsverschijnselen met wat bier te hebben verdronken ging het steeds beter :D

@BYM, feli man (alsnog)

Zo, best wat geneuzel als ik het zo lees over het uiteenvallen van de groep. Nou als je het mij vraagt is daar niets van waar. Ik hou mijn Baja gewoon en heb vanavond met Junk het er net over gehad om gewoon weer een middagje met de auto's te knallen en wellicht een bbq te houden. Lekker rijden en sleutelen.

Vliegen is erg leuk en ik moet zeggen dat het ook best wel lekker ontspannend is. Zoals jullie hebben gemerkt ben ik de laatste paar maanden ook iets minder op HT geweest maar dat heeft meer te maken met prive zaken (druk met allerlei andere dingen zoals tennis, gezin, klussen etc, etc) en heeft niets te maken met de sfeer op HT, die is wat mij betreft nog prima!!

Ik heb nog verschillende modellen staan en die gaan niet weg (scalpel (ja twee dus Fritsie :D) en ook de onroad FG, Savage, Baja, Niet meer zo virtuele Marder) en ga zo nog maar even door. Ik vind het allemaal erg leuk maar kan ook niet dagelijk rijden, vliegen etc. Mijn heli moet ik ook nog gereed maken en weer wat oefenen :D

Kortom, we gaan alemaal lekker doen waar we zin in hebben en laten we dan beginnen met een datum te plannen om met zoveel mogelijk man weer samen te komen en een feestje te bouwen op HT.

Ohja, valt me wel op dat de woorden allemaal wel wat harder worden, ben ik niet van jullie gewend. Komt het door het aanhoudende slechte weer ofzo?? Ook nieuwkomers hoeven we hier niet af te zeiken maar gewoon als vanouds even uitnodigen om elkaar wat beter te leren kennen. Blijft de hobby ook op het forum nog lekker gezellig, net als in het echte leven.

Nou, wordt er deze week nog wat gevlogen of gereden?

Thnx man, ik heb echt niet gekeken, was de eerste dagen een beetje lastig maar na de ontwenningsverschijnselen met wat bier te hebben verdronken ging het steeds beter :D

@BYM, feli man (alsnog)

Nou, wordt er deze week nog wat gevlogen of gereden?

Wordt ik niet meer gefeliciteerd ;) :rolling:

Tuurlijk wordt er nog gevlogen deze week, het wordt mooi weer dus goed weer om te vliegen/rijden.

@ Pieter: fenk joe verrie muts :-( :rolleyes:

@ Burp , welkom terug :)

Fijne vakantie gehad ? Ik dacht dat je naar Italie ging ?

Als er van de week gereden gaat worden zal ik proberen om mij van het klussen weg te rukken , en idd. weer eens ouderwets te knallen met een paar baja,s :cool:

P.s. hoe is het met de kill switches ? :mrgreen: :lol: ;)

Sorry Phil, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaring. :mrgreen:

Thnx Kobus, ik ben geeindigd in Kroatie, ook leuk :D Weer was daar prima gezien mijn kleurtje. Als ik nu ga rijden/vliegen denken jullie vast dat Bigfoot er weer is :rolling: (al weten de meeste niet meer wie hij is...)

@allemaal, kill-switches zijn gereed (voor twee man niet meer van toepassing geloof ik :D) Ik hoop ze deze week in mijn brievenbus te ontvangen.

Dank u wel Burp voor de felicitaties :thumbsup:

@allemaal, kill-switches zijn gereed (voor twee man niet meer van toepassing geloof ik :D) Ik hoop ze deze week in mijn brievenbus te ontvangen.

Idd, om hem nou in mijn Calmato te doen :nooo: Misschien heeft Bobbertje er wat aan :yes:
Maar wie is die tweede persoon nou? :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back