Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
idem , regent nu in 075 , en zit weer a/d koffie
laten we v/d week maar weer afspreken , behalve dinsdag , dan kunnen een aantal vliegeniers niet ,en hoe meer zielen hoe meer vreugde ;)

ik stem voor woensdag ,om maar wat te zeggen ....

vanavond heb ik niets te knutselen ,alles staat in de startblokken :???: :p

Laten we hopen dat Kobus of iemand dat spul kan regelen.
Ik zal van de week eens rondvragen ;)

een shovel zou dan wel welkom wezen :rolleyes:
Ik had het rond met de regio directeur van zaanstad e/o. dat wij zo af en toe een shoveltje konden krijgen (voor DTS) maar dit had ook op hoogtij gekund ;) Maarrr, de shovel is verkocht en er schijnt geen nieuwe voor terug te komen :(

Ging kobus nou een strookje asfalt regelen? 8O :lol: Hoeven de vliegers niet uit te wijken naar Heemskerk. :lol: ;)
Geloof mij , als ik het kon regelen , deed ik het direct :D

Ik ook , ben net terug van een dagje camping , er daar word je redelijk rozig van ;) en ik moet ook nog benzine tanken en de baja moet ook nog op de lader en de kill switch moet ook nog gesoldeerd worden en geinstalleerd :lol: Ps. ik heb ook nog een heel nieuw pak met paaltjes ;) ook al een tijdje geleden geregeld , dit heeft eerst een paar maanden in de Combo mee gereden en ligt nu alweer een tijdje in de schuur :lol:

Ik zal van de week eens rondvragen ;)

Ik had het rond met de regio directeur van zaanstad e/o. dat wij zo af en toe een shoveltje konden krijgen (voor DTS) maar dit had ook op hoogtij gekund ;) Maarrr, de shovel is verkocht en er schijnt geen nieuwe voor terug te komen :(

Geloof mij , als ik het kon regelen , deed ik het direct :D

Ik ook , ben net terug van een dagje camping , er daar word je redelijk rozig van ;) en ik moet ook nog benzine tanken en de baja moet ook nog op de lader en de kill switch moet ook nog gesoldeerd worden en geinstalleerd :lol: Ps. ik heb ook nog een heel nieuw pak met paaltjes ;) ook al een tijdje geleden geregeld , dit heeft eerst een paar maanden in de Combo mee gereden en ligt nu alweer een tijdje in de schuur :lol:

Laatst heb ik een baja band kapot gereden op een paaltje ......
Is het niet verstandig die dingen wat hoger uit het zand te laten steken dan ?

Betreft aanpakken, prima plan !
Heb hier een kruiwagen staan ....?

Daarom zouden we die vacuumslang erover heen prikken. Ligt het meteen verankerd.

Daarom zouden we die vacuumslang erover heen prikken. Ligt het meteen verankerd.

Puik plan :thumbsup:

Hee vraagje, waar ben jij aanstaande vrijdag?
Ik heb een inrijdsessie op de Mach met mijn hyper gpx4, en neem ook de bigscale mee ?

Geldt ook voor andere (bigscale) onroaders natuurlijk :)
Van Snoeksel weet ik dat hij er vrijdag niet bij kan zijn, maar wie weet zijn er nog meerderen ?

Als de paaltjes niet gebruikt worden is dat wat mij betreft ook prima ;)
mocht het mij lukken om aan de drain te komen heb je denk ik niet nodig , dat rol je uit en klaar , je zult het alleen af en toe weer een beetje moeten fatsoeneren als er een paar auto's tegen aan gereden zijn :)
Die paaltjes raak ik wel weer kwijt ;)

Ik lees net de post van sime , en dat is ook prima , hou ik de paaltjes nog even !

Laatst bewerkt:
tja paaltjes ( baja killers) :mad:

daar hebben ik en meerdere al last van gehad , dat wil zeggen bij uitwijking of gewoon niet kunnen sturen ( zoals ik :rolleyes: ) kan het eea stuk gaan zoals;

1- draagarm geamputeerd
2- zijkappen kunnen er af geslagen worden
3- band open gescheurd
4-wiel geamputeerd

verder niets :lol:

kobus ; heb je ook een haard :confused: ;)

Puik plan :thumbsup:

Hee vraagje, waar ben jij aanstaande vrijdag?
Ik heb een inrijdsessie op de Mach met mijn hyper gpx4, en neem ook de bigscale mee ?

Geldt ook voor andere (bigscale) onroaders natuurlijk :)
Van Snoeksel weet ik dat hij er vrijdag niet bij kan zijn, maar wie weet zijn er nog meerderen ?

ik ben vrijdag nog vrij. Vakantie. Maare op vrijdag is het circuit alleen op de avond geopend en mag er niet met brandstof worden gereden. Dat mag alleen tussen 10 en 17 uur....

@ Junkie, ik heb geen haard , maar er is altijd wel iemand die ze kan gebruiken (tuinman , om uit te zetten) (schilder , om verf te roeren) :lol:

Ik heb een vraag , wat voor soldeerbout heb ik nodig om de draadjes aan het kill switch printje te solderen ?? want ik heb een oude servo gevonden in mijn koffer :D en draadjes voor het stopknopje heb ik ook wel , maar nou keek ik nog eens goed naar het printje , en dat ziet er wel erg klein uit , waar je moet solderen :rolleyes: :puppydogeyes: :lol:

@ Junkie, ik heb geen haard , maar er is altijd wel iemand die ze kan gebruiken (tuinman , om uit te zetten) (schilder , om verf te roeren) :lol:

Ik heb een vraag , wat voor soldeerbout heb ik nodig om de draadjes aan het kill switch printje te solderen ?? want ik heb een oude servo gevonden in mijn koffer :D en draadjes voor het stopknopje heb ik ook wel , maar nou keek ik nog eens goed naar het printje , en dat ziet er wel erg klein uit , waar je moet solderen :rolleyes: :puppydogeyes: :lol:

Neem een soldeerboutje van een watt. of 18 max.25 anders wordt de boel wel heel erg hot :schrik:

Bij nader inzien blijf ik ook maar thuis, ik moet nog een aantal lipo's laden voor dinsdag ;)
Zie onderstaand verhaal... :banana:

idem , regent nu in 075 , en zit weer a/d koffie
laten we v/d week maar weer afspreken , behalve dinsdag , dan kunnen een aantal vliegeniers niet ,en hoe meer zielen hoe meer vreugde ;)

vanavond heb ik niets te knutselen ,alles staat in de startblokken :???: :p
De planning voor de komende maanden (bijna tot de zomervakantie 2009) wordt:
- Maandagavond: Oppasavond
- Dinsdagavond: ACH
- Woensdagavond: Thuisdag (vrouw op studie)
- Donderdagavond: <nader te bepalen> ;)
- Vrijdagavond: RC Speedworld
- Zaterdag: Familiedag/algemeen tijdverdrijf
- Zondag: <nader te bepalen>
Dus ook voor de Scalpel Onroad Bitterballencompetitie zal de woensdag niet kunnen voor mij. :evil: Dat krijg je er van als vrouwen carrière willen maken. :nooo: :hammer:

Maar ik heb me vanmiddag en vanavond suf zitten knutselen. En het resultaat mag er zijn: De grote Monsun is gemonteerd. Alleen nog even wat stickertjes, de lijm laten uitharden en de ontvanger ergens uit slopen (extra AR7000 is onderweg uit HK, die uit de USA is gecrediteerd door PayPal omdat deze nooit verzonden bleek te zijn (Power Hobby op eBay) :cry:).

Kijk eens hoe lief grote en kleine broer naast elkaar staan. :lol: Dinsdag dus een pre-flight check en als ik de voorspelling mag geloven wordt het zonnig met hier en daar een wolkje bij een zacht windje kracht 3. :cool:

monsun_big_and_small1.jpg

monsun_big_and_small2.jpg

Nu nog de gummi-motor Monsun en uiteindelijk de bigscale Monsun. Dan is de familie compleet. :yes:

Ziet er goed uit :p Ik ben erg benieuwd dinsdag :thumbsup: :zon: en nog meer hoe hij landt, ik heb gehoord dat ze nogal stuiteren bij de landing maar dat verhaal zullen we gelijk de wereld even uithelpen :yes:

Nou ik heb vandaag ff mijn eigen (trainings)kap in orde gemaakt voor mijn Hyper GPX4.
Nadelig is het als je donkere kleuren gebruikt, dus na kort brainstormen kwam ik op dit idee :

train1.jpg

train2.jpg

train3.jpg

train4.jpg

train5.jpg

Spif toch, mij benieuwen hoe hij rijdt ........

@sime

Ik heb afgelopen vrijdag met de beheerder gesproken en die zei me dat aanstaande vrijdag geen probleem was :confused:
Ik zal nog wel ff bellen deze week om het te bevestigen :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back