Sleurhutje
Forum veteraan
Fijn schijnt een groot woord te zijn.Ja het is te hopen is voor het vrouwtje ook leuker en denk fijner om gewoon op de natuurlijke manier en thuis te bevallen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Fijn schijnt een groot woord te zijn.Ja het is te hopen is voor het vrouwtje ook leuker en denk fijner om gewoon op de natuurlijke manier en thuis te bevallen![]()
Fijn schijnt een groot woord te zijn.:teacher: In 9 van de 10 gevallen is de eerste altijd tegen de twee weken te laat. :evil: Zo zie je maar weer, het gelazer met die kinderen begint al voordat ze op de wereld zijn. :lol: Succes...
![]()
Doe lekker rustig aan. Het blijft de mooiste vorm van modelbouw. Jammer dat het zo'n langdurige, tijdrovende en kostbare bezigheid wordt. :rolling:Ja dank je
En idd fijn zal wel een heel groot woord zijn ja
maar ja wel zullen zien hoe het gaat verlopen 8O
Zal allemaal wel weer goed komen denk ik voor het weekend zal het er wel wezen![]()
Nog even over de foto' van junkie
DE MEESTE HEB IK VOOR HEM GEMAAKTwaaronder deze dus ook dr dre graag gedaan
Niet met de eer strijken he JUNKIE![]()
Gaat lekker he weer een bbq door mijn neus geboordJa dank je
Zal allemaal wel weer goed komen denk ik voor het weekend zal het er wel wezen![]()
Doe lekker rustig aan. Het blijft de mooiste vorm van modelbouw. Jammer dat het zo'n langdurige, tijdrovende en kostbare bezigheid wordt. :rolling:
@ Hey Snowman ik was ff je naam kwijtuppydogeyes: maar wist wel dat
het junkie z'n toestel was vandaar maaru wanneer beschuit met muisjes
kerel:music:
roost: gr.Dr.Dre.
:zon:
Gaat lekker he weer een bbq door mijn neus geboord:lol:
De tondeuse ligt nog steeds klaar![]()
Ja dank je
Ik zei het toch al , het word : 08-08-08![]()
![]()
Ik zei het toch al , het word : 08-08-08![]()
![]()
Als die kleine net zo vlot als zijn vader word,dan word 08-08-08 geen enkel probleemGaat vast niet lukken. Ons ventje had als uiterste datum 03-03-03, dus doe je het dan toch stiekem maar op 27-02-03. :evil:
Klein bouwverslagje van de grote Monsun heb ik bij de mijn weblog gezet.
Als die kleine net zo vlot als zijn vader word,dan word 08-08-08 geen enkel probleem
Gaat vast niet lukken. Ons ventje had als uiterste datum 03-03-03, dus doe je het dan toch stiekem maar op 27-02-03. :evil:
Melvin was uitgerekend op 24-11-97 maar meneer kwam pas op 05-12-97![]()
Michael was uitgerekend op 17-07-99 en kwam op 23-07-99![]()
dus Snowmansion het gaat met elke volgende vlotter :lol:
Tis niet te bidden voor je vrouwtje,ze weet nou al niet meer hoe ze zitten moet :nooo::rolling:Of misschien wel later :grin::grin:![]()
Tis niet te bidden voor je vrouwtje,ze weet nou al niet meer hoe ze zitten moet :nooo::rolling: