Het was zeker lekker op het veld.Heerlijk met de Funjet geraced.
Hoe is het veld momenteel? Lieslaarzen nodig ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was zeker lekker op het veld.Heerlijk met de Funjet geraced.
Tot nu toe alles "spot-on", niets geen afwijking op de Garmin Oregon, iPhone 4 en Galaxy Tab. :nooo: Het zal wel storm in een glas water zijn.Dat wordt morgen niet Gay-O-Ketsen :nooo:
Zonnestorm kan navigatiesystemen storen | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Duurt niet lang meer hoor ;-)uiteraard jij wel ja !! , je moet toch wat met je vele vrije tijd![]()
Hoe is het veld momenteel? Lieslaarzen nodig ?![]()
Duurt niet lang meer hoor ;-)
Het veld is echt een grote modderpoel![]()
Over FPV gesproken... a.s. Zaterdag even een poging wagen op het veld? (5.8Ghz, dus niemand storen)..
Zucht.... ik wil vliegen !!!
![]()
Een soort van driften zonder wielen..............
In ieder geval weer iets om geld aan uit te geven.
Greetz ;-)
@evenementencommissie:
21 mei = ok
m.v.g. Erik
Heeft iemand dat filmpje nog waarbij een depron vliegertje in de heli van ragger vloog?
*toch maar kijken gaat voor een Kaoss Pad 3*c:
@freijn: Oh ja, tel jij van 05:00 t/m 00:00 of van 04:59 t/m 00:00 (of van 05:00 t/m 00:01)? In het eerste geval heb je een seconde teveel geteld.![]()
/mierensexmode
Okay, dat wordt dus rare correcties voor het tijdstip van het afspelen van geluiden en bij de tweede en volgende rondes starten op 04:59 om exact 5 minuten te krijgen. Afspelen van geluidjes kost bij goed programmeren geen tijd. Huidige systemen hebben al een tijdje iets dat multi-tasking/multi-threading heet.05:00 t/m 00:00 + geluidje zo raak ik mijn seconden kwijt.
Tijd Tijd Tijd... zou postzegels verzamelen minder tijd kosten ?
@Junkie
Doorwerken kreng![]()