Dat heb je met die klanten die de laagste prijs willen![]()
Dan maakt een bedrijf ook niet veel winst :rolling:
Tja, je Zou denken dat een werknemer die al 12.5 jaar in dienst is wel wat verdiend zal hebben voor de baas.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb je met die klanten die de laagste prijs willen![]()
De prijzen idd maar eens flink omhoog gooien.Dat heb je met die klanten die de laagste prijs willen![]()
Geeft niet jochie. Ik had het toch niet gered met de GT14 want de body moest ook nog gespoten worden. Maar momenteel is het een kitje, alle lagertjes gaan zo de ontvetter in. 8O![]()
(Aangezien MBC De Sluis in Gouda vlakbij mijn werk is, gaat de Hyper GPX4 wel mee morgen, ff kijken of ik hem bij hun uit mag komen laten ga ik in ieder geval een uurtje rijden morgen)
Leuk circuit, moet je zekr doen![]()
Maak je Savage nou is klaar,de laatste keer 3 Savage's op de baan voor HT begrip lang geleden maar het was onwijs fun om te zien.Ik ga morgen de EZ even leeghalen, de Twin* checken en de Scalpel nalopen of er nog iets moet gebeuren. De xray van de kleine ook weer opladen en andere plugjes aan solderen (deans) zodat ook hij weer kan rijden.
Dan blijft er nog over om te maken (in de juiste volgorde):
Alle nieuwe LiPo's voorzien van Deans
Nieuwe EZ opbouwen (snelste klaar)
Mini Titan nieuwe servo's en ontvanger plaatsen en afregelen
Savage voorzien van een nieuw voor diff
FG Onroad voorzien van nieuwe ontsteking (of alleen bougiedop)
De Marder...wordt een langlopend project ben ik bang :rolling:
Zoals je ziet ben ik ook nog niet klaar. Op de Marder na is het allemaal niet veel werk. Als het mindere weer er straks weer aan komt dan zorg ik dat alles gerepareerd wordt.![]()
Ik ga morgen de EZ even leeghalen![]()
Maak je Savage nou is klaar,de laatste keer 3 Savage's op de baan voor HT begrip lang geleden maar het was onwijs fun om te zien.
Hoop dat ie je bevalt vond hem zelf erg goed :grin::grin:Heej lekker dvd-tje man.
Nu pas tijd om hem ff op mijn gemakkie te kijken
GEWELDIG!! Wat een strot heeft dat mens, en wat een energie![]()
Hoop dat ie je bevalt vond hem zelf erg goed :grin::grin:
Ja, dat weet ik. Maar in je EZ had je zo'n 2S1P 1800mAh mini LiPo. Die blauwe. Toch?sleur; je had het over een accu ?
voor de tamtech had ik gewoon de standaard 1400 6 celletjes
Van de TamTech heb ik niet veel meer dan een stukje plastic van de voorbumper. Alles is verkocht, inclusief bodies. De Scalpel body is uiteraard veel te klein.Past je scalpel of Tamtech overblijfsel kap niet dan :rolling:
(wat gebruik je als ontvetter, thinner, remmenreiniger of wasbenzine ?)
Ja, dat weet ik. Maar in je EZ had je zo'n 2S1P 1800mAh mini LiPo. Die blauwe. Toch?
Van de TamTech heb ik niet veel meer dan een stukje plastic van de voorbumper. Alles is verkocht, inclusief bodies. De Scalpel body is uiteraard veel te klein.
Omdat ik gisternacht al lekker doorgehaald met met werk en daarna de kids met maagkrampen, vandaag weer druk aan het werk geweest ben (minus een uur in Heemskerk ouwenelen en olietjes en soldeertabs gehaald) en vanavond weer een feestje achter de rug heb, ga ik morgenochtend eerst eens lekker vreselijk uitslapen en duf doen. Zo aan het begin van de middag een beetje schroeven, lagertjes smeren, schokbrekers opnieuw afvullen (één schokbreker was half gevuld met olie 8O), beetje heen en weer rollen en kijken of alles vlak is, accu packs en regelaar solderen, servo monteren, accu's laden, nadenken over de kleurtjes op de trainingsbody en misschien wel wat afplakken en er al op spuiten en dan heeeeeeeeel misschien ook nog even op de baan in Heemskerk. Kortom: Modelbouw ADHD.
![]()
We kunnen wel kijken hoe jouw cellen zijn geladen. Je kunt op mijn lader mooi de verschillen per cel zien. Voor de Scalpel zal het verschil nog niet zo van invloed zijn omdat het motortje niet veel trekt. Maar voor de GT14 wordt dat al een ander verhaal. :? Het is altijd vervelend als één mindere cel tijdens het rijden wordt bijgeladen door de andere cellen, dat vermogen wil je liever op je motortje hebben.Leuk die bijval trouwensomtrend de accu's
Ik blijf het gewoon zo doen, en ben benieuwd waar we zijn met een maand of 6 of 7, jij met je balanceer functie en ik met bot en lomp volladen, ben razend benieuwd wat voor verschil dat gaat geven
![]()
Ik ben heeeeeel benieuwd. Het is denk ik wel verstandig van je om de MPX aandrijvingsset te nemen. Daarvan weet je zeker dat de setup goed is. Zowel qua gewicht als vermogen.gister avond de blizzard opgehaald ,en toch maar de bijbehorende multiplex brusless tuningset erbij gedaan ipv losse motor/prop ed .
maar wat ziet dat er goed en degelijk uit ,het piepschuim is zeer gecomprimeerd ,en voelt zo glad als spanfolie
maar is nog een pittig knutsel klusje , dus kan nog ff duren :?
foto's volgen later![]()
Ja, die. Maar dat is de 2200mAh, die is te dik (+3mm t.o.v. 2/3A cellen). Dan houdt het even op. Ga ik even kijken voor de 1800mAh uitvoering...Sleur ; dat is de lrp V-tec
25C
2200 mah
no.79210
heeft idd ongeveer de maat van de tamtech accubak .
ik gebruik hem weinig ,en is meer een reserve accu , moeten maar ff zien .
je kan hem altijd ff meenemen om te kijken of je er wat aan hebt![]()