Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mogge mensen.. Vandaag even een dagje thuiswerken.. Ook wel eens fijn, zo'n kantoor baantje
Voor eenieder die altijd al eens boer had willen worden (of liever boer speelt, terwijl hij ook kan vliegen)..
Zag niet echt wat je nodig had om hem om te bouwen.volgens mij niet zo heel spannend andere draagarmen schokbrekers aanpassen en volgens mij een andere shocktowers
Mogge mensen.. Vandaag even een dagje thuiswerken.. Ook wel eens fijn, zo'n kantoor baantje![]()
Uh, als het mooi weer is moet je buitenwerk doen, niet vrij nemen.idem , door dat pleurisweer ben ik maar gestopt , schuilwerk afgemaakt , daarna nog ff een kozijn erin gezet ,en hop wind/regenbui/ wervelwind , en klaar , die kan opnieuw![]()
Zal vast wel ergens in een forum te vinden zijn welke onderdelen je nodig hebt.meeste komt volgens mij van de slashDraagarmen schokbrekers, die linkage tussen schokbrekers en draagarmen, shocktowers en aandrijfassen zijn korter.
Nahja, en het kappie bovenop natuurlijk
[edit]
En de wielen ...
Uh, als het mooi weer is moet je buitenwerk doen, niet vrij nemen.Nu ben je de dupe van je eigen gemakszucht. :?
![]()
Kijken wat op deze onroader of inderdaad de Slash zit.Zal vast wel ergens in een forum te vinden zijn welke onderdelen je nodig hebt.meeste komt volgens mij van de slash
net als knalster maar de ww in gaat , blijft voorlopig onstuimig , en wel zo lekker om geld te vangen en er niets voor hoeven doen
hoef ik me ook niet meer druk te maken wat voor weer het is .
net als knalster maar de ww in gaat , blijft voorlopig onstuimig , en wel zo lekker om geld te vangen en er niets voor hoeven doen
hoef ik me ook niet meer druk te maken wat voor weer het is .
Zal vast wel ergens in een forum te vinden zijn welke onderdelen je nodig hebt.meeste komt volgens mij van de slash
ACH, vergeet dan niet wat geld over te maken naar Da Club.
Geloof me, da's geen pretje, geen geld hebben ...
Even een blow-up uit de manual te pakken zien te krijgen misschien ...
*er serieus over denkt lidmaatschap op te zeggen, buiten vliegen wordt door omstandigheden voorlopig niks voor mij persoonlijk, binnen vliegen wordt door de club niet betaald maar dient men zelf te regelen en zelf te betalen, en clubgebouw kom ik amper*
Scheelt me weer 85 euro per jaar![]()
heb je dan inmiddels ook een uitkeringnee toch ? , je zit toch in de ziektewet ?
dat is meer dan een uitkering lijkt me .
en is het zo erg , dat je die 85 E per jaar nodig hebt ?
dat je stopt met roken is echt een goede bezuiniging , scheelt 5E per dag dus 1680 E per jaaren tel daar nog iets bij op , want op sommige momenten /feestjes enz rook je meer
dan valt die 85 Eurootjes in het niets , die verdampt![]()
Oh ja? Moet je dat bedrag keer twee doen, is al 10% van die 1680 euro. Dus als je vier of vijf overbodige abootjes ergens stopt, scheelt dat echt heel veel geld.dat je stopt met roken is echt een goede bezuiniging , scheelt 5E per dag dus 1680 E per jaaren tel daar nog iets bij op , want op sommige momenten /feestjes enz rook je meer
dan valt die 85 Eurootjes in het niets , die verdampt![]()
Doe je mee
Nee, te druk in de weekenden. Iets met piepvliegen en wedstrijden, beetje knutselen met elektronica etc.Doe je mee![]()
Heb jij dat ook gedaan van een dikke opel naar een micraEven een blow-up uit de manual te pakken zien te krijgen misschien ...
Dacht je dat ik voor de grap in een wegenbelastingvrij barreltje ging rijden ofzo
Het is crisis gast. Iedere euro is er een
En nee, ik heb mijn baan nog, maar ik moet verdomd goed op mijn tellen letten.
jammer,had wel leuk geweest.Nee, te druk in de weekenden. Iets met piepvliegen en wedstrijden, beetje knutselen met elektronica etc.
Oh ja? Moet je dat bedrag keer twee doen, is al 10% van die 1680 euro. Dus als je vier of vijf overbodige abootjes ergens stopt, scheelt dat echt heel veel geld.
Aan de andere kant werk je zo wel een sociaal isolement in de hand. Langzaam word je een soort kluizenaar in je eigen huis. En als je dood gaat, mist niemand je en wordt je pas na 6 maanden gevonden omdat de post niet meer door de brievenbus kan. :?![]()