Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doe ook mee , het is tenslotte ook een klant van me ;)

kan zowel in geld , als in electro spul , heb hier genoeg brommertjes /regelaars liggen voor setup .

ik hoor het wel

A.C.H. er is zoveel leuk als je niet veel meer hebt :-(

ik heb best veel ,maar vind er niks meer aan , hoop dat dat gevoel weer terug komt met de mooie warme zwoele zomer avondjes of middagjes .
heb ook geen zin meer in indoor vliegen , ben er helemaal klaar mee .

hopen dat het tijdelijk is :???: :-)

Geen idee hoe laat en of het morgen wordt. Ben een dagje vrij en we gaan ergens heen met de kids maar dat is nog ongedefinieerd. Misschien even wat geoketsen bij you in de buurt. Maar ik geen vantevoren wel een belletje. :yes: ;)

Net even de Swift II opgegraven. Servostangetjes zijn wat roestig en lopen stroef maar met wat glijmiddel komt dat wel goed. Motor is een snelle HiModel 2212/06 2200kV met APC-E 6x4". Dus met een 3S 800-1000mAh wordt dat direct gillen. ;) Dus als iemand nog een ontvangertje en een 3S LiPootje heeft (en lader :?) dan kan-ie snel de lucht in. :D

*long board disc uit 6mm Depron snijdt* 8)

Vliegt hij 2.4 spectrum? Ik heb nog wel een ontvangertje dan.

sja voor de rest kan ik hem weinig aanbieden denken behalve wat centjes.

Ik heb trouwens net mijn vorige post verwijderd over het barbequeen en bier en vuurtje ope het veld na een pm van een bestuurslid. mag blijkbaar ook niet gezegd worden op het forum. Ik maak me er behoorlijk kwaad om nu eigenlijk.

Was woensdag, maar dat geeft niet schatje :p

Is momenteel meer verergerd dan verbeterd dus moeten we maar ff afwachten in de loop van de aankomende dagen ....

dat is kl*te bym :( , hopen dat je nou is gaat opknappen !

betreft disco vliegen ; ich habe keine disc mehr , und ich habe auch kein disco verlichtung , moet het over laten gaan , kom misschien wel even kijken .
volgend jaar weer indoor vliegen , nu eerst wachten op mooie brandstof dagen .

Mogge all..

@Siggery: Heeft -ie- alleen interesse in een schuim vlieger (zoals de swift), of is een brandstof vlieger ook welkom? Heb d'r nog een aan de muur hangen die ie zo mag hebben van me.

En wat betreft het disc-o vliegen.. Heb wat gemist geloof ik? :(

Mogge all..

@Siggery: Heeft -ie- alleen interesse in een schuim vlieger (zoals de swift), of is een brandstof vlieger ook welkom? Heb d'r nog een aan de muur hangen die ie zo mag hebben van me.

En wat betreft het disc-o vliegen.. Heb wat gemist geloof ik? :(
Goedemorgen allemaal.

Iedereen bedankt voor de positieve reacties, helemaal top ;-)
De wens van Arjan was een Swiftje en een nieuwe disc en een ladertje zodat hij in ieder geval iets had om mee te kunnen vliegen.
Hij zal er de komende tijd niet echt veel tijd voor hebben maar dan heeft hij in ieder geval iets om mee te kunnen vliegen.
De gedoneerde Swift van Sleur en de disc van Nijssie zullen hem erg blij maken :-)
Vinni doneert een ladertje met balancer zodat hij ook weer kan laden.
Ik stel voor om met de gedoneerde centjes een aantal lipootjes en wat ledstripjes te bestellen om het compleet te maken.
Ik zal zorg dragen voor de bestelling en uitvoering hiervan.
Iedereen mee eens ?

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal.

Iedereen bedankt voor de positieve reacties, helemaal top ;-)
De wens van Arjan was een Swiftje en een nieuwe disc en een ladertje zodat hij in ieder geval iets had om mee te kunnen vliegen.
Hij zal er de komende tijd niet echt veel tijd voor hebben masr dan heeft hij in ieder geval iets om mee te kunnen vliegen.
De gedoneerde Swift van Sleur en de disc van Nijssie zullen hem erg blij maken :-)
Vinni doneert een ladertje met balancer zodat hij ook weer kan laden.
Ik stel voor om met de gedoneerde centjes een aantal lipootjes en wat ledstripjes te bestellen om het compleet te maken.
Ik zal zorg dragen voor de bestelling en uitvoering hiervan.
Iedereen mee eens ?

Goedemorgen,

Ja, mee eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back