Sleurhutje
Forum veteraan
Na een tijdje vrijgezellen wil je toch wat vastigheid en structuur in je modelbouwleven. 8O :rolling: Maar op HoogTij is het ook altijd gezellig, zijn we altijd serieus bezig (zij het soms met wat destructieve trekjes :rollDit is inderdaad een serieuze trainerskist,mooi toestelletje om na de Voyager mee aan de gang te gaan :lol:
Ik loop er inderdaad aan te denken om ook bij de ACH te gaan vliegen.
Zeker na gisteren op het het veld te zijn geweest en met diverse mensen gesproken te hebben denk ik dat dit een goede keuze zal zijn
Zeer aardige mensen ontmoet bij die club,en ze zijn heel serieus met de hobby bezig,dit iets wat mij enorm aanspreekt
Hoogtij is natuurlijk super om lekker aan te klooien,en als er eens iets mis gaat zal niemand er iets van zeggen,maar een club met mensen waar ik iets van kan leren vind ik ook zeer zeker een positief iets voor de hobby :lol:

Het wordt tijd voor een regio-afdeling bij de ACH: De Aero Club Heemskerk - HoogTij Divisie.

*ziet al aparte emblemen op jasjes verschijnen* 8)
Ik geloof dat je alleen kunt kiezen uit heel licht zwart (zeg maar zo zwart als verse sneeuw).Graag voor mij een zwarte plaat
Gaan er straks nog mensen naar HT?

Vanavond wel even langs Burp als hij thuis is, kom ik toevallig langs HT maar wordt dan wel rond 21:00 uur. :?