Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot nu toe alles "spot-on", niets geen afwijking op de Garmin Oregon, iPhone 4 en Galaxy Tab. :nooo: Het zal wel storm in een glas water zijn. ;)

Je moet je dochter een stukje software geven om muziekjes te maken met bijgeleverde samples. Handig met muziek, liedje horen en na een paar minuutjes prutsen naspelen op haar keyboard, en dan een sequencer en je krijgt een leuk resultaat (.wav, 14MB). DJ in da Dop.... :lol:

*toch maar kijken gaat voor een Kaoss Pad 3* :pc:

*verder prutst met Android SDK i.c.m. Arduino* 8O

Duurt niet lang meer hoor ;-)

Het veld is echt een grote modderpoel :-)

precies , werken kreng !! :D

ja , dat het veld een modderpoel is , is wel jammer , ik wil misschien vrijdag atv brandstof vliegen ,mits ik het werk bij burp op tijd af heb .
maar als het echt een pokkeveld is ,zie ik er ook het nut niet van in :(

Zucht.... ik wil vliegen !!!

100513-drukte_op_de_taxibaan.jpg

Zooooo, productief hobby-avondje weer. Eerst freijn op weg geholpen met het schrijven van echte programma's in plaats van het gebruik van happy-de-peppie sleep-en-erger tools. Vlak daarna 3DFris gesproken over de aanpassingen voor de quad/Wiicopter.

Uiteindelijk dus zelf wat geknoeid in Android (nagenoeg/in principe gelijk aan Java programmeren). De Flight Timer voor indoorvliegen neemt nu serieuze vormen aan. Eerst gezorgd dat de tekst/tijd op alle gangbare schermafmetingen zo groot mogelijk wordt weergegeven. Daarna de procedure gemaakt voor een tijdmeting die doorloopt, ongeacht of er iets op de achtergrond gebeurt. Dus geen tijdsverschil (en zeker niet op een minuut). Tijd kan nu gestart, gepauzeerd en gereset worden naar een vaste 5 minuten.

Vervolgstap is nu het instellen van de tijd, heb ik wel een leuk idee voor. Toevoegen van spraak via Text-To-Speech dat standaard in Android 2.2 zit, afspelen van de andere geluiden als belletjes (zonder daarbij de hele boel op te hangen) en oppimpen van de app. Morgen op kantoor even een echt certificaat regelen zodat de app ook gepubliceerd kan worden (eventueel in de Android Market 8O).

@freijn: Oh ja, tel jij van 05:00 t/m 00:00 of van 04:59 t/m 00:00 (of van 05:00 t/m 00:01)? In het eerste geval heb je een seconde teveel geteld. ;)
/mierensexmode

Laatst bewerkt:
@freijn: Oh ja, tel jij van 05:00 t/m 00:00 of van 04:59 t/m 00:00 (of van 05:00 t/m 00:01)? In het eerste geval heb je een seconde teveel geteld. ;)
/mierensexmode

05:00 t/m 00:00 + geluidje zo raak ik mijn seconden kwijt.

Tijd Tijd Tijd... zou postzegels verzamelen minder tijd kosten ?

p.s. Licht aan doet

05:00 t/m 00:00 + geluidje zo raak ik mijn seconden kwijt.

Tijd Tijd Tijd... zou postzegels verzamelen minder tijd kosten ?
Okay, dat wordt dus rare correcties voor het tijdstip van het afspelen van geluiden en bij de tweede en volgende rondes starten op 04:59 om exact 5 minuten te krijgen. Afspelen van geluidjes kost bij goed programmeren geen tijd. Huidige systemen hebben al een tijdje iets dat multi-tasking/multi-threading heet. ;)

Postzegels verzamelen is absoluut niet goedkoper en minder tijdrovend. Er zijn meer postzegelbeurzen dan modelbouwbeurzen. Slecht plan dus... :yes:

En succes met het vliegen. Hoop dat je op de plaats van bestemming aan komt. Schijnt nogal een afwijking in de GPS te zijn vandaag. :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back