Ook voor als je eens naar Hoogtij komt :rolling:
Even een berichtje voor Burp tussendoor, ik heb medelijden met hem dat hij pas over twee weken weer het forum kan lezen :rolling:
Hey Burp, je bent ongeveer op 1/3 nu. Leuk he als je op vakantie geen internet hebt
Thnx man, ik heb echt niet gekeken, was de eerste dagen een beetje lastig maar na de ontwenningsverschijnselen met wat bier te hebben verdronken ging het steeds beter
@BYM, feli man (alsnog)
Zo, best wat geneuzel als ik het zo lees over het uiteenvallen van de groep. Nou als je het mij vraagt is daar niets van waar. Ik hou mijn Baja gewoon en heb vanavond met Junk het er net over gehad om gewoon weer een middagje met de auto's te knallen en wellicht een bbq te houden. Lekker rijden en sleutelen.
Vliegen is erg leuk en ik moet zeggen dat het ook best wel lekker ontspannend is. Zoals jullie hebben gemerkt ben ik de laatste paar maanden ook iets minder op HT geweest maar dat heeft meer te maken met prive zaken (druk met allerlei andere dingen zoals tennis, gezin, klussen etc, etc) en heeft niets te maken met de sfeer op HT, die is wat mij betreft nog prima!!
Ik heb nog verschillende modellen staan en die gaan niet weg (scalpel (ja twee dus Fritsie

) en ook de onroad FG, Savage, Baja, Niet meer zo virtuele Marder) en ga zo nog maar even door. Ik vind het allemaal erg leuk maar kan ook niet dagelijk rijden, vliegen etc. Mijn heli moet ik ook nog gereed maken en weer wat oefenen
Kortom, we gaan alemaal lekker doen waar we zin in hebben en laten we dan beginnen met een datum te plannen om met zoveel mogelijk man weer samen te komen en een feestje te bouwen op HT.
Ohja, valt me wel op dat de woorden allemaal wel wat harder worden, ben ik niet van jullie gewend. Komt het door het aanhoudende slechte weer ofzo?? Ook nieuwkomers hoeven we hier niet af te zeiken maar gewoon als vanouds even uitnodigen om elkaar wat beter te leren kennen. Blijft de hobby ook op het forum nog lekker gezellig, net als in het echte leven.
Nou, wordt er deze week nog wat gevlogen of gereden?