Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie zoeken het maar uit. Ga eerst maar eens tellen hoeveel LiPo's er moeten komen voordat er daar ook weer om gevochten moet worden. :p Of dat 4e setje voor Burp, Peter of weet-ik-veel-wie is laat ik in het midden. Ineens willen er meer mensen dan gisteravond besproken zo'n setje hebben. Graag volgende keer duidelijk melden. :fuckyou2: ;) Je weet hoe dat gaat, komt op als kakken en voor je het weet ben je te laat. Zo ook nu, dus... :cry:

Zelf kun je bijbestellen op Hobby City. Deze items moet je hebben:
TR2204-14T - TURNIGY 2204-14T 19g Outrunner
SUP18A - SuperSimple 18A ESC
EM_43g - EM 4.3g / .5kg / .10sec Micro Servo

-edit-
Gooit ook het licht uit. :p

light_switch_goldfront.jpg

4 leipo's vool mij, je had het gistel ovel 4 voor 35 ofzo toch, plima deal !

Betreft de lopende bestelling, TOPPIE goed en snel geregeld :thumbsup:
Joe krijgt 25 euries van mij.

Laatst bewerkt:
Oh ja het LICHT is weer aan:p
Schuift de gordijnen open en doet het licht weer uit (om energie te besparen ;)).

Dus voor de LiPo's (2S1P 850mAh) 4x voor BYM, 4x voor Phillimas en 4x voor Sleurdinges. Burp-mans ook of ga je ze zelf ergens vandaan halen? Iemand nog oliegevulde schokbrekers voor de Scalpel? Laat ik die gelijk meekomen. ;) Bestelling gaat vanavond na 22:00 uur de deur uit. :cool:

Schuift de gordijnen open en doet het licht weer uit (om energie te besparen ;)).

Dus voor de LiPo's (2S1P 850mAh) 4x voor BYM, 4x voor Phillimas en 4x voor Sleurdinges. Burp-mans ook of ga je ze zelf ergens vandaan halen? Iemand nog oliegevulde schokbrekers voor de Scalpel? Laat ik die gelijk meekomen. ;) Bestelling gaat vanavond na 22:00 uur de deur uit. :cool:

Aha was dat het :pim: bedankt scheeld weer centen:grin:

Iemand nog oliegevulde schokbrekers voor de Scalpel? Laat ik die gelijk meekomen. ;) Bestelling gaat vanavond na 22:00 uur de deur uit. :cool:

Doe mij maar ;), gingen ze per 4?
@ Snoeksel wil jij er twee dan? al zal het de kosten niet wezen :rolleyes:

Sleur hebben ze nog meer leuk spul voor de scalpel ?

Doe er voor mij ook maar 4 sleur. :thumbsup:

Volgens mij is de hopup (olieveren) niet afgesproeken toch?

Doe mij maar ;), gingen ze per 4?
@ Snoeksel wil jij er twee dan? al zal het de kosten niet wezen :rolleyes:

Sleur hebben ze nog meer leuk spul voor de scalpel ?
Ja, ze gaan per 4. En nee, de kosten zijn het niet, US$ 14,90 per 4 excl. gedeelde verzendkosten. ;) Nee, ze hebben geen toeters en bellen voor de Scalpel, tenzij je heel creatief gaat knutselen maar dan weet ik niet wat je er allemaal op wilt pielen. :? ;)

Doe er voor mij ook maar 4 sleur. :thumbsup:

Volgens mij is de hopup (olieveren) niet afgesproeken toch?
Okidoki. En voor wat betreft de schokbrekers heb jij de reglementen nog niet gezien. :p Junkie had er al één (vorig jaar al, zal-ie wel kwijt zijn geraakt), BYM heeft er recentelijk één geregeld, ik zij de gek en Fritsie en Snoeksel straks ook. Kosmetisch gezien is het wel hip. Of je er technisch baat bij hebt is discutabel. Ik denk van wel, maar ik kan niet rijden, ik heb alleen de spullen. ;)

Doe met je mee :D Vanavond nog oefenen met de Scalpel
Mooi. Ik bestel wel twee doosjes extra schokbrekertjes. Dan is er genoeg voor als er stiekem nog liefhebbers zijn. De volgende bestelling gaat dan vanavond naar Hong Kong:
- 16x HelliPro LiPo 2S1P 850mAh;
- 3x 3Racing Alu Oil-filled Shocks (4st/doosje)

Ik zou eventueel wel kunnen rond 20.15,was je scalpeltje al klaar dan?
Mijn batterijen moeten even geladen worden,heb nog geen lader :(.Van de rest is hij klaar gister geprobeerd aan de praat te krijgen,met dat beetje power wat in de batterijen zat stuurt wel maar gaat niet voor of achteruit:(:(.Kan het wezen dat er te weinig power in de batterijen zit

Laatst bewerkt:
Mijn batterijen moeten even geladen worden,heb nog geen lader :(.Van de rest is hij klaar gister geprobeerd aan de praat te krijgen,met dat beetje power wat in de batterijen zat stuurt wel maar gaat niet voor of achteruit:(:(.Kan het wezen dat er te weinig power in de batterijen zit

Waar laad jij je accupack van je savage dan mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back