Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je bent aardig afgekickt hed Junkie;) Ik sla ook over. Duurt niet erg lang meer voor er veel aangenamere temperaturen zijn.

Sleur ik heb gister een 4S. pakket gesplit en er 2x 2S. van gemaakt om als ontvangeraccu te gebruiken op de 600.

5 minuten roeren met de sticks trok iets meer dan 200 Mah. ( best veel) ook werden de DS610 swash servo's echt heet!!! Is dit normaal denk je op het droge?

EDIT: Ik heb overigens wel een BEC ertussen zitten.

Laatst bewerkt:
Pffffff, mijn Android Flight Timer wijkt 8 milliseconden af op 60 minuten. Da's onacceptabel. ;) Even uitzoeken waar dat vandaan komt en gelijk geluidjes en synthetische spraak (TTS) toevoegen. :pc:

*nog een bakkie bij Gorby neemt en wacht op zandlopertjes* :(

poging 2 :)

Sleur ik heb gister een 4S. pakket gesplit en er 2x 2S. van gemaakt om als ontvangeraccu te gebruiken op de 600.

5 minuten roeren met de sticks trok iets meer dan 200 Mah. ( best veel) ook werden de DS610 swash servo's echt heet!!! Is dit normaal denk je op het droge?

EDIT: Ik heb overigens wel een BEC ertussen zitten

Ja, je bent aardig afgekickt hed Junkie.

ja , eigenlijk wel , en dat bevalt mij prima ;)

op een gegeven moment gaat het hyper er vanzelf vanaf , geld voor iedere hobby denk ik , nu gewoon lekker vliegen als goed weer is en er tijd voor is .

vroeger stonden we in weer en wind /kou / zandstormen /regen/hagel /natte sneeuw :onweer: , we moesten gewoon vliegen ;)

nu worden we luxe paarden , bij subliem weertje ,maar es uitrukken :cool:

zo , heeft het huis alleen , floor slaapt bij oma , maris komt rond 19;00u weer thuis , kan ik weer mijn andere hobby uitoefenen :cool: , deze verveelt me nog steeds niet :cool: ;)

het sneeuwde hier net heeeeele kleine vlokjes !!!!!!! #0299

Ga jij morgen nog vliegen? Ik denk dat als ik naar het veld kom (is nog niet zeker, moet nog van alles regelen voor mijn verjaardag zondag a.s.), dat ik dan gewoon wat simpels meeneem en mijn FPV meuk thuis laat...

Of verwachten ze ineens prachtig mooi weer? :)

Ga jij morgen nog vliegen? Ik denk dat als ik naar het veld kom (is nog niet zeker, moet nog van alles regelen voor mijn verjaardag zondag a.s.), dat ik dan gewoon wat simpels meeneem en mijn FPV meuk thuis laat...

Of verwachten ze ineens prachtig mooi weer? :)

Ga wel vliegen maar mietjes indoor only ! :-)

Weet niet welke App jij gebruikt maar die van mij voorspelt 4 gr 4 bf bewolkt.
heb daar niet echt zin in...

Neem je FPV spullenbullen mee naar de hal als je ook komt.
Dan gaan we daar even op staan
om te kijken wat er aan de hand is...

Als we wat langer blijven hangen wordt het zondag en krijgen we bier met gebak ? :-)

Sta je druk te werken in de hangaar. is ie leeg, loop je naar binnen staan ze met zijn alle te lope legge vliegen met heli's. dus heb Nijsie heeft zijn eigen indoor hal in de avond dienst. over twee weken gaat de yak en de disc en de miniswift de maiden maken in Hangaar 14 van KLM. I love it:P

Ga wel vliegen maar mietjes indoor only ! :-)

Weet niet welke App jij gebruikt maar die van mij voorspelt 4 gr 4 bf bewolkt.
heb daar niet echt zin in...

Neem je FPV spullenbullen mee naar de hal als je ook komt.
Dan gaan we daar even op staan
om te kijken wat er aan de hand is...

Als we wat langer blijven hangen wordt het zondag en krijgen we bier met gebak ? :-)

oja ,pfff, morgen weer indoorvliegen , goed dat je het zegt .
nog erg veel lipo's laden moet .
voordeel van indoor = altijd mooi weer en geen lieslaarzen nodig hebt ;)

net mijzelf heeft toegegeven aan zijn moeheid , en in slaap gevallen is onder de zonnebank ,en aardig verkoold is :-)

oja ,pfff, morgen weer indoorvliegen , goed dat je het zegt .
nog erg veel lipo's laden moet .
voordeel van indoor = altijd mooi weer en geen lieslaarzen nodig hebt ;)

net mijzelf heeft toegegeven aan zijn moeheid , en in slaap gevallen is onder de zonnebank ,en aardig verkoold is :-)

Black Junkie, we gaan het zien morgen :-)

Val niet in slaap tijdens het laden aub....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back