Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe laat ben jij er? Dan kom ik zeker kijken :yes: Ik ga niet vliegen met deze wind, de EZ staat namelijk nog in de hangar, de regelaar ligt nog steeds bij de TD van Quartel :(, en de Calmato blijft zeker aan de grond nu :bad-words:

Gelijk maar ff lid worden na het vliegen toch :D Kun je jezelf gelijk lamzuipen op de club :rolling: :proost:

met dit briesje wil ik de funliner wel ff opgooien :banana:

of is er niemand op het veld :confused: moeten toch vliegers zijn die gewoon vliegen?

zolang de motoren sterk genoeg zijn om vol gas heel langzaam tegen de wind in te kunnen komen ,is de funliner geschikt.dus ben benieuwd of dit ook lukt met wk 7 ?

een uur of 19;00/19;30 ? op het veld ?

pieter b ; klopt ,lijkt op mij ,maar ik heb hem in het rose :cool:.
ps; lopen idd ook van dit soort vrouwtjes rond :p

Hij vliegt erg goed, zelfs bij windkracht 6 :D
Bij ons op de club vliegt Jasper ermee, eigenlijk heeft het niets meer met vliegen te maken. Het is in feite gewoon een plank met een motor erop.... maar wel erg leuk :yes:

Leuk. Dan zal het wel met de massa te maken hebbe. Het orgineel zal in verhouding dat veel zwaarder zijn. :cool:

@ Junkie

Ik verklaarde je vorige week al voor gek maar vliegen met windkracht 7 is echt helemaal van de zotte :roll: ;)

Ik vrees dat er deze reis echt helemaal niets overblijft van de Funliner als je hem daadwerkelijk de lucht in gaat gooien,i'll pray for you my friend :worship:

Of je maakt jezelf vandaag voor eeuwig onsterfelijk of je bent voor de rest van je leven het onderwerp van gesprek als het gaat om stupide acties ;)

met dit briesje wil ik de funliner wel ff opgooien :banana:

of is er niemand op het veld :confused: moeten toch vliegers zijn die gewoon vliegen?

zolang de motoren sterk genoeg zijn om vol gas heel langzaam tegen de wind in te kunnen komen ,is de funliner geschikt.dus ben benieuwd of dit ook lukt met wk 7 ?

een uur of 19;00/19;30 ? op het veld ?

pieter b ; klopt ,lijkt op mij ,maar ik heb hem in het rose :cool:.
ps; lopen idd ook van dit soort vrouwtjes rond :p
Neem je ook een grote bus bruislijm mee dan? 8O Want bij ons op kantoor vertelt de windmeter dat er windstoten zijn tot 72km/u. :? Dat is dus windkracht 8, gaat richting 9. Dat gaat jouw funliner ook niet meer trekken tegen de wind in. :D :nooo:

Ik ga rechtstreeks naar het clubhuis. :yes:

TheKamikazeMind-frontcoveronly.jpg

Ben zo terug,even alles vastzetten op balkon,er begint het 1 en ander te verschuiven geloof ik.

TheKamikazeMind-frontcoveronly.jpg

Ben zo terug,even alles vastzetten op balkon,er begint het 1 en ander te verschuiven geloof ik.

hmmm, zo zien mijn hersenen er ongeveer uit ja :cool:

iedereen ; als ik daadwerkelijk straks op het veld sta ,weet ik snel genoeg of ik hem kan opgooien :lol:
maar bij twijfel gaat hij gewoon de lucht in ( het is toch piepschuim );)

het enige nare van het veld is zijn die koren velden die aardig hoog worden ,daar wil je geen wandeling in maken .

sleur ; hup gewoon naar het veld ,en neem je ez mee :cool:

phil; rond 19;15 daar ?? ja, oke dan .

daarna nog ff snel pilse op de club , wil om 21;30 thuis zijn , heb nl nog meer hobbies :rolleyes:;)

@ Junkie

Ik verklaarde je vorige week al voor gek maar vliegen met windkracht 7 is echt helemaal van de zotte :roll: ;)

Ik vrees dat er deze reis echt helemaal niets overblijft van de Funliner als je hem daadwerkelijk de lucht in gaat gooien,i'll pray for you my friend :worship:

Of je maakt jezelf vandaag voor eeuwig onsterfelijk of je bent voor de rest van je leven het onderwerp van gesprek als het gaat om stupide acties ;)

ach ,om de waarheid te zeggen ,ben ik gewoon ingehuurd door de fabrikant om te testen hoe ver je kan gaan met hun ontwerp :pim:

hmmm, zo zien mijn hersenen er ongeveer uit ja :cool:

iedereen ; als ik daadwerkelijk straks op het veld sta ,weet ik snel genoeg of ik hem kan opgooien :lol:
maar bij twijfel gaat hij gewoon de lucht in ( het is toch piepschuim );)

Grote god,hij is echt van plan om te gaan vliegen,wie houdt hem tegen ?

Een tip voor allen die heengaan om deze zelfmoord actie op video vast te leggen,zet je auto een goed stukje uit de buurt,want ook een stuk piepschuim van ongeveer 1 kilo kan met een snelheid van meer dan 100km/u aardig wat schade aan gaan richten ;)

Als je nu gewoon zegt dat je wilt stoppen met deze tak van sport kun je het ook gewoon zegen hoor Junkie :lol:

Wat een dwaas,die oplosmiddelen doen echt rare dingen met het menselijk brein :rolling::rolling::rolling:

( als je morgenochtend even een arm over je schouders wilt kom je maar even een bakkie halen bij mij op de zaak hoor Junkie.)

Die gek heeft echt (geprobeerd :?) te vliegen. De resultaten... Tsja, raadt maar. :lol: Maar ook junkie heeft zijn grenzen: Nog even geen speedrace-ding-projectiel voor hem.

En Philliams gaat ook serieus denken aan een heli (NOT). :rolling:

IMAGE_093.jpg

Kortom, het is weer gezelli bij de club :thumbsup:

Grote god,hij is echt van plan om te gaan vliegen,wie houdt hem tegen ?

Een tip voor allen die heengaan om deze zelfmoord actie op video vast te leggen,zet je auto een goed stukje uit de buurt,want ook een stuk piepschuim van ongeveer 1 kilo kan met een snelheid van meer dan 100km/u aardig wat schade aan gaan richten ;)

Als je nu gewoon zegt dat je wilt stoppen met deze tak van sport kun je het ook gewoon zegen hoor Junkie :lol:

Wat een dwaas,die oplosmiddelen doen echt rare dingen met het menselijk brein :rolling::rolling::rolling:

( als je morgenochtend even een arm over je schouders wilt kom je maar even een bakkie halen bij mij op de zaak hoor Junkie.)

he he , ja ik houd van een uitdaging ,maar ik moet toegeven dat de funliner dit geweld niet kon trotseren , hij waaide gewoon weg als een a4tje :o
dan zat hij net in de piek van wk 8 ofzo .
gelukkig lande hij nog aardig zacht in het begin v/d korenvelden :rainbow1:

dit on tape ...

daarna de ez nog opgegooid , dit was wel te doen met 4004 motor , maar een domme landing heeft er voor gezorgd dat de neus geheel afbrak ( piepschuim moeheid ofzo ):rolleyes:

verder beregezellig op het veld met zeer snelle zelfbouw projekten , en dan vind ik het zelfs eng als ze langs je oren vliegen ...;)

verder afzakkertje op de club genomen ,ook gezellig aldaar :p

maar is dinsdag dus de enige dag daar ?

gaat een paar scheurtjes dichten van de funliner :)
En een complete neus v/d ez terugplakken :p

Tatata, mijn 5 servo's (hs-81) zijn binnen dus kan ik de Twin Star afmaken. Komende zaterdag misschien de maiden als het weer en de tijd het toestaan. Anders wordt het volgende week.

Dinsdag bij de ACH langsgaan om meteen maar lid te worden en dan de maiden op het grasveldje aldaar (indien mogelijk)

ps sleur; juist wel zo'n speed ding geval ,die boorde aardig door de wind heen , typisch een junkie rc geval :cool:

de funliner weegt amper wat , die speeddingen hadden een pittig gewicht ( magnum 44 weet je nog ):lol:

heeft buikspier pijn van het trainen en moet morgen de hele dag stucen :puppydogeyes:
licht gaat uit .

welterusten lieve mede modelbouw liefhebbers :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back