Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij dat ook gedaan van een dikke opel naar een micra ;)

Muhahaha :rolling:

crisis ? waar ? , moet weer een halfweekend klussen opmeten :-) , gelukkig is het pleurisweer , kan toch niet vliegen :-)

maar ik snap niet , als je in loondienst bent , en er is crisis , de mensen krijgen gewoon hun geld , mits het hele bedrijf failiet gaat , dan houd het op .
maar zoals maris (in de zorg ) verdient er niets minder door .

en zolang ik voor de rijken werk is er ook niets aan de hand , die laten hun houtwerk echt niet wegrotten hoor , want dan word het pas echt duur ;)

Ach , ik zie wel , als er geen werk meer is , zoek ik wat anders of word crimineel 8)

Nou, hier crisis.
Kijk, van 2 naar 1 salaris toe, tegelijkertijd liep rentevaste periode af hypotheek dus die is fors hoger nu, soort snowball efect.

Iemand nog wat kopen ?<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, hier crisis.
Kijk, van 2 naar 1 salaris toe, tegelijkertijd liep rentevaste periode af hypotheek dus die is fors hoger nu, soort snowball efect.

ja das allemaal ff minder :( wel balen :(

ach , er komen straks weer betere tijden , voor je het weet heb je weer een freundin met dik salaris en woon je weer samen :cool:

als maris en ik uitelkaar zouden gaan ,kost me dat alimentatie en valt er ook nog eens een inkomen weg :eek: , ik blijf echt wel bij haar !! :D

gelukkig zijn we nog steeds verlieft :D

heeeeeeeeeeeee gorby draaid je motor al??????????????????????????????????????/

en weet jij waar je balsa hout in de buurt kan kopen , in wormerveer is de winkel dicht (poppenhuis) bij plein 13:mad:

Laatst bewerkt:
heeeeeeeeeeeee gorby draaid je motor al??????????????????????????????????????/

en weet jij waar je balsa hout in de buurt kan kopen , in wormerveer is de winkel dicht (poppenhuis) bij plein 13:mad:
Q Amsterdam,L Velserbroek.
Motor loopt wel en heeft alweer gevlogen,maar loopt niet lekker de fut is er uit.

zo , terwijl de herfstachtige wind om het huis giert , heb ik de tuned pipe v/d webra op de zenoah gekregen , op de cap21 dus .
moest flink wat vijlen om het spruitstuk passend te krijgen , maar da job is done .
ben benieuwd hoe het blok nu loopt /klinkt :p

vntm

zo , terwijl de herfstachtige wind om het huis giert , heb ik de tuned pipe v/d webra op de zenoah gekregen , op de cap21 dus .
moest flink wat vijlen om het spruitstuk passend te krijgen , maar da job is done .
ben benieuwd hoe het blok nu loopt /klinkt :p
En terwijl de wind hier door de bomen waait, heb ik de vernielde joystieck verder uit zitten puzzelen. Schemaatje voor de koppeling met de microcontroller is klaar. Morgen de boel solderen en testen. 8)

joystickint_final.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back