Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oei,oei, ben ik ff lekker wezen fietsen met het gezin ,in dit heerlijke weer :)
alweer 3 pagina's doorlezen aan allerlei ergernissen, sleur en ik hebben aardig de toon gezet :rolleyes:.... maar sleur begon ...:rolleyes:

sleur ; was ik niet die persoon die je hielp de slangen uit je aanhanger te halen ;), dat kan je natuurlijk niet uit je strot krijgen ;)

sime; je hebt best gelijk , er is verder niets meer gebeurd met de slangen , toen moesten we zo nodig gaan heuvel klimmen , en in de zandbak rijden ,en toen waren er opeens vliegertjes :lol:

een mooiere baan is welkom maar als we een halfuurtje harken en scheppen met een paar man ,is de baan prima te berijden , en de kans is groot dat een mooie baan snel door wind /motoren squad's ed vernield word :eek:

zo het nog droog worden ?? ,ik heb wel zin om te rcén
Jajaja, jij hebt geholpen uitladen. :thumbsup: :fuckyou2: ;) Wat zijn wij goed in trendsetten hè. :D :rolling:

Probleem met HT is het zand. Door twee jaar inwerken van de regen, is de structuur van de bovenste 50cm anders geworden. In het begin was de grond mooi compact en kon je zelfs met je gewone 1:1 auto er overheen rijden. Nu is de bovenste laag helemaal uitgespoeld en rest niets meer dan gladde zandkorrels die eenvoudig wegwaaien en verschuiven. Een paar maanden terug hebben we met een Bobcat over de baan gereden en er waren stukken waar nog prima te rijden viel (daar zie je nu klonten klei verschijnen zoals bij het uitkomen van de rechter bocht) en waar de Bobcat spontaan wegzakte en volledig vast stond (de grote kombocht en het stuk voor de bult). Wil je dus een strakke baan hebben die niet verstuift dan zul je een nieuwe bovenlaag moeten plaatsen.

*knutselt verder aan de grote Monsun want het is toch rukweer*

Niet noodzakelijk, gewoon de buizen uitleggen op de grond en gaan rijden. Hoeft niet perse op de plek waar het nu ligt maar kan ook in het uitgegraven gedeelte. Kan ook aan de andere kant van de berg van waar we nu rijden.

Vanavond met alle spullen op HT, wie doet mee??? (uitdaging :mrgreen:)

Ohja, iedereen heeft zijn frustraties kunnen uiten, zullen we dit afsluiten en elkaar gewoon in de ogen kijken en dan afspreken hoe we dingen verder gaan aanpakken. Dit is te onpersoonlijk en leidt snel tot vergissingen.

Dus, verder discuseren op HT. Iedereen mee eens?

Weer terug uit Texel, wat een weertje was het daar zeg :p alleen maar zon :yes: Ik heb een flink rooie kop nu van het zonnetje.
Verder lekker in het tentje van Siggery geslapen, één ding.... we hadden lekker de ruimte :rolling: Alleen hebben we 2 plekjes gezien waar de tent een beetje lek is (na een flinke hoosbui in de avond). Verder was het prima bevallen dus voor herhaling vatbaar.

Wat een discussies zeg, ben je even een dagje weg :(

@ BYM: advertentie is aangepast ;) (foutje :oops:)

@ de rest: wie gaan er naar HT vanavond :p

Voor de kill switch liefhebbers (en degene die hem reeds hebben gekregen) Ik heb 50 stuks servoverlengkabels besteld en die kunnen daar ook voor gebruikt worden. Neem ik tegen de vreselijk dure prijs van 20 HT$ mee als ik ze binnen heb (volgende week denk ik)

Ook als iemand een kabeltje wil hebben voor de aelerons van een vliegtuigje mag je er natuurlijk wat van hebben. :mrgreen:

Oke, om de zaak meteen maar even op te pakken;

1. Wanneer en hoe krijgen we de buizen op HT (wat is er voor nodig)
2. Zodra de buizen er liggen, wie wil helpen ze op een mooie plaats te leggen
3. Wie neemt zijn auto mee om meteen de baan in te wijden
4. Wanneer houd die negativiteit nou op?? We zijn een vrije rijders club en niet iedereen heeft altijd evenveel tijd om die in "de" hobby te steken. Ik en vele met mij hebben ook nog andere hobby's dus tijd moet je verdelen.

Ergo, handen uit de mouwen (weer) en zorgen dat het weer beter wordt.

de buizen die ik geregeld heb liggen reeds op HT. (met dank aan Sleur) Er moet enkel nog een paar stukken PVC in om ze te koppelen. Diameter weet ik niet meer...kwestie van opmeten. ;)

Ohja, iedereen heeft zijn frustraties kunnen uiten, zullen we dit afsluiten en elkaar gewoon in de ogen kijken en dan afspreken hoe we dingen verder gaan aanpakken. Dit is te onpersoonlijk en leidt snel tot vergissingen.

accoord :)

Het koppelen is mooi maar hoeft niet meteen toch? De buizen eerst maar eens neerleggen. Volgens mij handig om het in de "kuil" te doen, kunnen we mooi vanaf boven de baan op kijken. Ook minder last van wegwaaien of zand in de ogen (wind in de rug meestal)

Vanavond op HT, wie doet er mee? (dus eerst even baantje regelen voor de rijders :mrgreen:)

En dat bepaal jij??? 8O ;) :lol: :p

Nee hoor, was meer een voorstel gezien het laaste gedeelte (Iedereen mee eens?)

Als je het er niet mee eens bent blijf je lekker hier mopperen :rolling: Gelukkig ken ik je beter en weet dat ook jij eea liever "live" bespreekt :mrgreen:
*al dan niet onder het genot van een biertje*

/edit
kijkt op de buienradar en constateerd dat we het misschien moeten verschuiven naar morgen ofzo....

Siggy, hij stond mooi :thumbsup:

IMG_7012.jpg

Thank you :D

Het koppelen is mooi maar hoeft niet meteen toch? De buizen eerst maar eens neerleggen. Volgens mij handig om het in de "kuil" te doen, kunnen we mooi vanaf boven de baan op kijken. Ook minder last van wegwaaien of zand in de ogen (wind in de rug meestal)

Vanavond op HT, wie doet er mee? (dus eerst even baantje regelen voor de rijders :mrgreen:)

is het niet beter om dat op een zondag middag te toen ,hebben we wat meer tijd ,maar straks is mij ook best ;)

moet nog wel ff tanken en 2-takt olie zien te vinden , wat was het ook alweer :confused: 40 ml op 1 liter benzine ,toch?

ben er rond 19;00 mits droog :puppydogeyes:

is het niet beter om dat op een zondag middag te toen ,hebben we wat meer tijd ,maar straks is mij ook best ;)

moet nog wel ff tanken en 2-takt olie zien te vinden , wat was het ook alweer :confused: 40 ml op 1 liter benzine ,toch?

ben er rond 19;00 mits droog :puppydogeyes:

idd, 200 ml op 5 liter :p

Als het droog is dan kom ik ook even langs :yes:

Zal voor mij pas om 19:30 worden. Maar je voorstel is prima, op een zondagmiddag bij fatsoenlijk weer...

Kan ook een van de aankomende dagen in de avond...

ha, gezellig je weer te zien sleur :p, ouwe gabber van me ;)

kijk maar ff op buienradar en dan de voorspelling vooruit bijvoorbeeld 20;00u
dan zitten we midden in een regen gebied :mad:

we zien wel
Vanavond maar niet komen. Ik ben helemaal into Monsun knutselen. Het hele staartgedeelte is gelijmd en voorzien van servoheveltjes, scharnieren en servostangen. Straks de motorsteun lijmen, motor monteren, hoogte-/richtingsroperservo erin, accuutje plaatsen, regelaar erin, ontvanger uit de kleine Monsun roven en in de grote Monsun plaatsen en dan zijn we.... Klaar om airborn te gaan. Dus mocht het dinsdagavond redelijk weer zijn, dan komt HT Brevetvlieger 2e klasse (in opleiding) ten tonele. :D :yes:

oeps foutje , maar phil ook blij jouw weer te zien hoor ,makker ;)

dat krijg je na je 3e flesje hertog jan :puppydogeyes:, hoelang moet ik nu wachten voordat ik weer mag rijden :confused::lol:
Hmmmm :? Als jij zoveel bier op hebt, zeg ik niets meer tegen je. :D Straks valt het weer verkeerd (of het bier of de opmerkingen :oops:). ;)

Eens, vanavond slaan we over. Maar bij de eerste gelegenheid gaan we de baan even aanpakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back