Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie vliegert, die Skyflex Ragger!. Lang geleden dat ik zo'n vlieger heb zien vliegen (toch wel gauw 10 jaar terug denk ik).

Heli battlen ben ik best voor in hoor, ben alleen bang dat Pieter m'n Sukhoi in stukjes tjopt :(

Nog even de laatste accu's laden voor de FPV vliegert en dan morgen benieuwd of het mijn ding is of niet..

ah ,een skyflex dat is , ik weet niet zeker , maar dacht dat het een eigenbouwsel was , of een skyflex achtige , maar look heeft de maten ,en wou ze gaan bouwen , als het zover is wil ik er ook wel 1 .

morgen geen gevlieg ,al heb ik de smaak weer lekker te pakken :p , vrijdag en vandaag al gevlogen ,ben weer redelijk verzadigd , morgen met das gezin even een bios pakken , en weet ik veel wat nog meer , ook weer leuk ;)

veel plezier morgen !

Laatst bewerkt:
ah ,een skyflex dat is , ik weet niet zeker , maar dacht dat het een eigenbouwsel was , of een skyflex achtige

Als ik het filmpje zo zie, is het de vernieuwde versie van de in 2000 uitgebrachte Skyflex:

Robbe_SKYFLEX-2000_1-3204.jpg

Ja dus.. deze is uit 2002..
pictureframe.asp

pictureframe.asp

Nou gewoon......gezellig ofzo ????? :D ;)

En gewoon bijna anderhalve meier hè die dingen :confused:

Maar Junkie doelde op die zelfbouw brandstofkist waar Ragger mee vloog, misverstandje :p

Jup waren idd dure dingen.. Enne afaik (as far as i know) is die vlieger van ragger geen eigenbouw, maar een Tigershark die hij 2e hands heeft overgenomen (had er destijds ook interesse in.. maja, waarin niet haha)..

Dussold-Tigershark-3858s.jpg

Kan ook zijn dat t een (King) Kobra is van Sig..

En over Siggy's gesproken... altijd gezellig kerel!!! :)

Overigens heeft het toestel van Ragger ook wel wat weg van de Northrop NF5 Starfighter.. Waar Look overigens een mal van heeft liggen (weet ik toevallig)

Wie is hier aan t werk? :lol:
Ikke. 8O Nou ja, de eigen servers dat is (nog steeds). Ongeveer de hele map demo-software van MickeySoft nu virtueel draaien. Fysieke server haalt het lachend, de VM's doen het ook goed. Mooi proeftuintje zo bij elkaar, kan alles maken wat een klant ook zou kunnen hebben (tot een zeker omvang uiteraard). :yes: 8)

Jup waren idd dure dingen.. Enne afaik (as far as i know) is die vlieger van ragger geen eigenbouw, maar een Tigershark die hij 2e hands heeft overgenomen (had er destijds ook interesse in.. maja, waarin niet haha)..

Dussold-Tigershark-3858s.jpg

WIL IK !! :p

*op zoek gaat *

Zit te denken om nog drie vliegtuigen te verkopen om wat extra financiele buffer te genereren .....

Kyosho P40 Warhawk met een 13CC 4takt erop. 275€
Something Extra met 8,5ccMagnum 200€
Robbe Lanzet 3,5CC 175€

Wie ?

Wel op de pier blijven he.. Niet eraf donderen...

*nog even wat accu's laden gaat*
Zou niet handig zijn, water is nog redelijk koud en ik moet straks weer oefenen. Als ik een beetje goed mijn best doe dan kan ik 19 maart toch 3e worden in het NK F3P C-klassement. :yes: Tussen 6 planken en half aangevreten door paling wordt het lastig. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back