Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben jij vroeg wakker Jasper :mrgreen:

FF een broodje eten en dan op Jasper wachten.
Ik zeg, Op naar Zevenbergen voor het NK F3P.

@Sleur,

Gefelicitaart met Sleur jr. Maak er een feest van vandaag.:music:

Heren F3P succes, ga voor het ere-metaal/plastic. :thumbsup:

En bedankt voor de feestelitaties namens Sleur Junior. Toen hij het doosje met de Archos zag, was hij blij verrast. Maar toen hij zag dat er Angry Birds op stond was hij door het dolle heen. Ondertussen ontdekt-ie ook dat er wat films op staan (3 van zijn favorieten) en nog wat muziek en andere spelletjes. Bediening van Android was kinderspel, hij heeft nu zijn eigen mini Galaxy Tab (en ik ongeveer mijn eigen Tab terug). :lol: :bday:

Bedoeling was... Een nieuwe auto kopen en de Astra aanhouden.
Aangezien de Astra nu redelijk wat opbrengt nog op de inruil (meer dan het mij waard is), doen we de Astra weg..

Dus straks 1 auto.

Mettertijd een tweede auto erbij (twee rijbewijs bezitters = 2 auto's :)), dan gaan we een "grotere" auto aanschaffen. Ofwel, dit jaar nog even geen gevlieg met de grote jongens :(

oei ,lastig , 1 seizoen met kleine vliegers vliegen :(
voor mij geen kleine vliegers meer , behalve dan een funjet en een pilon racertje voor tussendoor .

Tsja, keuzes maken en wat rekenwerk verrichten.De uitkomst kan voor een ieder verschillen.
Voor mij was dit een goede keuze.Heb ook wat concessies moeten doen, de C1 is zeker niet mijn favoriete auto maar in mijn huidige situatie heb ik er vrede mee ;)

als ik een kantoorbaan had gehad , had ik ook een zuinige kleine auto gehad , maar met een schildersbedrijf heb je toch een beetje ruimte nodig , ik kan zelfs 3 setjes steiger op mijn dak kwijt , gaat met een c1 niet lukken .

Yup, transparant folie met een Depron geraamte gaat het helemaal worden komend seizoen... 8O :hammer:

qnrcyu.jpg

En nee, ik ga echt niet elk jaar een nieuwe vlieger kopen. En nee, ik doe niet mee aan de hype van de lichtste (<95 gram) vliegert. Mijn lompe Zicral van 123 gram vliegt uitstekend (hoewel wel een probleempje ontdekt met het richtingsroer dat bleef "plakken" maar da's zo op te lossen door opnieuw te tapen). Voor het C-programma niets mis mee. ;) En ook voor buiten geen nieuwste van het nieuwste. Gewoon de klassieke Monsun, mijn Sleurphira, de Super Danone en wat nog te restaureren en bouwen valt. Iets nieuws zie ik er komend jaar niet echt bij komen. :nooo:

ik moet zeggen , die vlieger ziet er wel onwijs gaaf uit ! , lijkt wel mijn madness in het klein :cool:
maar zal best lastig bouwen zijn .

felici met kleine sleur :wink:

f3p vliegers ; veel plezier en zet hem op ! , probeer er toch even een mooie prijs uit te slepen met die zware antieke depron vliegers van jullie :o ;)

*straks richting de klant gaat *

oei ,lastig , 1 seizoen met kleine vliegers vliegen :(
voor mij geen kleine vliegers meer , behalve dan een funjet en een pilon racertje voor tussendoor .

Mwah dat valt wel mee hoor.. Met kleine vliegers bedoel ik dus alles behalve de Yak54 en de Tigermoth.

Ik denk dat de Pipercub straks wel in de Twingo gaat passen...

IMG_0307.JPG

spijker ; dan komt het wel goed ;)

weet iemand wat er loos is met mijn nieuwe pc , het internet werkt erg traag of gewoon niet , draadloos dat is .

terwijl de 2 laptops prima werken ,ook draadloos

zit er een beroerde netwerk kaart in ofzo ?

maris heeft van alles geprobeerd , maar tevergeefs .

wat te doen ?

of anders een kabel trekken naar boven ,en direct op de router zetten ?

als ik een kantoorbaan had gehad , had ik ook een zuinige kleine auto gehad , maar met een schildersbedrijf heb je toch een beetje ruimte nodig , ik kan zelfs 3 setjes steiger op mijn dak kwijt , gaat met een c1 niet lukken .
Als jij een kantoorbaan had, was je gillend gek geworden van de 4 muren om je heen. ;) Daarnaast is een beetje auto ook wel lekker als je kotertjes hebt en er af en toe mee op verkansie gaat. Moet je eens proberen in een C1 naar Italië te gaan met vrouw en kind. Kun je nog een koffertje met wat schone onderbroeken en een tandenborstel meenemen, that's it. :? :D

Ik denk dat de Pipercub straks wel in de Twingo gaat passen...
Die kun je beter op het dak binden. Twingo met propelloraandrijving. :lol: ;)

weet iemand wat er loos is met mijn nieuwe pc , het internet werkt erg traag of gewoon niet , draadloos dat is .

terwijl de 2 laptops prima werken ,ook draadloos

zit er een beroerde netwerk kaart in ofzo ?

maris heeft van alles geprobeerd , maar tevergeefs .

wat te doen ?

of anders een kabel trekken naar boven ,en direct op de router zetten ?
Kabel trekken is sowieso het beste. Zeker met online spelen. Geeft minder vertragingen. :yes: Download en installeer NetStumbler even. Kijk naar het signaalniveau en controleer of je buren zo fijn zijn geweest hun nieuwe router op hetzelfde kanaal als jou te zetten. Vaak is dat het probleem.
Of bij WiFi kan iets verplaatsen (ook een verdieping lager) invloed hebben op het signaal. Dus PC verschoven? Iets ernaast gezet? In de kamer(s) eronder iets neergezet? Nieuw elektrisch apparaat in huis dat stoort? Telefoon in de buurt van de PC gelegd? Router (in de meterkast) van de wand gevallen? Zoveel mogelijke oorzaken....

Voor onze crashers, vanavond om 9 uur is de nabootsing van de crash van turkisch airlines te zien op air crash investigtion.

Als jij een kantoorbaan had, was je gillend gek geworden van de 4 muren om je heen. ;) Daarnaast is een beetje auto ook wel lekker als je kotertjes hebt en er af en toe mee op verkansie gaat. Moet je eens proberen in een C1 naar Italië te gaan met vrouw en kind. Kun je nog een koffertje met wat schone onderbroeken en een tandenborstel meenemen, that's it. :? :D

Die kun je beter op het dak binden. Twingo met propelloraandrijving. :lol: ;)

Kabel trekken is sowieso het beste. Zeker met online spelen. Geeft minder vertragingen. :yes: Download en installeer NetStumbler even. Kijk naar het signaalniveau en controleer of je buren zo fijn zijn geweest hun nieuwe router op hetzelfde kanaal als jou te zetten. Vaak is dat het probleem.
Of bij WiFi kan iets verplaatsen (ook een verdieping lager) invloed hebben op het signaal. Dus PC verschoven? Iets ernaast gezet? In de kamer(s) eronder iets neergezet? Nieuw elektrisch apparaat in huis dat stoort? Telefoon in de buurt van de PC gelegd? Router (in de meterkast) van de wand gevallen? Zoveel mogelijke oorzaken....

betreft de auto , ja die volvo is wel genieten hoor , net even naar zandvoort gereden met dochterlief , klus opgenomen , daarna frietje gescoord , en in het kantoor (de v70 ) opgegeten , was buiten niet te harden die wind en regen aan zee :eek:.

volvo blijft wel , ook voor de varkanzie , waarschijnlijk de ka inruilen voor een c1 ,en ik tussendoor wat meer in de c1 als maris hem niet nodig heeft ,en ik geen grote spullen vervoeren moet .

betreft internet , goeie tips , ik ga wel een directe lijn verbinden , idd veel beter .

momenteel is de laptop beneden is het snelst , dan de laptop op zolder , daarna pas mijn aldi pc op zolder , (laptop op zolder staat naast de pc ) , pc is echt heel traag en verbinding valt steeds weg , echt irritant

netjes !

alleen phils moet zijn huiswerk beter doen , waarschijnlijk meer met atletiek bezig geweest ;)
Phil doet het ook onwijs goed. De 200 punten grens is zeker een mijlpaal hoor. Ik weet zeker dat hij zijn stinkende best doet om de 3e ronde erboven te komen. :yes: Een resultaat om trots op te zijn. :thumbsup:

*op zoek gaat naar oorkleppen tegen 11 gillende ettertjes* :?

Phil doet het ook onwijs goed. De 200 punten grens is zeker een mijlpaal hoor. Ik weet zeker dat hij zijn stinkende best doet om de 3e ronde erboven te komen. :yes: Een resultaat om trots op te zijn. :thumbsup:

ik heb er ook geen verstand van ;)

ik geloof dat ik ergens rond de 220 punten sta , op rag gebied dan :p

Nou nou, tussen alle buitenlende en botsende auto's eindelijk aangekomen bij het Rottepolderplein. Nu wachten tot die 737 neerstort. Verslag om 21:00u op Discover Channel. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back