Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien slim als we gedurende een week of 4 een lijstje ophangen waar een ieder zich (met afname verplichting) op in kan tekenen. Die afnameverplichting is een beetje om te voorkomen dat er na 4 weken afhakers zijn en de winkel met een berg cellen opgescheept zit. :? ;)

En voor wat betreft de tuning van de Scalpel geldt dat je al deze onderdelen mag gebruiken. Met uitzondering van de High-Speed 370-motor (#RA2104) en het verlengde 6-cellen chassis (#RA2201). Misschien voor de Sclapel-onderdelen ook handig om alles op te zamelen zodat Peter ze op bijvoorbeeld maandagmiddag kan bestellen. Scheelt toch weer verzendkosten (denk ik). ;)

Aanbevolen tuningparts:
Aluminium A-arms 4° #RA2082 (wat beter wegligging op het rechte stuk)
Aluminium steering knuckles #RA2085 (minder speling op de voor-assen)
Fibreglass T-bar #RA2095 (is wat slapper dan de carbon T-bar)
Aluminium Diff-side Right #RA2102 (makkelijker de slip van je diff afstellen)

Bij deze de lijst, waar tevens een afname verplichting op zit.
Intekenen is afnemen, geen twijfel mogelijk, en anders royering van wintercomp ofzo :rolling:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.
4.
5.

Kijk, dat zijn er al 16 :thumbsup:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.
4.
5.

NEE IK BEN NIET BLIND HOOR

Weet je het zeker??? Moet je hem ook niet even bellen voor het geval hij ook nog doof is?

Cellen:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.Ferry 12 en de Alu A arms (RA2082) voor de Scalpel
4.
5.

Laatst bewerkt door een moderator:
hey ferry ; ook weer terug ;)

jongens "HELP " de funliner vliegt niet meer als voorheen , daar had ik dus op de ach al last van , dus je stuurt naar links en hij blijft dan doorsturen ,terwijl ik toch echt snel naar rechts stuur, :puppydogeyes:

alles werkt gewoon , afstandstest gedaan met siggy , zelfde lipo .

dus hij is nu 3 keer neergestort en zo goed als overleden ,terwijl iedereen weet hoe goed hij vloog ,zelfs met pittige wind :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

iemand een idee ?

verder was het erg gezellig met siggy, simme ,later snoeksel , en nog een vader met dochter ( amber ) die met de 1;1 4x4 auto waren .
floor en amber waren heerlijk a/h vliegen met de fox , dus die vermaakte zich prima :D

later nog wat pic's , nu eerst een feestje :bday:

Zo nog even lekker gereden op het de Tsais uitlaat komt er voorlopig niet meer op,houd veel te veel vermogen vast,niet vooruit te branden.Ook niet met de bijna fine tuning van Siggery thnx nog daarvoor :D.Na dat de clutchbell opgevreten was nog even staan ouweheoren was weer gezellig mannen.

Cellen:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
4.Fritsie 12 cellen
5.

Cellen:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
4.Fritsie 12 cellen
5.pieter-b 0 cellen

jongens "HELP " de funliner vliegt niet meer als voorheen , daar had ik dus op de ach al last van , dus je stuurt naar links en hij blijft dan doorsturen ,terwijl ik toch echt snel naar rechts stuur, :puppydogeyes:

Draait één motor misschien sneller dan de andere? Zijn de balanspunten nog goed, stuurt hij wel de goede kant op?

Cellen:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
4.Fritsie 12 cellen
5.pieter-b 0 cellen

Lekkere zinloze post Pieter, beetje verwarrend voor de anderen :wink: b.t.w. waar was je gisteren? :thumbsup:

:bye::rolling:gelukkig zijn alle andere posts wel zinvol hier :D

en waar ik gisteren was dat gaat je niks aan want je laat me toch in de steek .

Ik ga voortaan wel met iemand anders buiten spelen

Zijn baaninzetters dit seizoen ook weer nodig? :D

HULDE voor deze BRILJANTE opmerking!!!!!!!!!!!!!!
worshippy.gif
worshippy.gif

Baaninzetters zijn racers' grootste vriend :p

(Volgens mij zoek je gewoon een excuus om erbij te zijn :rolling:)

Laatst bewerkt:
Cellen:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.Ferry 12
4.Fritsie 12 cellen
5.

Zitten we zomaar toch al op 40 cellen.
Afname is verplicht, ik herhaal het nog maar een keer ;)

@Ferry :

Ferry de Alu A arms (RA2082) voor de Scalpel

Dit kun je beter apart bestellen bij Peter, de bovenstaande inkoopactie lijst geld alleen voor de accu's.

phil; ik weet het echt niet, hij is opeens zo onstabiel en stuurt raar , siggy stond ook raar te kijken :o

zelf weet ik al snel wat er fout zou zijn , maar ik vertrouw hem voor geen meter meer 8O

hij is nog wel te plakken ,maar heb er geen goed gevoel meer bij :confused:

doe mij ook maar op de lijst met 4 cellen , ik heb nog een berg old tamtech cellen;)

Zitten we zomaar toch al op 40 cellen.
Afname is verplicht, ik herhaal het nog maar een keer ;)

Lijkt me logisch als je iets besteld :rolleyes:

1.BYM 8 cellen
2.Sime 8 cellen
3.Ferry 12
4.Fritsie 12 cellen
5.Junkie 4 cellen

Er stond vandaag een hele rare wind op HT :puppydogeyes:

Zoals Junkie al vertelde hebben wij een uitgebreide range check uitgevoerd om storingen in het ontvangst gedeelte uit te sluiten.
Ook de balans van de Funliner was prima in orde maar zodra de kist de lucht in ging werd deze bijna onbestuurbaar :confused:

Later mijn EZ (of wat daar nog van over is ) de lucht ingeworpen, en deze vertoonde ook hele rare onvoorspelbare bewegingen :(
Kreeg hem nog wel goed aan de grond maar ging zeker niet EZ.

Was toch weer even leuk met Snoeksel,Simme en Junkie RC ;)

@ Phil

Bedankt voor de versnapering man,helemaal top :lol: ;)

audiokrat22es4.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back