Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge mensen.. Vandaag even een dagje thuiswerken.. Ook wel eens fijn, zo'n kantoor baantje :yes:

Voor eenieder die altijd al eens boer had willen worden (of liever boer speelt, terwijl hij ook kan vliegen)..

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge mensen.. Vandaag even een dagje thuiswerken.. Ook wel eens fijn, zo'n kantoor baantje :yes:

Voor eenieder die altijd al eens boer had willen worden (of liever boer speelt, terwijl hij ook kan vliegen)..

Hier met de sim vliegtuigjes doorheen vliegen :-)

Zou je met dit ook kunnen "oefenen" hoe je een drainage aanlegt op een drassig veld?

Zag niet echt wat je nodig had om hem om te bouwen.volgens mij niet zo heel spannend andere draagarmen schokbrekers aanpassen en volgens mij een andere shocktowers

Draagarmen schokbrekers, die linkage tussen schokbrekers en draagarmen, shocktowers en aandrijfassen zijn korter.
Nahja, en het kappie bovenop natuurlijk :)

[edit]
En de wielen ...

idem , door dat pleurisweer ben ik maar gestopt , schuilwerk afgemaakt , daarna nog ff een kozijn erin gezet ,en hop wind/regenbui/ wervelwind , en klaar , die kan opnieuw :mad:

dus maar gestopt , als we niet kunnen werken ,dan maar geld uitgeven !!!

dus zo even mijn motor bij de tuner neerzetten voor een pimp my ride achtige behandeling :D
rijd maris me weer terug , daarna kapstertje nemen , ook lekker , daarna onder de zonnebank , daarna maris pakken , en dan lekker bankhangen :D

helemaal niet erg dus dat het rotweer is ;)

idem , door dat pleurisweer ben ik maar gestopt , schuilwerk afgemaakt , daarna nog ff een kozijn erin gezet ,en hop wind/regenbui/ wervelwind , en klaar , die kan opnieuw :mad:
Uh, als het mooi weer is moet je buitenwerk doen, niet vrij nemen. ;) Nu ben je de dupe van je eigen gemakszucht. :? :p

Draagarmen schokbrekers, die linkage tussen schokbrekers en draagarmen, shocktowers en aandrijfassen zijn korter.
Nahja, en het kappie bovenop natuurlijk :)

[edit]
En de wielen ...
Zal vast wel ergens in een forum te vinden zijn welke onderdelen je nodig hebt.meeste komt volgens mij van de slash

Uh, als het mooi weer is moet je buitenwerk doen, niet vrij nemen. ;) Nu ben je de dupe van je eigen gemakszucht. :? :p

ik weet het , ik zit in een anti werk dipje , ik heb al zoveel gewerkt in das leven , word er een beetje moe van ;)

als het geld op is ga ik weer werken :D

mooi, de eerste 3 jaar vrij dus :D

net als knalster maar de ww in gaat , blijft voorlopig onstuimig , en wel zo lekker om geld te vangen en er niets voor hoeven doen :-)
hoef ik me ook niet meer druk te maken wat voor weer het is .

net als knalster maar de ww in gaat , blijft voorlopig onstuimig , en wel zo lekker om geld te vangen en er niets voor hoeven doen :-)
hoef ik me ook niet meer druk te maken wat voor weer het is .

Geloof me, da's geen pretje, geen geld hebben ...

Kijken wat op deze onroader of inderdaad de Slash zit. :yes:

Zal vast wel ergens in een forum te vinden zijn welke onderdelen je nodig hebt.meeste komt volgens mij van de slash

Even een blow-up uit de manual te pakken zien te krijgen misschien ...

ACH, vergeet dan niet wat geld over te maken naar Da Club.

*er serieus over denkt lidmaatschap op te zeggen, buiten vliegen wordt door omstandigheden voorlopig niks voor mij persoonlijk, binnen vliegen wordt door de club niet betaald maar dient men zelf te regelen en zelf te betalen, en clubgebouw kom ik amper*

Scheelt me weer 85 euro per jaar :bye:

Geloof me, da's geen pretje, geen geld hebben ...

Even een blow-up uit de manual te pakken zien te krijgen misschien ...

*er serieus over denkt lidmaatschap op te zeggen, buiten vliegen wordt door omstandigheden voorlopig niks voor mij persoonlijk, binnen vliegen wordt door de club niet betaald maar dient men zelf te regelen en zelf te betalen, en clubgebouw kom ik amper*

Scheelt me weer 85 euro per jaar :bye:

heb je dan inmiddels ook een uitkering :confused: nee toch ? , je zit toch in de ziektewet ?

dat is meer dan een uitkering lijkt me .

en is het zo erg , dat je die 85 E per jaar nodig hebt ?

dat je stopt met roken is echt een goede bezuiniging , scheelt 5E per dag dus 1680 E per jaar :o en tel daar nog iets bij op , want op sommige momenten /feestjes enz rook je meer :-)

dan valt die 85 Eurootjes in het niets , die verdampt ;)

heb je dan inmiddels ook een uitkering :confused: nee toch ? , je zit toch in de ziektewet ?

dat is meer dan een uitkering lijkt me .

en is het zo erg , dat je die 85 E per jaar nodig hebt ?

dat je stopt met roken is echt een goede bezuiniging , scheelt 5E per dag dus 1680 E per jaar :o en tel daar nog iets bij op , want op sommige momenten /feestjes enz rook je meer :-)

Dacht je dat ik voor de grap in een wegenbelastingvrij barreltje ging rijden ofzo :mad:
Het is crisis gast. Iedere euro is er een :yes:
En nee, ik heb mijn baan nog, maar ik moet verdomd goed op mijn tellen letten.

Oh ja? Moet je dat bedrag keer twee doen, is al 10% van die 1680 euro. Dus als je vier of vijf overbodige abootjes ergens stopt, scheelt dat echt heel veel geld.

Aan de andere kant werk je zo wel een sociaal isolement in de hand. Langzaam word je een soort kluizenaar in je eigen huis. En als je dood gaat, mist niemand je en wordt je pas na 6 maanden gevonden omdat de post niet meer door de brievenbus kan. :? ;)

Dacht je dat ik voor de grap in een wegenbelastingvrij barreltje ging rijden ofzo :mad:
Het is crisis gast. Iedere euro is er een :yes:
En nee, ik heb mijn baan nog, maar ik moet verdomd goed op mijn tellen letten.

crisis ? waar ? , moet weer een halfweekend klussen opmeten :-) , gelukkig is het pleurisweer , kan toch niet vliegen :-)

maar ik snap niet , als je in loondienst bent , en er is crisis , de mensen krijgen gewoon hun geld , mits het hele bedrijf failiet gaat , dan houd het op .
maar zoals maris (in de zorg ) verdient er niets minder door .

en zolang ik voor de rijken werk is er ook niets aan de hand , die laten hun houtwerk echt niet wegrotten hoor , want dan word het pas echt duur ;)

Ach , ik zie wel , als er geen werk meer is , zoek ik wat anders of word crimineel 8)

Oh ja? Moet je dat bedrag keer twee doen, is al 10% van die 1680 euro. Dus als je vier of vijf overbodige abootjes ergens stopt, scheelt dat echt heel veel geld.

Dat dus inderdaad ....
Alle beetjes helpen :yes:

Aan de andere kant werk je zo wel een sociaal isolement in de hand. Langzaam word je een soort kluizenaar in je eigen huis. En als je dood gaat, mist niemand je en wordt je pas na 6 maanden gevonden omdat de post niet meer door de brievenbus kan. :? ;)

Niet helemaal waar, ik heb genoeg sociale contacten buiten de club om hoor ;) dus onder de mensen kom ik nog steeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back