Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sta je druk te werken in de hangaar. is ie leeg, loop je naar binnen staan ze met zijn alle te lope legge vliegen met heli's. dus heb Nijsie heeft zijn eigen indoor hal in de avond dienst. over twee weken gaat de yak en de disc en de miniswift de maiden maken in Hangaar 14 van KLM. I love it:P

leuk ! op welke avonden kunnen wij daar terecht ? :p

Black Junkie, we gaan het zien morgen :-)

Val niet in slaap tijdens het laden aub....

tja , klinkt misschien eigenwijs , maar ik ga niet de hele tijd naast mijn lipo's zitten , ben wel in de buurt en heb rookmelders .( die ook echt werken )

zal even in de schuur kijken of ik nog een stalen emmer heb ofzo . lijkt mij wel een goede optie . ;)

Sta je druk te werken in de hangaar. is ie leeg, loop je naar binnen staan ze met zijn alle te lope legge vliegen met heli's. dus heb Nijsie heeft zijn eigen indoor hal in de avond dienst. over twee weken gaat de yak en de disc en de miniswift de maiden maken in Hangaar 14 van KLM. I love it:P

H9 of H10 is toch waar de 777's gewassen worden?
*ook nog eens onder een 777 gestaan heeft met Opa :yes:*

Mighty impressive piece of art :yes:

[edit]

Ohw en om een repeat question uit te voeren, wanneer gaan we daar indoor buiten vliegen :p

Laatst bewerkt:
H9 of H10 is toch waar de 777's gewassen worden?
*ook nog eens onder een 777 gestaan heeft met Opa :yes:*

Mighty impressive piece of art :yes:

[edit]

Ohw en om een repeat question uit te voeren, wanneer gaan we daar indoor buiten vliegen :p

10 11 en 12 en 14 staan de grote's. 777.747.md11.a330

en ? was er nog iemand op dat lugubere veld geweest ?

jiepie , ik heb al 1 lipo geladen , durf die krengen niet meer te laden , dus ga ze ook niet vol krijgen , weet je wat , ik stop gewoon met die belachelijke hobby .

@Junkie: Kom aan.. gewoon vliegen morgen.. Gaan we samen vliegen ;)

Mijn accu's zijn reeds geladen overigens. Doe ik meestal als ik even op zolder ben voor een paar uurtjes..

Morgen eerst bij BartD langs, om de minimag op te halen. Dan door naar paps en mams. Door naar het veld.. eh de zaal :)

@Junkie: Kom aan.. gewoon vliegen morgen.. Gaan we samen vliegen ;)

Mijn accu's zijn reeds geladen overigens. Doe ik meestal als ik even op zolder ben voor een paar uurtjes..

Morgen eerst bij BartD langs, om de minimag op te halen. Dan door naar paps en mams. Door naar het veld.. eh de zaal :)

Hoe laat begint het indoorvliegen?
m.v.g. Erik

Zo, schoentjes gescoord in Purmerend. Pfff wat een werk om hardloopschoenen te kopen. Voeten opmeten, scan v/d voet maken d.m.v. op een glasplaat staan, daarna werden de afwijkingen bekeken 8O Gelukkig vrij normale voeten :wink:
Daarna stukje lopen op blote voeten om de 'loop'afwikkeling te bekijken. Toen de juiste schoen uitzoeken en passen, en nog een paar en nog een paar :( Uiteindelijk een goede schoen gevonden :thumbsup: Nu nog een stukkie rennen en het zag er goed uit (de loopanalyse dan hè, voor de rest was ik te stijf :mrgreen:)

Morgenochtend gelijk ff een stukkie wandelen op de nieuwe schoenen, moet me toch aan mijn huiswerk houden :cool:

Ik hoop echt dat ik zo enthousiast blijf als dat ik nu ben :yes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back