Ik zal morgen even kijken zaterdag was ie nog niet binnen met de post :bad-words:Heb je de clutchbell al binnen Gladoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal morgen even kijken zaterdag was ie nog niet binnen met de post :bad-words:Heb je de clutchbell al binnen Gladoor
Serpent is toch voer voor de ON-ROAD SAVAGE
Ik zal morgen even kijken zaterdag was ie nog niet binnen met de post :bad-words:
Zolang ik niet om donder kom ik niet op het gras en anders is het denk ik de eerste keer en de laatste keer geweest:rolling:Denk je dan wel om Hans' z'n gras:rolling:
Als je niet te hard gaat, anders valt die savage om....
@BYM, zeurpanty, geinig die kende ik nog niet.....
Nope en denk maar niet dat ik die bestel deze week ben ik echt vrij en die clutchbell was al vorige week besteld maar de post wilt niet mee werken dus ff di...en de s9257 behuizingen ?
ja jij denkt vakantie te hebben he , maar die vlieger gaat niet op .![]()
Ik zal morgen even kijken zaterdag was ie nog niet binnen met de post :bad-words:
Dit bedoelen we nu met negatiefe uitlatingen heb eens respect over andere merken of mensen hun hobby je loopt op elk forum wel negatief te doen dus van mij hoef je niet langs te komen hoor zulke mensen ben ik liever kwijt ga lekker met je brandstof auto op de mach rijden en hou het daarbij.Hyper GPX4... pff... wel een goeie motor overigens...
ZX12 ?
DSII ?
JA ik heb vakantie maar vandaag was het toch geen weer dus dan maar lekker op het forum :rolling:Had jij geen vakantie?![]()
![]()
Nope en denk maar niet dat ik die bestel deze week ben ik echt vrij en die clutchbell was al vorige week besteld maar de post wilt niet mee werken dus ff di...
:zon:
Ik weet het niet hoor maar dat heb ik echt niet gezegd dat maak jij ervan dan ik ga ze echt niet halen die dingen komen uit duitsland.begrijpelijk hoor peet , maar je had gezegd desnoods haal je het op in de vakantie ...
Maar geen probleem hoor je moet ook gewoon van je vakantie genieten .
Ik weet het niet hoor maar dat heb ik echt niet gezegd dat maak jij ervan dan ik ga ze echt niet halen die dingen komen uit duitsland.![]()
ik lees toch iets anders hier kan je nu ook niet meer de juiste woorden vindenbegrijpelijk hoor peet , maar je had gezegd desnoods haal je het op in de vakantie ...
Maar geen probleem hoor je moet ook gewoon van je vakantie genieten .
LOL daar hadt ik je he nee hoor komt goed ik ga volgende week bestellen............................
Hyper GPX4... pff... wel een goeie motor overigens...
ZX12 ?
DSII ?