Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, geen huisarrest. Een gezinsdag vandaag, beetje geocachen en een terrasje pakken bij ome Ko in Muiden, heerlijk lunchen daar :thumbsup:
Ik vermaak me wel vandaag :zon:

Nou, gelukkig maar voor je Phil.
Heb je weer een dag om op terug te kijken.
Is je huisarrest inmiddels weer ingegaan? ;-) :-)

Ik zal aan je denken als ik vanmiddag weer heerlijk in het zonnetje zit :-)

geniet ervan goos :D
als ik geen verplichtingen naar mijn gezin toe had , was ik zekers gaan vliegen met mijn benzine vloot :razz: can't wait :p

morgen wel vliegen , ben rond 12;30 u op das velt !

Ziet er zeker goed uit. :thumbsup: Gelukkig was je na het vliegen met de CAP flink melig geworden (bewijs staat op het filmpje). :mrgreen: Je hebt Zo, weer terug uit Franzosenland..

Teringtandjes...., ben je ff op zakenreis, mis je de gehele zomer 8O :-?

Vandaag geen gevlieg enzo, eerst maar es wat om het huis doen, en lopende zaken afronden... :rolleyes:

Morgen maar weer es kijken, maar dan zal de zomer wel weer voorbij zijn..:bye:

morgen nog erg zomers ronald :razz:
mag je me ff assisteren met de Extra :p

@ Junkie: Ziet er weer netjes uit zo :yes:

dank !!
ik vind hem zelfs mooier zo :razz:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Junkie: Wat ben je toch ook een mafketel he? ;-).

Ziet er erg netjes uit weer.. Misschien gaat de motor nu ook wel beter lopen? ;)

lol , ik hield mij nog in hoor , had best zin om de hele vlieger ter plekke doormidden te breken !
ik ben ertoe in staat :|

we geven het nog een kans ;)

Vandaag en morgen niet vliegen..

Vandaag soort van rommeldag / gezinsdag :)
Morgen komen mijn ouders langs in Hoevelaken, dus eveneens soort van gezinsdag :)

Broodje eten en daarna richting het heerlijk rustige veld :-) ;-)

*lekker naar de vogeltjes luisteren zonder gestoord te worden door die stinkbakken :-0

Vandaag en morgen niet vliegen..

Vandaag soort van rommeldag / gezinsdag :)
Morgen komen mijn ouders langs in Hoevelaken, dus eveneens soort van gezinsdag :)

dat zijn dus 2 klote dagen :)

FOK , net het blok v/d xtra gedemonteerd , carb bekeken /doorgeblazen , bleek er best een pittige verstopping te zitten , niet eens de hoofdsproeier , maar de tut waar de benzine slang op komt zat verstopt :eek:

arme xtra kon er niets aan doen , en ik begrijp nu ook dat hij een flink benz terkort had en niet af te stellen was .

vanavond weer inelkaar pielen

*ook gezinsdag houden gaat *

Broodje eten en daarna richting het heerlijk rustige veld :-) ;-)

*lekker naar de vogeltjes luisteren zonder gestoord te worden door die stinkbakken :-0
Mwja, dacht ik dinsdagmiddag ook. Maar toen reden die kudtbrommertjes rond, chaos op de snelweg en laag vliegende full size vliegdingen. Zo rustig was het dus niet. :nooo: ;)

Zo even een stukje wandelen met de apen (10 tot 15km) en vanmiddag mijn FPV Joystick controller knutselen. Ik ga niet als al die mafketels met een helm vol stralende elektronica rondlopen. Ik knutsel een hippe joystick om tot besturing. Zo'n Arduino als microcontroller om alles te regelen. LCD'tje erbij voor de instellingen en telemetrie (altijd handig om je laatste positie op het scherm te kunnen zien als je geen beeld meer hebt en de vlieger ergens in de polder ligt). Aansluiting voor headtracking d.m.v. een goedkope sensor (geen gyro maar kompas dus zelfs bij heeeel langzaam bewegen nog 100% nauwkeurig) en aansluiting voor telefoon zodat je op Google Maps live kunt zien waar je vliegt. 8)

Je werkte toch bij die groen/oranje toko, niet bij de Blokker. ;) :lol:

(best weet hoe West-Friesland in elkaar zit met schoonfamilie in Zwaag, Ooster-Blokker, Hoogkarspel en Grootebroek :D)

;) :D Als je dan bij je schoonfamilie bent en een zilver grijze Mercedes E 280 cdi station uit 2005 ziet rondrijden is de kans groot dat het de mijne is :cool::cool::cool:

wij gaan lekker naar het strand ,ff chillen , mite gaat mee ;)
Junk!!!

;) :D Als je dan bij je schoonfamilie bent en een zilver grijze Mercedes E 280 cdi station uit 2005 ziet rondrijden is de kans groot dat het de mijne is :cool::cool::cool:
Al die boeren rijden daar in zo'n ding. :lol: Nou ja, kun je lid worden van de Blokkerse Oldtimer Club. :yes: Geweldige club, alleen de rondritten zijn wat minder goed gemaakt. Rij je de rit, waar de helft van de aanwijzingen niet koopt, is het ineens in-the-middle-of-nowhere afgelopen met de routebeschrijving. Zeggen die boeren als commentaar: "Je weet hier de weg toch wel?" :hammer: Maar wel gezellig. 8)

En deze Bea en Sjaak komen ook bij de Triumph Spitfire Club (rijden nu in een Wolseley, maar goed).

Laatst bewerkt:
GDv. Dat wordt waarschijnlijk niet vliegen vandaag. Ik moet naar bloemendaal motorlagers halen. Maar mijn auto kunnen de ramen niet van open en de astra is de blower van stuk, dus ook geen airco. En dat is voor mij toch wel essentieel als ik de tunnel doorga ;)

Yep...

Dan moet je me is uit je negeerlijst halen ;)
Sinds gisteren niet meer.

GDv. Dat wordt waarschijnlijk niet vliegen vandaag. Ik moet naar bloemendaal motorlagers halen. Maar mijn auto kunnen de ramen niet van open en de astra is de blower van stuk, dus ook geen airco. En dat is voor mij toch wel essentieel als ik de tunnel doorga ;)
Tip:
veiligheidhamer.jpg

Of fietsen, maar niet door de tunnel aub ;)

Vandaag onderhoud boot, morgen vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back