Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, gelukkig maar voor je Phil.
Heb je weer een dag om op terug te kijken.
Is je huisarrest inmiddels weer ingegaan? ;-)
Ik zal aan je denken als ik vanmiddag weer heerlijk in het zonnetje zit![]()
Ziet er zeker goed uit.Gelukkig was je na het vliegen met de CAP flink melig geworden (bewijs staat op het filmpje).
Je hebt Zo, weer terug uit Franzosenland..
Teringtandjes...., ben je ff op zakenreis, mis je de gehele zomer 8O :-?
Vandaag geen gevlieg enzo, eerst maar es wat om het huis doen, en lopende zaken afronden...
Morgen maar weer es kijken, maar dan zal de zomer wel weer voorbij zijn..![]()
@ Junkie: Ziet er weer netjes uit zo![]()
@Junkie: Wat ben je toch ook een mafketel he? ;-).
Ziet er erg netjes uit weer.. Misschien gaat de motor nu ook wel beter lopen?![]()
Vandaag en morgen niet vliegen..
Vandaag soort van rommeldag / gezinsdag
Morgen komen mijn ouders langs in Hoevelaken, dus eveneens soort van gezinsdag![]()
Broodje eten en daarna richting het heerlijk rustige veld;-)
*lekker naar de vogeltjes luisteren zonder gestoord te worden door die stinkbakken :-0
tja , vrijnemen van mijn werk is een makkie , vrijnemen v/h gezin is een stuk moeilijker :|![]()
Mwja, dacht ik dinsdagmiddag ook. Maar toen reden die kudtbrommertjes rond, chaos op de snelweg en laag vliegende full size vliegdingen. Zo rustig was het dus niet. :nooo:Broodje eten en daarna richting het heerlijk rustige veld;-)
*lekker naar de vogeltjes luisteren zonder gestoord te worden door die stinkbakken :-0
:nooo: kan zelfs digitaal: klikkie
Dat kan veel gezelliger (die site is informatiever dan het MBF)
Je werkte toch bij die groen/oranje toko, niet bij de Blokker.:lol:
(best weet hoe West-Friesland in elkaar zit met schoonfamilie in Zwaag, Ooster-Blokker, Hoogkarspel en Grootebroek)
Junk!!!wij gaan lekker naar het strand ,ff chillen , mite gaat mee![]()
Al die boeren rijden daar in zo'n ding. :lol: Nou ja, kun je lid worden van de Blokkerse Oldtimer Club.![]()
Als je dan bij je schoonfamilie bent en een zilver grijze Mercedes E 280 cdi station uit 2005 ziet rondrijden is de kans groot dat het de mijne is
![]()
Ik weet niet waar je die heen gestuurd hebt, maar de afgelopen week heb ik heuls geen bericht van jou gehad. :nooo:Sleur je hebt nog steeds een pm.
Yep...yeah right![]()
Sinds gisteren niet meer.Dan moet je me is uit je negeerlijst halen![]()
Tip:GDv. Dat wordt waarschijnlijk niet vliegen vandaag. Ik moet naar bloemendaal motorlagers halen. Maar mijn auto kunnen de ramen niet van open en de astra is de blower van stuk, dus ook geen airco. En dat is voor mij toch wel essentieel als ik de tunnel doorga![]()
GDv. Dat wordt waarschijnlijk niet vliegen vandaag. Ik moet naar bloemendaal motorlagers halen. Maar mijn auto kunnen de ramen niet van open en de astra is de blower van stuk, dus ook geen airco. En dat is voor mij toch wel essentieel als ik de tunnel doorga![]()