Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is te hopen is voor het vrouwtje ook leuker en denk fijner om gewoon op de natuurlijke manier en thuis te bevallen:rolleyes:
Fijn schijnt een groot woord te zijn. ;) :teacher: In 9 van de 10 gevallen is de eerste altijd tegen de twee weken te laat. :evil: Zo zie je maar weer, het gelazer met die kinderen begint al voordat ze op de wereld zijn. :lol: Succes... :thumbsup:

Fijn schijnt een groot woord te zijn. ;) :teacher: In 9 van de 10 gevallen is de eerste altijd tegen de twee weken te laat. :evil: Zo zie je maar weer, het gelazer met die kinderen begint al voordat ze op de wereld zijn. :lol: Succes... :thumbsup:

Ja dank je

En idd fijn zal wel een heel groot woord zijn ja
maar ja wel zullen zien hoe het gaat verlopen 8O
Zal allemaal wel weer goed komen denk ik voor het weekend zal het er wel wezen :confused::confused::confused:

Ja dank je

Zal allemaal wel weer goed komen denk ik voor het weekend zal het er wel wezen :confused::confused::confused:
Doe lekker rustig aan. Het blijft de mooiste vorm van modelbouw. Jammer dat het zo'n langdurige, tijdrovende en kostbare bezigheid wordt. :rolling:

Nog even over de foto' van junkie

DE MEESTE HEB IK VOOR HEM GEMAAKT;) waaronder deze dus ook dr dre graag gedaan;)
Niet met de eer strijken he JUNKIE :cool:

@ Hey Snowman ik was ff je naam kwijt:puppydogeyes: maar wist wel dat

het junkie z'n toestel was vandaar maaru wanneer beschuit met muisjes

kerel:banana::music::proost: gr.Dr.Dre.;):zon:

Ja dank je

Gaat lekker he weer een bbq door mijn neus geboord:mad::lol::D
De tondeuse ligt nog steeds klaar ;)

Laatst bewerkt:
Gaat lekker he weer een bbq door mijn neus geboord:mad::lol::D
De tondeuse ligt nog steeds klaar ;)

Idd geen BBQ helaas maar dat kunnen we alsnog wel een x doen hoor hebben we geen reden voor nodig alleen een beetje gezelligheid nou die kunnen wij wel maken toch:D

en die Tonduese ja dat is een verhaal apart dat komt nog wel een keer ;)

Gelukkig leest Karin dit forum niet :lol::lol::lol:

Gaat vast niet lukken. Ons ventje had als uiterste datum 03-03-03, dus doe je het dan toch stiekem maar op 27-02-03. :evil:

Melvin was uitgerekend op 24-11-97 maar meneer kwam pas op 05-12-97 :rolleyes:
Michael was uitgerekend op 17-07-99 en kwam op 23-07-99 ;)
dus Snowmansion het gaat met elke volgende vlotter :lol:

@ bym

ok. Ik zag het de vorige keer ook al op de site staan. Ik weet niet of jij iets anders weet?;) Ik wil er vrijdag wel bij zijn in ieder geval.

Melvin was uitgerekend op 24-11-97 maar meneer kwam pas op 05-12-97 :rolleyes:
Michael was uitgerekend op 17-07-99 en kwam op 23-07-99 ;)
dus Snowmansion het gaat met elke volgende vlotter :lol:

Hahahaha :grin: Voorlopig vind ik dit wel ff genoeg is wat sleur zegt het is er nog niet eens en je het gedonder begint nu al :???:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back