Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks misschien nog even een testrondje met de Super Dimona. Er zit nu een andere servo in. Een hele antieke Spektrum Z590, overgehouden van de DX3.0 zenderset. ;) Is een metal gear en doet het prima. Niet snel maar voor zo'n truttige motorzwever prima. :lol: Helaas blijkt er nog steeds iets speling in de stuurstang te zitten maar dat is marginaal. Dat wordt dan de hele geleiders vervangen, kudtjeklus in een polyester romp waarin alles gelamineerd is. :evil: Landingspoten wat hoger gezet, wielkapje vastgezet en een groter neuswieltje erop zodat het wat makkelijker rolt en stuurt.

Gevalletje vorige week (de heren weten wel waar ik op doel)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij, de F3P'ers, gaan morgen wel naar Egmond.

Even de buurman helpen met zijn nieuwe caravan en dan naar het veld met de Super Dimona en twee hyperactieve ettertjes.

wissencaravan.jpg

zo net terug van t veld
niet normaal hoe heet t is
hield t niet meer vol in de warmte
de trex 600 vliegt perfect
vindt hem wel veel directer dan de raptor effe wennen
maar top gemaakt door pieter ben er erg blij mee

Ook net terug van het veld. Was niet zo druk.

Morgen maar even kijken maar ik denk dat ik een keer een dagje over sla ;)

Phoe ,nog steeds op het strand,goed toeven hier!

Wel een berg leden erbij ,dat komt door de mite :p

Morgen veldhangen en benzine verstoken!

Nee hoor, geen huisarrest. Een gezinsdag vandaag, beetje geocachen en een terrasje pakken bij ome Ko in Muiden, heerlijk lunchen daar :thumbsup:
Ik vermaak me wel vandaag :zon:

Ook weer terug van de familiedag, heerlijk dagje Muiden :thumbsup:
Heerlijk van diverse terrasjes genoten en een lekker ijsje gegeten. Dit allemaal in de route van Geocache GC2FABN
Moeten we vaker hebben dit weer :yes:

Kinderen in de brandweerauto :D

2011-10-01161530.jpg

Hier maar ff wat te nassen halen

2011-10-01133313.jpg

Laatst bewerkt:
1 oktober en ik zwem in da zee om af te koelen:hammer::p
Welkom bij het Hollandse Nieuwe Weer... ;)

de trex 600 vliegt perfect
vindt hem wel veel directer dan de raptor effe wennen
maar top gemaakt door pieter ben er erg blij mee
Tsja, elektro steent nu eenmaal veel meer. Gelukkig weet je dat nu ook zeker. :lol:

Wel een berg leden erbij ,dat komt door de mite :p
Ik ga niets plakken hè, mogen ze allemaal zelf doen. :p :rolling:

En ook net terug van het veld. Na wat gepimpt te hebben aan de Super Dimona nog wat testvluchtjes gemaakt. Wat een verschil tussen een dag gras groeien zeg, het arme ding kwam niet meer van de grond. En toen het ineens wel lukte, was het half prophangend omhoog. Geen aanraader met ene 2,4 meter motorzwever. :? Je hebt minimaal 3kW vermogen nodig om los te komen. :( Eenmaal in de lucht is half gas cruisen okidoki dus daar ligt het niet aan. Maar goed, andere prop erop (11x5,5 i.p.v. 10x5) en eindelijk een zuchtje wind was voldoende om wel goed strak los te komen. In ieder geval nog lekker een paar vluchtjes gemaakt. Na wat extra trimmen vliegt het ding eindelijk lekker. :yes: 8)

De kids hebben de boer even geholpen met maïs weghalen. Vanavond wordt het een vrachtwagen popcorn maken... 8O :hammer:

wissenpopcorn1.jpg

En hoppa,via de supermarkt in Krommenie voor een paar kouwe rakkers, ook weer op la balkonia :-) plop ;-) proost!

Was lekker rustig op het veld, maar met een select groepje was het prima toefen in het zonnetje :-)

Euh......als boerenzoon zijnde voel ik mij genoodzaakt te waarschuwen voor het feit dat dat snijmais is, bedoeld als voer voor de koeien.....niet te verwarren met suikermais welk voor consumptie bedoeld is.....8)

Bon apetit !..... burp:bye:

Nog even zo een vraagje tussendoor. Er zitten vast wel wat ervaren houtbouwers in jullie midden . Als ik volgende keer kom kijken en ik neem mij svenson in aanbouw mee, kunnen jullie mij vast wel voorzien van wat tips en oordelen over de vorderingen tot zover......

Zou wel super zijn voordat ik verder ga bouwen en eventuele bouwfouten niet herstel....

Zo, ook weer terug van het veld. Jammer dat dit keer mijn onderstel van de SebArt er onder uit ging. Was een prima landing maar de boel liep vast door het losse gras. Nou ja. Hebben we weer wat te knutselen.

Nu FF op frissen en dan lekker uit eten met een paar vrienden. Daarna nog FF stappen denk ik. Mooie avond dus kan leuk worden.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................

Nog even zo een vraagje tussendoor. Er zitten vast wel wat ervaren houtbouwers in jullie midden . Als ik volgende keer kom kijken en ik neem mij svenson in aanbouw mee, kunnen jullie mij vast wel voorzien van wat tips en oordelen over de vorderingen tot zover......

Zou wel super zijn voordat ik verder ga bouwen en eventuele bouwfouten niet herstel....
Geen enkel probleem, maar pas op... Het is altijd gezellig op de club en voor je het weet wordt het erg laat. ;)

Veldmuis: Nog steeds interesse in de DX7 zender? Kan er wel een ontvanger bij doen voor een leuke prijs.. Voor nieuwelingen is altijd wel wat leuks af te spreken :)

Hoor het graag even van je

Welkom bij het Hollandse Nieuwe Weer... ;)

Tsja, elektro steent nu eenmaal veel meer. Gelukkig weet je dat nu ook zeker. :lol:

Ik ga niets plakken hè, mogen ze allemaal zelf doen. :p :rolling:

idd een hoop vragen gehad over de mite ,om gek van te worden soms , ook de modelbouwers die hun gezinsdagje hadden zaten bij mij ;)

na de 2e vlucht ben ik gewoon in de strandstoel blijven zitten terwijl ik vloog , hadden ze niet zo snel door wie dat vliegtuigje nou bestuurd :p

vandaag zelfs mijn zender leeggevlogen , dus er gingen aardig wat lipos doorheen :p

was echt een topdag aan het strand , geen file's , omdat iedereen dacht dat het heel druk zou worden ;)
toch niet normaal die warmte op 1 okt .

nu snel lipo's laden voor morgen , mee gaat mijn cap en de Extra on smoke
en een parasol .

*het zoute zeewater van zich afdouchen gaat *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back