Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het invulformulier zit al twee weken in mijn tas, de algemene voorwaarden liggen al 3 weken thuis op de piano, en vandaag heb ik pas (pas)foto's laten maken :p

Dus ik ben lid in wording bij de ACH, bij de MACH ben ik sinds een paar weken ook lid geworden :thumbsup:
LID ;););)

Dus ik ben lid in wording bij de ACH, bij de MACH ben ik sinds een paar weken ook lid geworden :thumbsup:
Nu nog bij de LACH, DACH, NACH, ZACH, VACH etc. 8O :lol:

Gisteravond nog wat staan leuteren in die winkel en gesproken over de ideëen voor de balancer voor 2/3A cellen, die passen niet echt lekker in de Sub-C cellen balancer. Twee bij twee 2/3A's lukt nog wel, maar zes stuks side-by-side gaat er niet in. Gladoor had nog een oud ontlaadbordje liggen wat bij deze dus gepromoveerd is. :thumbsup: Het eerste prototype van de 2/3A balancer voor de Ultra Duo Plus 50 (of Ultramat 16) is een feit. :cool: Van de week even wat dikke epoxyplaat scoren en de definitieve versie maken.

Rechts de restanten van de Sub-C ontlader. Links het knutselwerkje met een oude TamTech-pack erin.
nimh_23a_balancer_proto1.jpg

Nog wel met een orgineel logootje. 8O
nimh_23a_balancer_proto2.jpg

Nu nog bij de LACH, DACH, NACH, ZACH, VACH etc. 8O :lol:

Gisteravond nog wat staan leuteren in die winkel en gesproken over de ideëen voor de balancer voor 2/3A cellen, die passen niet echt lekker in de Sub-C cellen balancer. Twee bij twee 2/3A's lukt nog wel, maar zes stuks side-by-side gaat er niet in. Gladoor had nog een oud ontlaadbordje liggen wat bij deze dus gepromoveerd is. :thumbsup: Het eerste prototype van de 2/3A balancer voor de Ultra Duo Plus 50 (of Ultramat 16) is een feit. :cool: Van de week even wat dikke epoxyplaat scoren en de definitieve versie maken.

Rechts de restanten van de Sub-C ontlader. Links het knutselwerkje met een oude TamTech-pack erin.
nimh_23a_balancer_proto1.jpg

Nog wel met een orgineel logootje. 8O
nimh_23a_balancer_proto2.jpg

Dat ziet er goed uit Sleur ;)

Hedenmiddag nog een poging gedaan om te gaan vliegen met standaard EZ,maar er stond wel iets teveel wind :2gunfire:

Jullie raden nooit wie ik daar tegenkwam :confused:

Het was onze eigen Rob,de speeddigger 18ssssss,marderrrrrrrrr kever,onroad FG monsterracer :shock::shock::rolling: hij leeft nog ;)

misschien moet ik de modelbouw hobby maar eens bevriezen :roll:

want zoiets moet het voor mij gaan worden ,en dat kost wat centjes ,maar heb je ook wat :cool:

zoek hem alleen in een andere kleur ,al is dit ook wel mooi
wel met die R velgen , en dat dashboord ,en een studie boek hoe alles te gebruiken :-?

Marktplaats.nl > ZGAN Volvo V70 2.3 T5 250PK 2001+R velgen (Volvo liefhebber) - Auto's - Volvo

:worship:

Met een knappe bandschuurmachine over je huidige auto heen gaan kan toch ook ;)

Even de scherpe hoekjes eraf en je bent er :worship:

misschien moet ik de modelbouw hobby maar eens bevriezen :roll:

want zoiets moet het voor mij gaan worden ,en dat kost wat centjes ,maar heb je ook wat :cool:

zoek hem alleen in een andere kleur ,al is dit ook wel mooi
wel met die R velgen , en dat dashboord ,en een studie boek hoe alles te gebruiken :-?

Marktplaats.nl > ZGAN Volvo V70 2.3 T5 250PK 2001+R velgen (Volvo liefhebber) - Auto's - Volvo

:worship:

Met een knappe bandschuurmachine over je huidige auto heen gaan kan toch ook ;)

Even de scherpe hoekjes eraf en je bent er :worship:

Ja en deze even inbouwen, dan schiet je aardig op ;)
Early_portable_tv.jpg

ghostbusters_car_01[1].jpg

En met een klein beetje knippen en plakken kom je aardig in de buurt,dan heb je wel alle opties
Nee hoor Junkie mooi bakkie,alleen zonde van al dat schilder spul erin

Laatst bewerkt:
he,he ;)

jaja ,leuk wagentje he .

fritsie ; zit al navigatie en tv in :cool:

idd ff doorsparen ,oude 940 inruilen , baja verkopen :???:, neej dat niet .

de juiste v70 t5 R moet nog op mijn pad komen ,maar als ik hem spot ,goed gevoel erbij heb ,dus via volvo dealer ( meestal kennen de monteurs de oude eigenaar ) ff checken dus ,dan ga ik ervoor :D

zo ging het ook met mijn huidige 940 t5 zeg maar ,en nooit problemen gehad .
oja ,wel iets ,de batterij van mijn afstands bediening was een keer leeg = niet rijden :???:

heb ik een keer een klusje in poelenburg , gewoon 2 free fight gevechten binnen 1 uur :p
de olympische spelen gingen daar gewoon door .

wapens; riem , rugtas ,met beide werden flinke klappen verkocht , verder de vuisten en de voeten

tijdsduur 2x 15 minuten

1x nockout ,en afgevoerd per ambulance ,de persoon maakte een ver warrige en bloederige indruk :???:
1x afgelopen met een sisser

ik zei tegen de klant ,gaat lekker hier . hij antwoord ,och ik bemoei me er niet meer mee , is vrij normaal zo :???:

zo maak je nog wat mee als skilder ;)

heb ik een keer een klusje in poelenburg , gewoon 2 free fight gevechten binnen 1 uur :p

wapens; riem , rugtas ,met beide werden flinke klappen verkocht , verder de vuisten en de voeten

tijdsduur 2x 15 minuten

1x nockout ,en afgevoerd per ambulance ,de persoon maakte een ver warrige en bloederige indruk :???:

ik zei tegen de klant ,gaat lekker hier . hij antwoord ,och ik bemoei me er niet meer mee , is vrij normaal zo :???:

Je stond erbij en je keek ernaar zeker.... :? ;)

junkie_street_fight.jpg

he,he ;)

jaja ,leuk wagentje he .

fritsie ; zit al navigatie en tv in :cool:

idd ff doorsparen ,oude 940 inruilen , baja verkopen :???:, neej dat niet .

de juiste v70 t5 R moet nog op mijn pad komen ,maar als ik hem spot ,goed gevoel erbij heb ,dus via volvo dealer ( meestal kennen de monteurs de oude eigenaar ) ff checken dus ,dan ga ik ervoor :D

zo ging het ook met mijn huidige 940 t5 zeg maar ,en nooit problemen gehad .
oja ,wel iets ,de batterij van mijn afstands bediening was een keer leeg = niet rijden :???:

tijdsduur 2x 15 minuten

Wat een heerlijk wijkje is dat toch he ;)

That's my place of birth :rolleyes: ;)

sleur ; :rolling:,dat heb je weer mooi ingeplakt :lol:

siggy ; wist ik toch ;)

tja , daar kon je niet tussen gaan staan ,dat hadden al een paar geprobeerd :puppydogeyes:
kans was zeer groot dat je de gesp van de riem in je gaffel kreeg :rolleyes:

btw ,ik zat midden in een voordeur met schilderen :lol:;)

Leuk bakkie Junkie, alleen jammer dat het Volvo is :D

In mijn jeugdjaren (1-7 jaar) ook in Poelenburg gewoond, toen was alles heel gewoon (eigenlijk geluk maarja)

Bootje stond voor de deur maar is inmiddels weggehaald..... trailer staat er nog wel. :(

hahahaha, bootje heb ik zelf van de trailer gehaald en is opgeborgen, klaar voor de eerste vaart :D. Trailer krijg ik niet in de garage. Voor de winterperiode haal ik de trailer uit elkaar en kan deze opbergen in de tuin.

Nee nog niet, hier een huilend kind aan het troosten :(
(slapeloze nacht nr. 4 :puppydogeyes:)
BYM vraagt zich af waarom hij ook weer geen kinderen wilde...

(bergt zich voor alle kritiek die deze opmerking met zich meebrengt :p )
Nee jôh, dat hoort er gewoon bij. :? Is een beetje net zo als een draagarmpje van je Scalpel kromrijden. Op dat moment erg ongemakkelijk maar het komt wel goed. 8O ;) :lol:

Gisteravond even het rogglement voor de Scalpel Cup (gemakshalve de bitterballen in de winter weggelaten) met Gladoor en BYM besproken. Op wat kleine details na, zijn we er helemaal uit. :thumbsup: Dus dat gaat deze week gepubliceerd worden. 8)

*wacht nog steeds op zijn Carisma GT14 Pro* :puppydogeyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back