Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, in principe doneer ik niets omdat het nalatigheid/onoplettendheid is en niet iets dat je niet had kunnen voorkomen of waar je geen invloed op hebt (ziek/zeer/rampen). Maar ik heb nog een Swift II liggen, inclusief een brommertje en Hitec HS56 servootjes. Ik doe er niets mee, vind het niet leuk dus wil wel de hele Swift II weggeven in plaats van strippen en in de container gooien. :yes:

Bossie steekt toch altijd wel moeite in het regelen van de hal in Wormer en staat voor anderen altijd klaar.

Laatst bewerkt:
@ The Sig

Ik doe ook mee.

Kunnen we met het geld dan dat ding van sleur overnemen? zodat sleur nog wel van zijn geld terug ziet?

ik doe ook mee aan t "arjan moet weer vliegen fonds""
hoor wel wat er geregeld wordt

AMWVFik voel een poster aankomen

@Sleur
Ik las even ladder ipv lader ( de trap is zwart nl.)

Zo een goedkope HK lipo lader die waarschuwt bij verkeerde instellingen.
En een lipo laad ZAK

AMWVFik voel een poster aankomen

@Sleur
Ik las even ladder ipv lader ( de trap is zwart nl.)

Zo een goedkope HK lipo lader die waarschuwt bij verkeerde instellingen.
En een lipo laad ZAK

Zullen we het zo doen dat iedereen die mee wilt doen mij even een pb stuurt ?
Als Sleur de swift doneert kunnen we inderdaad een ladertje of lipootjes kopen.
Dit doen we uiteraard in goed overleg.

@Sleur

Siggy's drop off point :-) Laat even weten hoe laat ok ;-)
Geen idee hoe laat en of het morgen wordt. Ben een dagje vrij en we gaan ergens heen met de kids maar dat is nog ongedefinieerd. Misschien even wat geoketsen bij you in de buurt. Maar ik geen vantevoren wel een belletje. :yes: ;)

Net even de Swift II opgegraven. Servostangetjes zijn wat roestig en lopen stroef maar met wat glijmiddel komt dat wel goed. Motor is een snelle HiModel 2212/06 2200kV met APC-E 6x4". Dus met een 3S 800-1000mAh wordt dat direct gillen. ;) Dus als iemand nog een ontvangertje en een 3S LiPootje heeft (en lader :?) dan kan-ie snel de lucht in. :D

*long board disc uit 6mm Depron snijdt* 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back