Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Totale stagnatie op thuiswerk niveau.....
Een heel paneel opgebouwd uit rabatdelen moet vervangen, maar het plenst dus ik ga maar filmpje kijken ofzo :hammer:

Als je de batterijen aan elkaar soldeert hoeveel watt of hoeveel graden moet je soldeerbout minimaal wezen.Heb het nou met een soldeerboutje gedaan waarvan ze zeiden dat dat voldoende was,kreeg meer de indruk thuis dat ik met een gloeiende spijker in de weer was :rolleyes:

Idd Peter heeft het ook, helemaal niet aan gedacht :???:

Nu we het er toch over hadden :yes: v/d week maar even contact opnemen met Moorman Karton, die leveren namelijk ook Depron aan de grafische industrie..... en laat ik daar nou net in zitten :grin:
Kijken of we daar wat los kunnen peuteren :rolleyes: voor een redelijke prijs :pim:

Als je de batterijen aan elkaar soldeert hoeveel watt of hoeveel graden moet je soldeerbout minimaal wezen.Heb het nou met een soldeerboutje gedaan waarvan ze zeiden dat dat voldoende was,kreeg meer de indruk thuis dat ik met een gloeiende spijker in de weer was :rolleyes:
Je hebt nodig:
- Soldeerbout van 50-80 Watt
- Temperatuur 400-450°C
- Platte stift (punt van de soldeerbout)
- Harskern soldeer 60/40
NOOIT S39 als vloeimiddel gebruiken (wat je gebruikt voor je koperleidingen). Dat vreet door alles heen. Je verbindingen zullen dan spontaan uit elkaar vallen omdat al het koper na een paar maanden weggevreten is. 8O :?

Idd Peter heeft het ook, helemaal niet aan gedacht :???:

Nu we het er toch over hadden :yes: v/d week maar even contact opnemen met Moorman Karton, die leveren namelijk ook Depron aan de grafische industrie..... en laat ik daar nou net in zitten :grin:
Kijken of we daar wat los kunnen peuteren :rolleyes: voor een redelijke prijs :pim:
Haha, die Peter toch. Correctie dan: Philliams, regel jij de tekeningen dan haal ik bij Peter een paar plaatjes Depron. :oops: ;) :lol:

Dat was mijn idee ook Sleur, ook maar ff wat plaatjes bij Peter halen :yes: Jammer dat ik het nu pas weet anders had ik ze gisteren gelijk meegenomen.
Ook nog maar even informeren bij Moorman v/d week :yes:

Anders kom je maar langs ,ik moet ook nog solderen ;)

Anders kom je maar langs ,ik moet ook nog solderen ;)
Heb net een soldeerboutje bij mijn schoonvader uit het rek getrokken een soldeer station die trekt het wel.Net even de nieuwe servo gemonteerd inc servsaver rijd prima op natuursteen:D:D Even goed bedankt voor het aanbieden van de hulp :yes::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Hebben we last van stroomuitval hier??? 8O

img_6349.JPG

Vanavond al mijn accu's voorzien van een nummer, een mooi lijstje gemaakt en dat ingesealed en alle nummers in de Duo Plus 50 geprogrammeerd. Alle LiPootjes even aan de recycle gezet om weer wat op te frissen.

Ondertussen even wat stiftwerk op de body van de Carisma en Scalpel zodat die van de week gespoten kunnen worden. ;) En de Scalpel even strippen, alle pluis er weet uit halen en de nieuwe achteras plaatsen want de oorspronkelijke as was lelijk ingesleten na een jaar rondjes knallen. :?

Verder niets te melden... :cool:

-edit-
Hoezo, Depron/EPP bouwtekeningen??? 8O Duizenden... :?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back